Hinata Skrevet 8. september 2008 #42 Skrevet 8. september 2008 Helt enig med TS, fising er og vil alltid være ekkelt og unaturlig. Skulle vært fengselsstraff for fiserne, og kanskje dødsstraff for de som forlater badet mens det fremdeles er en eim av deres fornødne der fremdeles. Fysj og fysj. Tror nesten jeg skal opprette en religiøs sekt kalt "de rene" der man ble lynsjet for en liten antydning til en fis, og nesten like ille er det med magerumling, det er jo bare ekkelt, hvem vil høre andres avføring bevege seg i litt luft liksom.. Iiiiik Genial tråd
livbåten Skrevet 8. september 2008 #43 Skrevet 8. september 2008 (endret) Kan jeg få anbefale evig avstandsforhold kanskje?? Endret 8. september 2008 av livbåten
sommerglede Skrevet 8. september 2008 #44 Skrevet 8. september 2008 Jeg og typen har vært sammen i snart fire år! Og i dag skulle vi kose oss litt i sofaen så begynner han altså å FISE?! Jeg mistet munn og mole. Det var en lav lyd, og den luktet ikke. Men likevel så synes jeg dette er så turn off at jeg vurderer å slå opp!! Og jeg som elsker ham?! Eller, jeg elsket ham - før han slapp den EKLESTE fisen i verden! Jeg orker ikke å se ham! herregud.. nå har jeg ikke lest de andre svarene.. men hallo !!!!!!!!!!!!!!!! min mann feis oxo mye da vi var kjærester/samboer... og jeg kan fortsatt høre han fise hver natt..... er det en grunn til å slå opp ???? nei, du fiser vel du oxo avog til......???????????????
Gjest :) Skrevet 8. september 2008 #46 Skrevet 8. september 2008 Det er et hardt liv, kjære TS. Hardt, hardt liv. Jeg mener, ikke bare er det krig og terror i store deler av midtøsten og barn som dør av sult i afrika, men her må man faenmeg oppleve å ha kjærester som fiser også? Nei, vettu hva, nå er det på tide at verden tar seg sammen. FISE liksom. Jeg gir meg over. Du burde absolutt slå opp med han. Dette er bare starten. En gang fiser, alltid en fiser, sier bare jeg. Uff, var dere forresten hjemme hos deg da han feis? Du burde i så fall vaske ordentlig de møblene han har sittet på. Fisen setter seg jo i møblene. Tenk bakteriene og lukten og. Nei, guttelus! Ahhhhhhh! ÆSJ. Jeg blir helt kvalm jeg.
Gjest Ulva35 Skrevet 8. september 2008 #47 Skrevet 8. september 2008 (endret) For en utrolig tråd. Men morsom er den Innlegget er endret iht KGs regler. Kari, mod Endret 9. september 2008 av Kari
Gjest StoreSky Skrevet 8. september 2008 #48 Skrevet 8. september 2008 Og du jobbet hvor sa du? I barnehage. Og du må IKKE tro det er lov å fise her, og ikke bæsje heller. Foreldrene er meeeget glade for at vi har så streng kustus på de små. Så slipper de ble flaue i Tante Olgas 70-årslag, hvis poden skulle finne på å fise/bæsje. Det skjer bare ikke! Såpass kroppskontroll bør man forvente av mennsker. VI ER DA IKKE DYR!
Frigg Skrevet 8. september 2008 #49 Skrevet 8. september 2008 I barnehage. Og du må IKKE tro det er lov å fise her, og ikke bæsje heller. Foreldrene er meeeget glade for at vi har så streng kustus på de små. Så slipper de ble flaue i Tante Olgas 70-årslag, hvis poden skulle finne på å fise/bæsje. Det skjer bare ikke! Såpass kroppskontroll bør man forvente av mennsker. VI ER DA IKKE DYR! Nei, det er vi ikke! Vi pleier å pakke igjen med en propp vi så slipper vi all fisingen og bæsjingen
covergrl Skrevet 8. september 2008 #50 Skrevet 8. september 2008 Jeg og typen har vært sammen i snart fire år! Og i dag skulle vi kose oss litt i sofaen så begynner han altså å FISE?! Jeg mistet munn og mole. Det var en lav lyd, og den luktet ikke. Men likevel så synes jeg dette er så turn off at jeg vurderer å slå opp!! Og jeg som elsker ham?! Eller, jeg elsket ham - før han slapp den EKLESTE fisen i verden! Jeg orker ikke å se ham! skal jeg være heeeelt ærlig med deg..? dump ham!! hvis du etter et forhold på fire år tenker på å dumpe han pga en fis, så fortjener du har virkelig ikke!! seriøst..?! du kan jo ikke mene dette..? hvilke andre mennesklige ting krever du at han skal slutte med da..? spise..? drikke..? kan jo være han sikler litt om natten feks, skal du dumpe han..? dessuten skriver du: og jeg som elsker ham?! spørsmålstegn..? nei lille venn du elsker ikke denne mannen, elsker du noen så gjør du det ubetinget, og vurderer ihvertfall ikke å dumpe ham fordi han er mennesklig!
Gjest vw Skrevet 8. september 2008 #51 Skrevet 8. september 2008 Tror ikke vi har ledd så mye som når vi er i tullehumør og må fise under dyna før vi legger oss. True hverandre med en fis, så stille pause, og så promp! Så for oss er fising morsomt og trygt!
*Alice Skrevet 8. september 2008 #52 Skrevet 8. september 2008 (endret) Må bare si at hver gang jeg ser denne tråden ler jeg like forbanna godt! Tenk å vurdere å dumpe "en man elsker" pga en fis? Håper for alt i verden denne tråden bare er på fur moro! Endret 8. september 2008 av *Alice
tinaliten Skrevet 8. september 2008 #53 Skrevet 8. september 2008 jeg har vært samme kjæresten min i 7år i år, vi er ikke redde for å fise foran hverandre noen av oss. er vel ingen krise.. alle fiser. get over it
Idnar Skrevet 8. september 2008 #54 Skrevet 8. september 2008 Hjemme hos oss der fiser vi når det passer seg sånn, også ler vi litt og sier..oj! Sofaen knirker noe voldsomt i dag!!! Og hvis det er et gassproblem her, så tenker jeg: Jaja!! Alle fiser jo..til og med kongen fiser!! Det har jeg liksom alltid tenkt å greier..men nå sitter jeg her med en følese av å ha blitt lurt...for tenk om kongen ikke fiser alikevel..sånn som jeg alltid har trodd!!!! Eg tror eg dauer!! Mitt råd til deg: Hvis ikke kongen fiser alikavel, så burde jaggu ingen andre få lov heller!! Dump han!!! Her skal sofan smøres og gubben kastes på dør hvis han kommer med en liten antydning til fjerting!!!!!!!
Chianty Skrevet 9. september 2008 #55 Skrevet 9. september 2008 Typen min fiser også. Det er helt normalt. Nesten bare venne deg til det.. Ikke noe å gjøre med det.. seriøst ?? alle fiser, barn, unge,gamle, kuer, hester, rotter ... hallo?? helt normalt!!
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2008 #57 Skrevet 16. september 2008 typen min kunne bæsja meg i øra, og jeg hadde elsket han like høyt!
Wonders Skrevet 16. september 2008 #58 Skrevet 16. september 2008 har hør jenter ikke fiser til de er gift jeg...så du får ta igjen om du er så "heldig"
Lise_ Skrevet 16. september 2008 #59 Skrevet 16. september 2008 jojo kjempegreier. før du vet ordet av det kommer han løpende ut fra badet etter en bæsjetur, og spør om du vil se den. Gled deg til det du
A.P.Katt Skrevet 16. september 2008 #60 Skrevet 16. september 2008 Jeg og typen har vært sammen i snart fire år! Og i dag skulle vi kose oss litt i sofaen så begynner han altså å FISE?! Jeg mistet munn og mole. Det var en lav lyd, og den luktet ikke. Men likevel så synes jeg dette er så turn off at jeg vurderer å slå opp!! Og jeg som elsker ham?! Eller, jeg elsket ham - før han slapp den EKLESTE fisen i verden! Jeg orker ikke å se ham! Gratulerer at typen din har fist for deg etter 4 år...*hurra* *hurra* ^*hurra* Fiser ikke du?, ikke engang i søvne tror du? ALLE fiser, selv de peneste prinser og prinsesser fiser! Ta det til deg og fis og rap det høyeste du kan....du gjør det mest sansynlig for deg selv, så del det med oss andre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå