Gå til innhold

Fising??

Gjest anonym

Slipper din bedre halvdel en fis eller fler når dere er sammen (med vilje)?  

1 stemme

1. 1. Slipper din bedre halvdel en fis eller fler når dere er sammen (med vilje)?

• Nei aldri
      14
    • Ja, men jeg mener det er helt uakseptabelt
      14
    • Ja, og jeg godtar det
      47

Anbefalte innlegg

Aldri i livet om jeg gjør det med en mann eller noen andre til stede. Og jeg mener så absolutt at det må mannen gjøre uten meg til stede. Jeg blir faktisk forbannet og kaller vedkommende for en gris. Hjemme hos meg bruker vi da vitterlig toalettet til slikt. Det har jeg lært barna mine også, de må pent finne seg i å gå på toalettet, de også.

Æsj. Det får da være måte på hva man skal trenge å vite (høre) fra andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal jeg fise i nærheten av min samboer????

Skjønner ikke det jeg. Det er da virkelig noe jeg kan holde for meg selv. Alt som er naturlig behøver ikke nødvendigvis å deles med den man lever sammen med! :roll:

Jeg holder meg eller går et annet sted uansett om det kun er min samboer som er i nærheten. Han gjør også det. Det er da bare vanlig folkeskikk. Jeg behøver ikke være mindre påpasselig med manerene mine overfor samboeren min vel?

Selvsagt kan man komme i skade for "slippe en" uten at det var med vilje, men det er i så fall et UNNTAK.

Nei sine utslipp bør man holde for seg selv, uansett om det er fast flytende eller i gassform!

Og gjest her er meg da, så ikke helt har taket på innloggingen i dag :roll: (men kroppsfunkjsonene har jeg kontroll på ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg må si meg enig med Lula her- å sitte i sofaen og nærmest fjerte om kapp synes jeg er mildt sagt motbydelig oppførsel. Dere som driver med dette, sitter dere med dodøra oppe og gir "bånn pinne" også- mens dere roper "hør på denna'a"? :o

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si meg enig med Lula her- å sitte i sofaen og nærmest fjerte om kapp synes jeg er mildt sagt motbydelig oppførsel. Dere som driver med dette, sitter dere med dodøra oppe og gir "bånn pinne" også- mens dere roper "hør på denna'a"? :o

Minnie

:hoho: (Synes jeg ser det)

Holder enkelte ting for meg selv.

Men enkelte dager har jeg direkte uflaks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må si meg enig med Lula her- å sitte i sofaen og nærmest fjerte om kapp synes jeg er mildt sagt motbydelig oppførsel. Dere som driver med dette, sitter dere med dodøra oppe og gir "bånn pinne" også- mens dere roper "hør på denna'a"?  :o  

Minnie

:ler: Fydda! Er enig med Minnie.Fising skjer på toalettet. Dårlig oppdragelse minner det meg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sambo slepper en rett som det er, jeg tør ikke. sånn er det. men jeg raper verre enn han da... :Hehe:

til informasjon er det in i sverige å fise for jenter(!), faktisk veldig fokus på det, og kjendiser (kvinnelige) står fram som "fisere" for ar detikke skal være så tabu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit om en bare kommer plutselig, men vi sitter ikke og trykker dem ut i hverandres nærvær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke innlogget Venus...

Jeg er visst enig med deg jeg fru W. :)

Kan heller ikke fordra denne oppførselen.

I det hele tatt liker jeg ikke vulgær fremtreden........

Hva er foresten poenget med å tøye grensene på denne måten i et forhold? Lyden er ikke bra, og lukten er heller ikke særlig delikat... :-?

Skal ingenting få være litt privat mellom to mennesker......?

Har visst vært heldig. Ingen av mine menn har faktisk gjort det i mitt nærvær. Og jeg er veldig glad for den respekten. :enig:

Selv har jeg hatt lett for å rape, men passer godt på at ingen er i nærheten før jeg gjør det.......Et tegn på respekt fra min side !!!

Mye mulig mange her inne vil synes jeg er litt "fin på det", men det gir jeg ærlig talt blaffen i !!!

God Pinsehelg !!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fising?

*se rundt seg*

Hva er det?

*luktelukte*

...søøøren, der slapp jeg en....

Kjenn DEN stanken, dah!!

MOUHAHAHAHA!!

:hoho::ler::hoho:

Nei, fising er faktisk helt naturlig,

men fiser man støtt og stadig,

bør man tenke mer på kostholdet sitt,

eventuelt oppsøke en lege :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Midnattsol:

Jeg kunne ikke dy meg!

...dere er så søte når dere diskuterer slike naturlige kroppsfunksjoner som om det skulle være en slags landeplage :ler:

*Stjele en kleklype*

Er dere klare for mer gøy ?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Jeg blir ikke hysterisk hvis det skjer et "uhell", men jeg liker det ikke. Synes sånt hører hjemme på toalettet, på samme måte som at vi sitter alene på toalettet og banker på før en går inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg banker også alltid på toalettet før jeg går inn,

med mindre jeg vet jeg er helt alene! :blunke:

Flere på do samtidig?

Uh, nei, nei...uh....

På do skal det være meg, toalettet,

masse dopapir og noe godt lesestoff,

helst tegneserier, dette for å få tiden til å gå litt fortere de gangene det tar lang tid... :ler::ler:

Fler som må ha tegneserier?

Ja, og en vask og sånne ting som vanligvis pleier være på et toalett,

men ingen andre enn meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver jo å unngå det, men skjer det så skjer det, ikke noe vits i å lage noe problem ut av noe som er så naturlig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Liker det ikke, men det skjer jo fra begge parter. :oops: At den andre tisser på do bryr vi oss heller ikke om. Er døren lukket og låst derimot, får vi være i fred...

Verre synes jeg det er at hans kamerater kan ha fisekonkurranse når de er på besøk. Noen av dem spiser eks mye lakris FORDI de da kan fise mer. At det går ann!!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verre synes jeg det er at hans kamerater kan ha fisekonkurranse når de er på besøk. Noen av dem spiser eks mye lakris FORDI de da kan fise mer. At det går ann!!! :evil:

:o Er det muulig? Hadde mildt sagt blitt SJOKKERT og forbanna hadde sambo og kamerater av han satt seg ned her og satt igang med en fisekonkurranse. Hadde nok sett på sambo med helt andre øyne også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...