Gå til innhold

Fising??

Gjest anonym

Slipper din bedre halvdel en fis eller fler når dere er sammen (med vilje)?  

1 stemme

1. 1. Slipper din bedre halvdel en fis eller fler når dere er sammen (med vilje)?

• Nei aldri
      14
    • Ja, men jeg mener det er helt uakseptabelt
      14
    • Ja, og jeg godtar det
      47

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Poirot
Jeg hadde ikke tillatt slik oppførsel i mitt hjem!!

Hvilket jeg også høylydt påpeker til mye latter fra dem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig slipper vi ei bønne hvis vi må...

Er ikke dette en helt naturlig ting da? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturlig, joda...men så har vi noe som heter folkeskikk også. Men så klart, er det bare deg og kjæresten og ingen av dere synes det er noe galt i det, så fis ivei. Faren er jo at det blir så vanlig og naturlig at du slepper en hvis du er andre plasser der det absolutt ikke passer seg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket jeg også høylydt påpeker til mye latter fra dem....

Fy f**** så provosert jeg hadde blitt!!! :sinna: Bryr ikke samboeren din seg om at du ikke liker det? Gir han blaffen og fiser ivei sammen med kompisene? Så jævlig frekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LITT kontroll har jeg på fjertingen da,Midnattsol.. :wink:

Her fjertes det bare innen husets 4 vegger,og når vi er alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LITT kontroll har jeg på fjertingen da,Midnattsol.. :wink:

Her fjertes det bare innen husets 4 vegger,og når vi er alene.

:ler: Bra! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Máire

Man må vel få lov til å lette litt på trykket ? Ikke så uvanlig her hjemme, men vi pleier ikke å sitte å "pass wind" sammen heller :lol: Gjør det heller ikke med vilje... Usj!

Men det er fullstendig naturlig og ingen av oss er hysteriske om den andre slipper en - hvorfor skulle man bli det ?

Det er klart ekkelt og lukter ikke akkurat roser og fioler, men man sitter da ikke å tvinger de fram ? Det er svært udannet å være såpass avslappet hos andre/når man selv har besøk. Det er litt annerledes om man er alene hjemme/med sin kjære.

- Artig tema forresten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender vel at det sniker seg ut en og anna innimellom, men det er så lenge det kun er meg og sambo der. Aldri ute blant folk (eller ved matbordet)

Bryr meg fint lite....andre folk må gjerne fise så mye de orker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk, ja.

Den luften, den luften. Noen ganger så må den jo bare ut!

Men jeg skryter jo ikke av det, da.

Det samme gjelder gubben. En fjert i ny og ne er ikke til å unngå.

Men den ufrivillige nattlige fjertinga skulle jeg gjerne vært foruten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Jeg blir ikke hysterisk hvis det skjer et "uhell"' date=' men jeg liker det ikke. Synes sånt hører hjemme på toalettet, på samme måte som at vi sitter alene på toalettet og banker på før en går inn.[/quote']

Same goes for me!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi går på do alene - men fising er bare sunt. Det er rommere ut enn inne, vettu... Vi fiser når vi må, også når vi er i samme rom. men ALDRI ved matbordet, eller når det er andre tilstede.

Raping er det meg og nevøen min som er eksperter på, vi har vår egen rating - til min svigerinnes store fortvilelse. Voksen dame å lære opp unger til sånt da. Jeg synes det er uskyldig moro jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min datter på fem pleier å si hvis hun slipper en promp " Var den søt , mamma ? - da var det meg ! "

Har en del problemer med luft i magen, men prøver å gå på do for lette på trykket. Spesielt før mens er det ille. Da føler jeg meg som en gassbeholder til tider !

Har en mann som så godt som aldri fiser.

Men , som vi sier på landet : Det er bedre å slippe en fjert, enn å sprenge en tarm! :wink:

Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vampie

man kan da ikke løpe på do 5 ganger i timen hell :( hmmm jeg kan ikke huske at jeg promper for min familie kun han jeg bor med... er ikke det snilt av meg da? mamma promper aldri men pappa og søstera mi uffa....

men hver gang jeg ser denne topicen her leser jeg "fisting" jeg er nok litt dysleksi :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min venninnes far spør henne når hun har ny kjæreste "fiser dere foran hverandre?" for det er en god målenhet på hvor nære de er. Hvis en jente tør å fise foran kjæresten sin (forutsatt at hun har noenlunde oppdragelse) så er hun veldig trygg og komfortabel med ham, de har et tillitsforhold.

Jeg er helt enig i det. Det tok litt tid før vi gjorde det, men nå er ikke det noe problem når vi er alene. Sitter ikke å trykker, eller konkurrerer i lyd, men ja. Ikke ved matbord osv. selvfølgelig. Å gå på do blir da en fryktelig løping, og å holde inne er ubehagelig. Vi bruker også badet sammen helt liberalt, men det blir gjerne til at den som står velger å gå ut (flykte) når den andre setter seg til. Hvis jeg er ute blandt folk fiser jeg også,stille, i hjørnene der ingen går :lol: Han gliser hvis han ser meg svinge innom et hjørne i et anfall av "planteinteresse"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å sitere en kompis av min mann når uhellet er ute:

"Det er bedre å slippe en fis enn å sprenge en tarm!"

Joda, det skjer da at vi slipper en i hverandres nærvær, men aldri når vi er sammen med andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo? Fising har da ingenting med tillit å gjøre??????

Jeg og min kjæreste har et meget nært og godt forhold. Vi deler det meste, men selv i et forhold er det faktisk greit å holde noe for deg selv. Diverse udelikate kroppsfunkjoner synes jeg at man bør prøve å holde for seg selv. Jeg synes bare det er vanlig folkeskikk å ikke fise foran andre. Jeg behandler jo min samboer med samme dannelse som alle andre. Hvorfor skulle jeg ikke det???

Selvsagt kan det komme en liten fjert uten at var meningen, men det er jo unntaksvis. Da sier man unnskyld, og det blir ikke noe oppstyr av det.

Men man gjør hva man kan for å spare andre, inkl. samboer for sine avgasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...