Gå til innhold

SOFABORD... NOEN SOM VET?

Skusla

Anbefalte innlegg

Vi er på jakt etter salongbord/ sofabord. Men vi finner jo ingen vi liker skikkelig godt. Hadde funnet et kjempe fint ett, men når vi kom til butikken idag var den NEDLAGT!!! :o

Skikkelig trist var det.. :cry:

Vi har sett på Bohus, Skeidar og Møbelringen men der var lite

Det vi er på jakt etter er ett grovt bord, gjerne med skuffer i fargen mahogney eller kirsebær.

Er det NOEN av dere informerte Kg'ere som kan hjelpe meg?? Har dere noen linker til noe eller ett eller annet ( HVA SOM HELST! :oops: ) Kan gjerne være utenlandske sider også..

Håper dere har liiitt mer peiling enn meg! :D

På forhånd takk... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så ett på IKEA for en tid tilbake - dessverre var vi ikke i markedet for bord da... det var ganske grovt, brunt - med innlagte steinplater oppå og skuffer i. Fant det ikke på nettsiden deres nå, men det gjelder jo aldri likevel. Ta en tur og se hva de har.

Nå er det salg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for alle svarene jeg har fått... :D

Ja Kristi det var Indonetian House som var lagt ned. Så det var der jeg hadde sett det.

MEN, vi ringte dagen etter til han som eide det, å det viste seg at han hadde noen ting fra butikken i underetasjen til en annen butikk.. + at han kunne bestille det vi ville ut fra kataloger

Så vi suste inn, og gjett hva vi fant?? Av de få tingene som sto igjen var bordet "mitt" og ett skap med glassdører som vi har sett.

Så vi ble EITRANDES glade, og kjøpte de.. Så det ordnet seg til slutt.. :hoppe:

De linkene dere har lagt ved her var jo KJEMPE fine.. Skal studere de ja, å se om der er noe vi trenger... :D

Uansett, igjen: tusen takk for svar alle, men nå har vi altså fått tak i bordet vårt! Å stua er perfekt... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ute etter en litt enkel modell, er det kanskje verdt å ta en kikk på www.ikea.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...