Gå til innhold

TYPEN MIN FES!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Grønt blad skrev:

Mannen til søsteren min fes for 3 måneder siden. Etter 12 års samliv trodde hun virkelig at hun kjente ham, men dengang ei. Sjokket og vemmelsen over fisen ble en for stor påkjenning for forholdet, og nå er separasjonen et faktum. Søsteren min kommer helt klart til å nekte ham samvær med barna, og jeg håper for Guds skyld han innser hvilken dårlige rollemodell han er og ikke drar henne for retten med en omsorgstvist. Det ville være synd og skam å bruke av rettsaparatets dyrebare tid og ressurser for en såpass opplagt sak. Han ville jo selvsagt aldri ha vunnet frem i en omsorgssak når det faktisk er fising som er årsaken til samlivsbruddet.

jeg sitter her i dypt sjokk og tenker at slike mennesker som denne søsteren og grønt blad finnes ikke, det må være en spøk dette. ja for om ikke så håper jeg inderlig mannen får full omsorg for ungene for moren kan jo ikke være skikket til å oppdra ungene!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Faktisk fiser jeg utrolig sjeldent. Og jeg fikk det sjokket da jeg hørte fisen. Jeg ble veldig urolig inni meg, og tok tre stk 15 mg Sobril etterpå for å døyve det hele. Usj, hvordan skal jeg klare å ha et normalt forhold til denne "fisekaren". :kjempesinna: Når jeg fiser selv så blir jeg ganske flau, og rødmer kraftig. :sjenert:

Finnes det ingen menn der ute som ikke fiser?

Jeg er en og tyve! Jeg har ikke hørt noen fise før, untagen meg selv.

:rodme:

Og nå sender han SMS-er hvor han lover at han aldri igjen skal fise osv. Jeg vet ikke, når han allerede har feset en gang hva kan jeg forvente i fremtiden? Jeg takler ikke fiser!

...Vet ikke jeg, men burde du ikke ta turen innom deg selv og se hva dette egentlig handler om. Du sier jo selv at du fiser en gang i blandt. det er jo et tegn på at han er avslappet rundt deg også, er ikke det bra da? Eller vil du at han skal sitte på nåler rundt deg? Jeg tenker det må være noe annet ettersom at du spiser sobril for å roe deg ned.. Kan det stamme fra en liten svikt i selvbildet eller selvfølelsen din med dine erfaringer fra hvordan du takler noe så normalt som å fise..? Jeg ble også kjempeflau over dette før, men fant ut at det ble for slitsomt for meg å skulle stresse meg opp over en liten fis. Som forøvrig kan være en kjempelettelse.. :fnise:

Jeg skulle egentlig vært singel nå om det var normal-praksis å dumpe noen fordi at de slapp en fis i kjærestens nærhet. Han blir glad når jeg fiser attmed han, for da blir han mer avslappet :sjenert:

Men jeg må si da, ettersom at han tekster deg og lover noe han aldri kan holde, han må jo være utrolig glad i deg ettersom at han tar deg seriøst og viser vilje til å ordne opp og gjøre det bra for deg. heldig er du! Det er jo bare å si til han at du føler deg ille til mote når han i slike avslappede settinger slipper ut lufta si. Alt tyder jo på at han vil ta hensyn til det. Prøve hvertfall.

Skrevet

Og nå sender han SMS-er hvor han lover at han aldri igjen skal fise osv. Jeg vet ikke, når han allerede har feset en gang hva kan jeg forvente i fremtiden? Jeg takler ikke fiser!

Ok - sjokk for deg som tror du er så prektig og fise-fri:

ALLE mennesker fiser i gjennomsnitt 40 ganger i døgnet - og jenta mi - løsner ikke du på det NATURLIGE trykket i løpet av dagen kan jeg LOVE DEG at du tar det igjen på natta når du ikke merker det - da er det kanskje mer synd på typen din som ligger under samme dyne og ikke kan slippe unna?

Det er egentlig latterlig at jeg gidder svare. Men jeg kan garantere at INGEN er fis-fri... Jeg har flere venninner som kun "lufter seg på do" (eller om natta når de ikke selv er klar over det-jeg er levende vitne)og alle klager over magesmerter og oppblåst mage. Greit nok at det å tråkke på en pus ikke er det mest sjarmerende i verden - det synes da heller ikke jeg - men det er et NATURLIG behov. Hvis dette er hvor du legger lista på forholds-drepere, er det vel mest synd på deg, for det viser bare at du ikke har riktig perspektiv på ting... Jeg har venninner som har opplevd voldtekt, utroskap, fysisk mishandling, at "gubben" har utsatt egne barn for sex overgrep, spilt bort lån på flere 100 000kr på online poker - virker ikke en stakkarslig fis litt stusselig i forhold. Jeg føler med typen din jeg!

Skrevet

Må bare kommentere her igjen jeg.. dette er bare for sykt!! nekter å tro på noen som sier de vil dumpe kjærestene sine pga en fis!! om det i verste fall skulle stemme så håper jeg en psykiater leser innleggene her, søker opp hvem desse folkene er og får de innlagt på psykiatrisk avdeling.. hvis dette stemmer, at dere faktisk tenker,mener og føler det sånn så synes jeg virkelig synd på dere, kan ikke være helt enkelt å være en slik person.. håper dere får hjelp =)

Skrevet

Jeg er rimelig sikker på at katten min promper. -Og ikke bare det! Hun bæsjer i sand hjemme og forventer at jeg skal fjerne det. Hvor skal dette ende? Hva skal jeg gjøre med henne?

Skrevet
Jeg er rimelig sikker på at katten min promper. -Og ikke bare det! Hun bæsjer i sand hjemme og forventer at jeg skal fjerne det. Hvor skal dette ende? Hva skal jeg gjøre med henne?

For meg er det heeelt utrolig at en søt katt bæsjer, like utrolig som jeg syns det er at damer fiser - også i parrforhold a gitt :overrasket:

Den dama kan ikke være særlig velstelt da ingen fine og fjonge damer fiser :glare:

Pene menn fiser heller ikke...nekter å tro det!

Trodde man sluttet å fise jeg når man fikk kjærste :unsure:....oi, :fise: unnskyld :sjenert:

:ironi:

Skrevet

:skratte:

Dette må være årets morsomste tråd :hoho:

Går det virkelig ann å bli så prippen??? :ler:

Skrevet

Dette er kanskje det mest fascinerende ved trådstarters innlegg:

Det var en lav lyd, og den luktet ikke [...] Eller, jeg elsket ham - før han slapp den EKLESTE fisen i verden!

Kjære trådstarter, hvordan i alle dager kan du tenke på en luktfri og nesten lydløs fis som den "EKLESTE" fisen i verden? Du skulle besøkt oss etter en helaften med ferske boller og annen gjærbakst. Da hadde du fått oppleve VIRKELIG ekle fiser :ler:.

Svarer jeg her har jeg vært aktiv i tre fisetråder!! Hva sier det om meg da??

:ler:

Det sier ihvertfall meg at du hadde passet fint inn i min husholdning :ler:. Her synes vi fising er gøy!

Dersom du har så lav terskel for å ta en så høy dose av et så vanedannende stoff, tyder det på at du bør være obs på risikoen du løper mhp å bli avhengig av benzodiazepiner. Dette kan komme til å bli et langt større problem for deg enn en kjæreste som av og til ikke lukter helt som du ønsker.

Samme tenkte jeg... 45 mg Sobril er ikke for nybegynnere.

Gjest Gjest_Jepp_*
Skrevet

:skratte: :skratte:

LENGE siden jeg har ledd så mye! :-D

Jeg har også samboer og tror det tok ca 1 mnd før vi både feis og rapet sammen... :ler: Er jo bare morsomt og en helt naturlig ting!

:skratte: :skratte:

Skrevet

:) Hæ?

Skrevet

Herregud... Dette kan da ikke ts mene seriøst? Han FES?? Det er jo helt forkastelig. Sånt gjør man bare ikke. Det er ikke uten grunn at det er opprettet en helt egen fisebrakke på kg som tjener til dette formålet. Si til mannsidioten at han får besøke Silmarill i brakka neste gang rapen tar heis ned i kjelleren!

Terapitimer er en selvfølge, og jeg banner på at han er typen til å ha bena på bordet når han tror ingen ser ham. Blir sint bare av tanken. Stakkars deg, ts :tristbla:

Skrevet
Det er ikke uten grunn at det er opprettet en helt egen fisebrakke på kg som tjener til dette formålet.

Hæ? Hvor er den hen? Jeg kjenner nemlig at jeg brygger på en stooor fis :fnise:!

Skrevet

Hahahaha :ler:

En god latter forlenger livet, så tusen takk, ts, jeg har nok forlenget livet mitt med mange år! :skratte:

Er det virkelig mulig?! Jeg håper, for TS skyld, at dette bare er en kødd... For hvis ikke, lurer jeg på om ikke TS burde få profesjonell hjelp...

Skrevet
Hæ? Hvor er den hen? Jeg kjenner nemlig at jeg brygger på en stooor fis :fnise:!

Den er på snikk-snakk. Herregud, assa... Noen folk, liksom. Hvor er det DU går hen med fisen din, da? Du er vel typen til ts, du, tenker jeg...

Du får henvende deg til Silmarill. Tror det er hun som startet alt dette spetakkelet. Bokstavelig talt. Men hun har helt sikkert noen kjipe opptakskrav, så still beredt. Tipper åtte bokser bønner og en kålrabi vil gjøre susen. Igjen, bokstavelig talt.

Nå hører jeg Silmarill i hodet mitt:

"Hæ? Kaller du DÈT en fis?? Liksom ikke, assa... Mer fart i bestefaren min, lizzm... :roll: ".

Silmarill, du er så maktsyk.

Skrevet
Hvor er det DU går hen med fisen din, da?

Jeg går stort sett ikke noen steder, jeg bare fiser akkurat der jeg er. Om det så er ved middagsbordet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...