Gå til innhold

TYPEN MIN FES!


Gjest KRISE!!!

Anbefalte innlegg

Jeg og typen har vært sammen i snart fire år! Og i dag skulle vi kose oss litt i sofaen så begynner han altså å FISE?! Jeg mistet munn og mole. Det var en lav lyd, og den luktet ikke. Men likevel så synes jeg dette er så turn off at jeg vurderer å slå opp!! :tristbla: Og jeg som elsker ham?! :trist: Eller, jeg elsket ham - før han slapp den EKLESTE fisen i verden! Jeg orker ikke å se ham!

Korleis kan du påstå at du elsker han(?!?), dersom du vurderer å slå opp med han på grunn av ein fis! Har du vore i lag med han i fire år, og så er det dette som får deg til å vurdere forholdet?

Eg går ut i frå at du ikkje bur i lag med han sio det er første gang du har høyrt han fise, korleis skal det då gå viss du ein gang kjem i den situasjonen at du må f.eks. vaske boxerane hans?? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_gjest_*

Hvis du er så snerpet at du ikke tåler en fis ! Min mann og jeg fiser " i vilden sky" ..nesten, men ingen av oss har tenkt tanken på å gjøre det slutt av den grunn ! Greit nok, vi kan klage hvis lukta blir for ille..Tror den typen din bør være glad om du dumper han.. Kanskje han finner ei som ikke er ei snerpehøne :)

Endret av Nigo-san
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dump han! Dette er bare begynnelsen. Videre kommer han til å legge boxerne på gulvet med innsiden opp. Og senere kommer han til å gå på do med døren åpen.

Hvis han ikke kan tåle litt mageknip og spare fisene og gå på do ("nr. 2") f.eks. når han er på jobb neste dag, så respekterer han deg ikke!

For sikkerhetsskyld ville jeg sjekket loggene på dataen hans, og mobilen hans. Kanskje han er med i en luguber fise-klubb el.l.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og typen har vært sammen i snart fire år! Og i dag skulle vi kose oss litt i sofaen så begynner han altså å FISE?! Jeg mistet munn og mole. Det var en lav lyd, og den luktet ikke. Men likevel så synes jeg dette er så turn off at jeg vurderer å slå opp!! :tristbla: Og jeg som elsker ham?! :trist: Eller, jeg elsket ham - før han slapp den EKLESTE fisen i verden! Jeg orker ikke å se ham!

Hjelpes..

Du må passe på at han ikke finner ut at du BÆSJER!

Endret av Duracella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dump han! Dette er bare begynnelsen. Videre kommer han til å legge boxerne på gulvet med innsiden opp. Og senere kommer han til å gå på do med døren åpen.

Hvis han ikke kan tåle litt mageknip og spare fisene og gå på do ("nr. 2") f.eks. når han er på jobb neste dag, så respekterer han deg ikke!

For sikkerhetsskyld ville jeg sjekket loggene på dataen hans, og mobilen hans. Kanskje han er med i en luguber fise-klubb el.l.

Du skrev det jeg tenkte. Jeg kunne ikke vært mer enig! Og jeg sier som deg: Dump ham! Jo før, jo heller.

Mannen til søsteren min fes for 3 måneder siden. Etter 12 års samliv trodde hun virkelig at hun kjente ham, men dengang ei. Sjokket og vemmelsen over fisen ble en for stor påkjenning for forholdet, og nå er separasjonen et faktum. Søsteren min kommer helt klart til å nekte ham samvær med barna, og jeg håper for Guds skyld han innser hvilken dårlige rollemodell han er og ikke drar henne for retten med en omsorgstvist. Det ville være synd og skam å bruke av rettsaparatets dyrebare tid og ressurser for en såpass opplagt sak. Han ville jo selvsagt aldri ha vunnet frem i en omsorgssak når det faktisk er fising som er årsaken til samlivsbruddet.

:spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrev det jeg tenkte. Jeg kunne ikke vært mer enig! Og jeg sier som deg: Dump ham! Jo før, jo heller.

Mannen til søsteren min fes for 3 måneder siden. Etter 12 års samliv trodde hun virkelig at hun kjente ham, men dengang ei. Sjokket og vemmelsen over fisen ble en for stor påkjenning for forholdet, og nå er separasjonen et faktum. Søsteren min kommer helt klart til å nekte ham samvær med barna, og jeg håper for Guds skyld han innser hvilken dårlige rollemodell han er og ikke drar henne for retten med en omsorgstvist. Det ville være synd og skam å bruke av rettsaparatets dyrebare tid og ressurser for en såpass opplagt sak. Han ville jo selvsagt aldri ha vunnet frem i en omsorgssak når det faktisk er fising som er årsaken til samlivsbruddet.

:spy:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peachbud

:ler:

Du skrev det jeg tenkte. Jeg kunne ikke vært mer enig! Og jeg sier som deg: Dump ham! Jo før, jo heller.

Mannen til søsteren min fes for 3 måneder siden. Etter 12 års samliv trodde hun virkelig at hun kjente ham, men dengang ei. Sjokket og vemmelsen over fisen ble en for stor påkjenning for forholdet, og nå er separasjonen et faktum. Søsteren min kommer helt klart til å nekte ham samvær med barna, og jeg håper for Guds skyld han innser hvilken dårlige rollemodell han er og ikke drar henne for retten med en omsorgstvist. Det ville være synd og skam å bruke av rettsaparatets dyrebare tid og ressurser for en såpass opplagt sak. Han ville jo selvsagt aldri ha vunnet frem i en omsorgssak når det faktisk er fising som er årsaken til samlivsbruddet.

:spy:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrev det jeg tenkte. Jeg kunne ikke vært mer enig! Og jeg sier som deg: Dump ham! Jo før, jo heller.

Mannen til søsteren min fes for 3 måneder siden. Etter 12 års samliv trodde hun virkelig at hun kjente ham, men dengang ei. Sjokket og vemmelsen over fisen ble en for stor påkjenning for forholdet, og nå er separasjonen et faktum. Søsteren min kommer helt klart til å nekte ham samvær med barna, og jeg håper for Guds skyld han innser hvilken dårlige rollemodell han er og ikke drar henne for retten med en omsorgstvist. Det ville være synd og skam å bruke av rettsaparatets dyrebare tid og ressurser for en såpass opplagt sak. Han ville jo selvsagt aldri ha vunnet frem i en omsorgssak når det faktisk er fising som er årsaken til samlivsbruddet.

:spy:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

skal jeg fortelle deg noe? Et normalt og friskt mennesker promper gjennomsnittlig 15 ganger i løpet av et døgn! Og det tilsvarer mellom 400 - 1800ml! Tenk det du! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StoreSky

Jeg synes at alle som fiser bør bli ekskludert fra KG! Altså, et MINIMUM av standar bør man ha!

:snurt:

TENK om alle skulle gå rundt og fise, tro det lissom er heeelt normalt, kan jo bli kaos, krig og anarki ut av dèt! Fysj og usj.

Skam på dere alle!

:kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at alle som fiser bør bli ekskludert fra KG! Altså, et MINIMUM av standar bør man ha!

:snurt:

TENK om alle skulle gå rundt og fise, tro det lissom er heeelt normalt, kan jo bli kaos, krig og anarki ut av dèt! Fysj og usj.

Skam på dere alle!

:kjefte:

:ler:

Og du jobbet hvor sa du? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest yokohama

Jeg må bare le. Håper for guds skyld at du bare sitter og kjeder deg og tenkte du skulle lage en tulletråd. Gud så latterlig problem! Det er da vel naturlig å fise! Bor dere i lag? Om dere gjør det så må du takle en fis i ny og ne! Get over it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars kjæresten min... Han har til og med ligget ved sidenav meg i senga mens jeg har kasta opp - og enda var han bare snill og omtenksom. Syntes kjæresten din burde finne seg en mindre fisefin en jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal få tak i en exorcist. For det er ganske sikkert at han er blitt besatt av en ond demon.

Du får følge litt med på han. Hvis du ser at det kommer noe brunt ut av rumpa hans så må du bare komme deg ut av huset og få tak i et S.W.A.T-team. Og ring presten også, gjerne informer naboer også om hva slags type han er.

For slikt som dette må ikke aksepteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk fiser jeg utrolig sjeldent. Og jeg fikk det sjokket da jeg hørte fisen. Jeg ble veldig urolig inni meg, og tok tre stk 15 mg Sobril etterpå for å døyve det hele. Usj, hvordan skal jeg klare å ha et normalt forhold til denne "fisekaren". :kjempesinna: Når jeg fiser selv så blir jeg ganske flau, og rødmer kraftig. :sjenert:

Dersom du har så lav terskel for å ta en så høy dose av et så vanedannende stoff, tyder det på at du bør være obs på risikoen du løper mhp å bli avhengig av benzodiazepiner. Dette kan komme til å bli et langt større problem for deg enn en kjæreste som av og til ikke lukter helt som du ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...