Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nå har eg vært arbeidsledig i to uker! Hvor lenge skal dette vare?

Hvor lenge var dere arbeidsledige og hva gjorde dere for å få jobb?

Jeg har da sendt masse mail til alle jobber jeg kunne tenkt meg, jeg har brukt nettverket mitt og nav.no og andre jobbsteder på nettet, men fortsatt ingenting. Bare et par mail tilbake om at de ikke har behov for hjelp nå men vil spare på mailen min hvis det skulle dukke opp noe.

Jeg er kanskje utålmodig, men jeg vil ha jobb nå!

Det er ikke så mye å finne på etter at jeg har vaska leiligheten, søkt etter jobber, vaska og bretta klær og lagd middag til samboer.. :gjeiper:

Heia trodde de trengte folk over alt nå? Her i min by er det superkrise overalt og regner med det er behov for folk andre steder også..Så hvis ikke du er kresen så gjør som ho på innlegget over her,ta med cver og ta turen på de plassene du kunne tenke deg.Personlig fremøte viser at du er intressert.Vil være rart om du ikke er i jobb innen ei uke.Lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tja, jeg fikk søkerliste for en av jobbene jeg søkte på, og det var en veeeeeldig lang liste. Så det er nok en del som søker også ;)

Jeg tviler ikke på at økonomer og ingeniører kan få jobb på dagen, men det er ikke sant på alle felter, og jeg antar at media kan godt være en av disse.

Jeg kan tenke meg at det er også litt avhengig av hvor på landet man bor.

Endret av mrs_bond
Skrevet

jeg søkte på 3 jobber da jeg var arbeidsledig og fikk tilbud om alle 3! Så bare stå på! Dette går bra vet du. Vet at det er kjedelig å gå hjemme...

Skrevet

Jeg gikk arbeidsledig i 9(!) måneder, frem til mai i år. I begynnelsen holdt jeg på å gå på veggene, deretter ble jeg bare lat og tiltaksløs. Har omsider fått meg en prosjektstilling, men aner ikke hvor lenge det varer. Det er kjempevanskelig å få seg jobb innenfor enkelte områder. Og ikke alle kan jobbe på sykehjem og i barnehager.....

Skrevet
Jeg skulle til å skrive det samme! :)

Liten avsporing:

Hvordan formulerer du deg når du skal diskutere honorar? Er det du som oppgir en pris eller er det redaktøren?

Hva sier/skriver du? "Jeg tar 8000,- for saken", "Jeg vil ha 8000,- for saken"?

Tidligere har jeg blitt opplyst om faste beløp eller redaktøren har fortalt hva jeg får. Jeg har levert en sak nå, og hun har ikke sagt noe.

Har svart deg på PM :-)

Skrevet

Da ble min arbeidsledighet over! Etter 3,5 uke! :D :D

I am happy happy happy :D

• 2 uker senere...
Gjest Ylva Virvla
Skrevet
Da ble min arbeidsledighet over! Etter 3,5 uke! :D :D

I am happy happy happy :D

Fantastisk! Hva slags jobb har du fått?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...