Gjest Anna.S Skrevet 20. september 2008 #81 Skrevet 20. september 2008 Ja, når en mann fiser forran deg er forholdet på vei nedenom og ut.. Mens han er forelsket og stolt og redd for å miste deg viser han seg i sine beste manerer, og det betyr at han holder fisen inne.. Han plager seg selv og holder fisen inne bare fordi han elsker deg så høyt.. så når han drar på jobb om morgenen, eller hjem til seg selv så fiser han så det jomer i bilen.. han velger å gå med mageknip hele dagen og natten bare for å stinke seg selv i bilen.. Så høyt elsker han deg.. Så den dagen han slipper sin første fis er det bare å pakke sakene sine.. han er lei og vil nok snart finne en annen han kan holde fisen inne for..
Gjest Tanita Skrevet 20. september 2008 #83 Skrevet 20. september 2008 Tror ikke vi har ledd så mye som når vi er i tullehumør og må fise under dyna før vi legger oss. True hverandre med en fis, så stille pause, og så promp! Så for oss er fising morsomt og trygt! OMG! Ser det for meg! For en fisegjeng! Men seriøst - jeg kjenner ei som dumpa en fyr fordi han gikk og prompa hele tida og rapte høylydt og klødde på seg selv i senga og ikke vaska hendene etter å ha vært på do og snøyt seg i senga mens hun lå der. Men dette var i begynnelsen og det var så turn-off at hun ikke engang gadd å bry seg mer. Men etter 4 år? Hehehe, har du ikke tatt han i å gjøre det en eneste gang iløpet av alle de årene?
Gjest F.Y.I. Skrevet 21. september 2008 #84 Skrevet 21. september 2008 Jeg og typen har vært sammen i snart fire år! Og i dag skulle vi kose oss litt i sofaen så begynner han altså å FISE?! Jeg mistet munn og mole. Det var en lav lyd, og den luktet ikke. Men likevel så synes jeg dette er så turn off at jeg vurderer å slå opp!! Og jeg som elsker ham?! Eller, jeg elsket ham - før han slapp den EKLESTE fisen i verden! Jeg orker ikke å se ham! Seriøst? Ta en tur til psykolog vennen min!
milla-mor Skrevet 21. september 2008 #85 Skrevet 21. september 2008 Jeg går stort sett ikke noen steder, jeg bare fiser akkurat der jeg er. Om det så er ved middagsbordet. Huffameg. Isåfall bør du snarest anskaffe en hund, eller et barn, som du kan skylde på. Eller eventuelt flytte opp i et ensomt fjell, og trå til som eremitt. Kanskje du kan samle litt av gassen i en liten beholder, og sende den til meg? Trenger noen julegaver til ymse folk av den sorten man ikke egentlig liker så godt.
lille katt Skrevet 21. september 2008 #86 Skrevet 21. september 2008 Huffameg. Isåfall bør du snarest anskaffe en hund, eller et barn, som du kan skylde på. Eller eventuelt flytte opp i et ensomt fjell, og trå til som eremitt. Kanskje du kan samle litt av gassen i en liten beholder, og sende den til meg? Trenger noen julegaver til ymse folk av den sorten man ikke egentlig liker så godt. Hvorfor skylde på noen? I vårt hjem fiser vi uten å skjemmes. Kanskje vi sier "ooops" hvis det er ved middagsbordet eller hvis den er spesielt illeluktende. Sender deg gjerne litt gass .
mysan Skrevet 22. september 2008 #87 Skrevet 22. september 2008 3 Sobril? Det var vel omtrent der du avslørte deg.
milla-mor Skrevet 22. september 2008 #88 Skrevet 22. september 2008 Hvorfor skylde på noen? I vårt hjem fiser vi uten å skjemmes. Kanskje vi sier "ooops" hvis det er ved middagsbordet eller hvis den er spesielt illeluktende. Sender deg gjerne litt gass . Hmm... Jeg kan bare huske å ha overhørt to ubeskjedne prompere i hele mitt liv. En eks, og datteren vår. Ellers har jeg blitt godt skjermet for slikt leven. Vet ikke om det er positivt, eller negativt, men noe er det... Jeg setter Scully på saken. Løper forventningsfull til postkassen hver dag! Kanskje kommer gassbeholderen imorgen? Hvem vet? Dette, og hundeposene fra naboen... Oioioi, for en jul det skal bli
lille katt Skrevet 22. september 2008 #89 Skrevet 22. september 2008 (endret) 3 Sobril? Det var vel omtrent der du avslørte deg. Enig der. Hmm... Jeg kan bare huske å ha overhørt to ubeskjedne prompere i hele mitt liv. En eks, og datteren vår. Nå skal det sies at jeg bare er en ubeskjeden promper i min egen kjernefamilie, dvs. mann og barn. I samvær med enkelte deler av utvidet familie/nære venner er jeg en diskret smyger eller en hold-in. Jeg liker ikke å være ubeskjeden promper dersom omgivelsene åpenbart ikke er det. Synes det er fint at mannen min og jeg har et så avslappet forhold til hverandre at vi promper når vi føler for det :rødme:. I et forhold skal man jo støtte hverandre "in sickness and in health". Fordøyelsessystemet kan jo bli angrepet av sykdommer av ymse slag. Skal man ha et så tabubelagt forhold til den delen av kroppen at man må lide alene? Bør man ikke kunne støtte hverandre gjennom alt fra diare til hemorroider til utlagt tarm? For ikke å snakke om fødselen, hvor det gjerne kommer ut både det ene og det andre. Litt off topic, kanskje, men.... Glemte visst å stikke innom fisebrakka. Endret 22. september 2008 av lille katt
Gjest keein Skrevet 26. oktober 2008 #90 Skrevet 26. oktober 2008 hahahaha dette er noe av det teeeeeeeeeeitest jeg noen gang har vært borti. og du hevder du elsker ham? haha. seriiiiiiøøøøøst du har stor psykiske problemer.søk hjelp.
Topsi Skrevet 10. august 2023 #91 Skrevet 10. august 2023 Gjest KRISE!!! skrev (På 7.9.2008 den 19.12): Jeg og typen har vært sammen i snart fire år! Og i dag skulle vi kose oss litt i sofaen så begynner han altså å FISE?! Jeg mistet munn og mole. Det var en lav lyd, og den luktet ikke. Men likevel så synes jeg dette er så turn off at jeg vurderer å slå opp!! Og jeg som elsker ham?! Eller, jeg elsket ham - før han slapp den EKLESTE fisen i verden! Jeg orker ikke å se ham! Det var definitivt ikke den ekleste fiser i verden. Da har man ikke hørt eksen min fra VGS fise Gjest KRISE!!! skrev (På 7.9.2008 den 19.37): Jeg er en og tyve! Jeg har ikke hørt noen fise før, untagen meg selv. Og nå sender han SMS-er hvor han lover at han aldri igjen skal fise osv. Jeg vet ikke, når han allerede har feset en gang hva kan jeg forvente i fremtiden? Jeg takler ikke fiser! Du burde sitte på fly ved siden av meg, jeg har ibs Gjest StoreSky skrev (På 7.9.2008 den 21.25): Jeg synes at alle som fiser bør bli ekskludert fra KG! Altså, et MINIMUM av standar bør man ha! TENK om alle skulle gå rundt og fise, tro det lissom er heeelt normalt, kan jo bli kaos, krig og anarki ut av dèt! Fysj og usj. Skam på dere alle! Fising er gøy, ja til flere fisetråder på KG Hinata skrev (På 8.9.2008 den 11.07): Helt enig med TS, fising er og vil alltid være ekkelt og unaturlig. Skulle vært fengselsstraff for fiserne, og kanskje dødsstraff for de som forlater badet mens det fremdeles er en eim av deres fornødne der fremdeles. Fysj og fysj. Tror nesten jeg skal opprette en religiøs sekt kalt "de rene" der man ble lynsjet for en liten antydning til en fis, og nesten like ille er det med magerumling, det er jo bare ekkelt, hvem vil høre andres avføring bevege seg i litt luft liksom.. Iiiiik Genial tråd Hvis det ble fengselsstraff for fising, ja da hadde jeg fått livsvarig fengsel Gjest Ulva35 skrev (På 8.9.2008 den 16.15): For en utrolig tråd. Men morsom er den Innlegget er endret iht KGs regler. Kari, mod Så gøy at mod også liker fising Gjest Gjest skrev (På 18.9.2008 den 18.45): Jeg er rimelig sikker på at katten min promper. -Og ikke bare det! Hun bæsjer i sand hjemme og forventer at jeg skal fjerne det. Hvor skal dette ende? Hva skal jeg gjøre med henne? Bare vær glad hun bæsjet i sanden Og 45mg sobril for en fis?
Cid Skrevet 10. august 2023 #92 Skrevet 10. august 2023 Brunhilde skrev (På 7.9.2008 den 19.14): Du kommer nok over det. Håper det etter 15 nå
Cid Skrevet 10. august 2023 #93 Skrevet 10. august 2023 Topsi skrev (14 minutter siden): Det var definitivt ikke den ekleste fiser i verden. Da har man ikke hørt eksen min fra VGS fise Du burde sitte på fly ved siden av meg, jeg har ibs Fising er gøy, ja til flere fisetråder på KG Hvis det ble fengselsstraff for fising, ja da hadde jeg fått livsvarig fengsel Så gøy at mod også liker fising Bare vær glad hun bæsjet i sanden Og 45mg sobril for en fis? Du liker vel Fistid filmene?
Topsi Skrevet 10. august 2023 #94 Skrevet 10. august 2023 Cid skrev (7 minutter siden): Du liker vel Fistid filmene? Skulle gjerne sett de.....
Cid Skrevet 10. august 2023 #95 Skrevet 10. august 2023 Topsi skrev (5 minutter siden): Skulle gjerne sett de..... 2ern er best. 1
Brunhilde Skrevet 10. august 2023 #96 Skrevet 10. august 2023 Cid skrev (20 minutter siden): Håper det etter 15 nå DU siterer mitt innlegg fra 2008 og håper vedkommende kommer over det etter 15 år? 1
Cid Skrevet 10. august 2023 #97 Skrevet 10. august 2023 Brunhilde skrev (2 minutter siden): DU siterer mitt innlegg fra 2008 og håper vedkommende kommer over det etter 15 år? Ja 1
Entern Skrevet 10. august 2023 #98 Skrevet 10. august 2023 Jøss trodde det bare var @Lurven som drev og vekket steingamle tråder fra graven 😳
Gjest Lurven Skrevet 10. august 2023 #99 Skrevet 10. august 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Jøss trodde det bare var @Lurven som drev og vekket steingamle tråder fra graven 😳 Noen ganger må skjelettene ut av skapet
Cid Skrevet 10. august 2023 #100 Skrevet 10. august 2023 Entern skrev (38 minutter siden): Jøss trodde det bare var @Lurven som drev og vekket steingamle tråder fra graven 😳 Det var David Feiss denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå