Skusla Skrevet 5. juni 2003 #1 Del Skrevet 5. juni 2003 Vi er på jakt etter salongbord/ sofabord. Men vi finner jo ingen vi liker skikkelig godt. Hadde funnet et kjempe fint ett, men når vi kom til butikken idag var den NEDLAGT!!! :o Skikkelig trist var det.. :cry: Vi har sett på Bohus, Skeidar og Møbelringen men der var lite Det vi er på jakt etter er ett grovt bord, gjerne med skuffer i fargen mahogney eller kirsebær. Er det NOEN av dere informerte Kg'ere som kan hjelpe meg?? Har dere noen linker til noe eller ett eller annet ( HVA SOM HELST! :oops: ) Kan gjerne være utenlandske sider også.. Håper dere har liiitt mer peiling enn meg! :D På forhånd takk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. juni 2003 #2 Del Skrevet 6. juni 2003 En selvfølgelighet kanskje, men har du sett på IKEA??? Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Texas Skrevet 10. juni 2003 #3 Del Skrevet 10. juni 2003 Hei! Har du sett her? Masse bra etter min smak http://www.toscanamobler.no/ Hilsen Texas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuva77 Skrevet 10. juni 2003 #4 Del Skrevet 10. juni 2003 Hei Kan dette være noe? http://www.rustic.dk/Default_dk.htm Jeg er ikke sikker på hvor du bor, men i nærheten av Oslo får du tak i disse hvis det er av interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 11. juni 2003 #5 Del Skrevet 11. juni 2003 Jeg så ett på IKEA for en tid tilbake - dessverre var vi ikke i markedet for bord da... det var ganske grovt, brunt - med innlagte steinplater oppå og skuffer i. Fant det ikke på nettsiden deres nå, men det gjelder jo aldri likevel. Ta en tur og se hva de har. Nå er det salg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristi Skrevet 11. juni 2003 #6 Del Skrevet 11. juni 2003 Ser du bor i M&R, har du sett på Indonesian house i Ålesund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 11. juni 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 11. juni 2003 Tusen takk for alle svarene jeg har fått... :D Ja Kristi det var Indonetian House som var lagt ned. Så det var der jeg hadde sett det. MEN, vi ringte dagen etter til han som eide det, å det viste seg at han hadde noen ting fra butikken i underetasjen til en annen butikk.. + at han kunne bestille det vi ville ut fra kataloger Så vi suste inn, og gjett hva vi fant?? Av de få tingene som sto igjen var bordet "mitt" og ett skap med glassdører som vi har sett. Så vi ble EITRANDES glade, og kjøpte de.. Så det ordnet seg til slutt.. De linkene dere har lagt ved her var jo KJEMPE fine.. Skal studere de ja, å se om der er noe vi trenger... :D Uansett, igjen: tusen takk for svar alle, men nå har vi altså fått tak i bordet vårt! Å stua er perfekt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 12. juni 2003 #8 Del Skrevet 12. juni 2003 Er du ute etter en litt enkel modell, er det kanskje verdt å ta en kikk på www.ikea.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå