Kitsune Skrevet 8. september 2008 #1 Del Skrevet 8. september 2008 Måtte bare lage denne tråden. Satt å så på tv2-nyhetene, og der sa nyhetsoppleseren "...og mannens bistandsadvokat". Jeg måtte tenke et sekund for jeg hørte "..og mannen spiste hans advokat". Jeg kunne ikke fatte hva det hadde med saken å gjøre! Måtte le litt for meg selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Willa Skrevet 8. september 2008 #2 Del Skrevet 8. september 2008 Tihi.... Kan skjønne at du skvatt litt. ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_alicia_* Skrevet 8. september 2008 #3 Del Skrevet 8. september 2008 Måtte bare lage denne tråden. Satt å så på tv2-nyhetene, og der sa nyhetsoppleseren "...og mannens bistandsadvokat". Jeg måtte tenke et sekund for jeg hørte "..og mannen spiste hans advokat". Jeg kunne ikke fatte hva det hadde med saken å gjøre! Måtte le litt for meg selv.. Er vanligvis svært så lydhør for slike rare "ord-lyder"/sammensetninger,men har sant og si aldri oppdaget denne her!!Knallbra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 9. september 2008 #4 Del Skrevet 9. september 2008 Den tannpastareklamen som er mot erosjoner. Jeg hører hele tiden at hun snakker om ereksjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilja Skrevet 12. september 2008 #5 Del Skrevet 12. september 2008 Litt utenfor tema; mannen min kommer fra Afrika, men har bodd i England i mange år. Vi har nylig flyttet til Norge. Var i byen for å handle her om dagen, han gikk en vei, jeg en annen. Da vi møttes sa han: "That shop called Sex and Cum sounds a bit naughty...? What is it?" Joda, det er frisørsalongen som heter "Sax & Kam"... humrer ennå litt av den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå