Gjest Gjest Skrevet 7. september 2008 #1 Del Skrevet 7. september 2008 Hei!!! Jeg fikk brev fra legen min, der sto det at jeg hadde fått stafylokokk infeksjon i underlivet.. Noen som har hatt det?? Er det smittsomt?? Kan min samboer få det også?? Hilsen litt bekymret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. september 2008 #2 Del Skrevet 7. september 2008 Ja, jeg har det. Jeg fikk en antibiotikakur og ble kvitt det da. Men det er faktisk mange som går rundt med det uten og være klar over det, ( både i underlivet, og halsen) uten at det gjør noe skade. Men lurer litt på om at når skal føde, er det nok lurt å bli kvitt det, så ungen ikke risikerer noe. Om mannen kan få det, samboeren min fikk ikke noe behandling, og han ble heller ikke skjekket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2008 #3 Del Skrevet 7. september 2008 Takk for svar, da er det sikkert ingen grunn til bekymring... ska få ordnet med medisin til meg selv, så håper det blir bra! :-) Tar gjerne imot flere erfaringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest christine Skrevet 28. april 2010 #4 Del Skrevet 28. april 2010 heisann.. eg gikk med dette i nesten 1,5 år før eg blei kvitt det... men d var pga feildiagnosering... eg gikk på 7 forskjellige antibiotikakurer uten at det forsvant... e blei litt bedre, men med en gang e slutta på tablettene so blei e bare verre...prøvde sanering hjemme, og til slutt så måtte e bruke bedøvende midler og smertestillende, bare for å slippe smerten... men eg har da atopisk eksem t vanlig, og stafylokokkene var bare en sekundær infeksjon... for å bli kvitt dem måtte eg holde eksemet i sjakk... for infeksjonen var i eksemet.. måtte helt opp i en gruppe4 kortisonkrem for å få det vekk... de sier at stafylokokker er smittsomt, men samboer min fikk aldri noe ... har mye å si på immunforsvaret tror jeg... og eg såg ikkje før no at det er 1,5 år siden du trengte svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå