Gå til innhold

TYPEN MIN FES!

Anbefalte innlegg

Gjest KRISE!!!
Skrevet

Jeg og typen har vært sammen i snart fire år! Og i dag skulle vi kose oss litt i sofaen så begynner han altså å FISE?! Jeg mistet munn og mole. Det var en lav lyd, og den luktet ikke. Men likevel så synes jeg dette er så turn off at jeg vurderer å slå opp!! :tristbla: Og jeg som elsker ham?! :trist: Eller, jeg elsket ham - før han slapp den EKLESTE fisen i verden! Jeg orker ikke å se ham!

Skrevet (endret)

Du kommer nok over det.

Endret av Nigo-san
Skrevet

Du bør ikke nøye deg med å slå opp med han. Du bør politianmelde han også.

Gjest et menneske som promper
Skrevet

Fiser aldri du?

Blir du sa så turned off av deg slev at du ikke orker å være i samme rom som deg selv lenger?

Skjønner at det ikke akkurat er turn on, men ALLE menneker promper da.

Synes synd på typen din som har en så vanvittig umoden kjæreste, og jeg synes synd på det som er så anstrengt i forhold til noe av det mest normale som skjer med en menneskekropp.

Gjest SJOKK!!!
Skrevet

Faktisk fiser jeg utrolig sjeldent. Og jeg fikk det sjokket da jeg hørte fisen. Jeg ble veldig urolig inni meg, og tok tre stk 15 mg Sobril etterpå for å døyve det hele. Usj, hvordan skal jeg klare å ha et normalt forhold til denne "fisekaren". :kjempesinna: Når jeg fiser selv så blir jeg ganske flau, og rødmer kraftig. :sjenert:

Finnes det ingen menn der ute som ikke fiser?

Skrevet

Svarer jeg her har jeg vært aktiv i tre fisetråder!! :hoppe:

Hva sier det om meg da??

:ler:

Skrevet
Jeg og typen har vært sammen i snart fire år! Og i dag skulle vi kose oss litt i sofaen så begynner han altså å FISE?! Jeg mistet munn og mole. Det var en lav lyd, og den luktet ikke. Men likevel så synes jeg dette er så turn off at jeg vurderer å slå opp!! :tristbla: Og jeg som elsker ham?! :trist: Eller, jeg elsket ham - før han slapp den EKLESTE fisen i verden! Jeg orker ikke å se ham!

Herregud, kjære deg, slapp av. Hvis du dumper han for noe så latterlig så synes jeg faktisk ikke du fortjener han.

Skrevet

hehe...

dette må være noe av det barnsligste jeg har lest...

hvor gammel er du, jenta til gutten med normal kroppsfunksjon?

Gjest KRISE!!!
Skrevet

Jeg er en og tyve! Jeg har ikke hørt noen fise før, untagen meg selv.

:rodme:

Og nå sender han SMS-er hvor han lover at han aldri igjen skal fise osv. Jeg vet ikke, når han allerede har feset en gang hva kan jeg forvente i fremtiden? Jeg takler ikke fiser!

Skrevet (endret)
Svarer jeg her har jeg vært aktiv i tre fisetråder!! :hoppe:

Hva sier det om meg da??

At du, du er selve fisen!! :D

Her er fisen TS. Nå kan du denge løs så mye du vil!! :hoppe:

Endret av BrunetteBarbie
Skrevet
Jeg er en og tyve! Jeg har ikke hørt noen fise før, untagen meg selv.

:rodme:

Og nå sender han SMS-er hvor han lover at han aldri igjen skal fise osv. Jeg vet ikke, når han allerede har feset en gang hva kan jeg forvente i fremtiden? Jeg takler ikke fiser!

Det du kan forvente i fremtiden er en kjæreste med forstoppelse og oppblåst mage. Gutter fiser mye, de som sier dem ikke gjør, lyger...!

Gjest KRISE!!!
Skrevet
At du, du er selve fisen!! :D

Her er fisen TS. Nå kan du denge løs så mye du vil!! :hoppe:

Lag deres egen tråd. Den tråden er og skal forbli seriøs.

Gjest KRIIISE!
Skrevet
Det du kan forvente i fremtiden er en kjæreste med forstoppelse og oppblåst mage. Gutter fiser mye, de som sier dem ikke gjør, lyger...!

Jeg blir kjempedårlig ved tanken på flere fiser, og ikke minst "lukten" som kommer fra toalettet etter et ørlite dobesøk. :snurt:

Betyr dette at jeg kun kan ha forhold på et veldig overfladisk plan? :lete:

Skrevet
Lag deres egen tråd. Den tråden er og skal forbli seriøs.

Takk, kjære TS. For at du gjør en grå søndag litt morsommere

Gjest Chrissy82
Skrevet

Typen min fiser også. Det er helt normalt. Nesten bare venne deg til det.. Ikke noe å gjøre med det..

Gjest *nurket*
Skrevet

Ikke for at jeg helt klarer å ta TS seriøst... Kan da ikke dumpe noen fordi de fiser :klaske: ... ALLE fiser.. noen fiser mer enn andre... Her fiser vi når vi føler for det, gjemmer oss ikke på do av den grunn...

Skrevet

Kjære deg, det er jo helt naturlig å fise. Er det så ille at du vil kaste bort alt annet dere har sammen for en fis? Det er jo nesten et under at han har klart å holde seg i nesten fire år uten å fise.

Hvis du virkelig elsker ham så kan du klare leve med denne lille hendelsen. Dere kan jo lage en avtale om at den som må fise går seg en tur på gangen eller noe?

Skrevet

du minner meg om en jeg kjente før....

ehm... om du ikke tåler fising/vond lukt fra toalettet/toalettsetetsom står oppe fra tid til annen vil du ha et problem i fremtiden. Et stort problem.

Bor dere sammen eller?

Skrevet
Jeg blir kjempedårlig ved tanken på flere fiser, og ikke minst "lukten" som kommer fra toalettet etter et ørlite dobesøk. :snurt:

Betyr dette at jeg kun kan ha forhold på et veldig overfladisk plan? :lete:

mulig, men hvordan kan vi vite det?

Skrevet

Seriøst??

Vurderer du å gjøre det slutt med han pga en fis?

Klarer ikke si noe, ble så sjokkert her jeg sitter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...