Silfen Skrevet 5. juni 2003 #1 Del Skrevet 5. juni 2003 Lurer på hva jeg skal gjøre nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2003 #2 Del Skrevet 5. juni 2003 Trylle fram en million til meg kanskje??? *Se håpefullt på* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zita Skrevet 5. juni 2003 #3 Del Skrevet 5. juni 2003 Hvordan oppdaget du det, Starfish? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. juni 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 5. juni 2003 Du er for sent ute. Jeg måtte skrive et innlegg. Men neste gang kanksje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. juni 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 5. juni 2003 Zita: så det på meldingstallet vel. Jeg hadde 1616. 1+6= 7 7 er et av de magiske tallene fra eventyrverdenen og sikkert disse alternativgreiene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zita Skrevet 5. juni 2003 #6 Del Skrevet 5. juni 2003 Det var jo greit med en grundig oppklaring (gjemme seg bort og føle seg dum fordi det virket som om jeg trengte en forklaring på at 7 er et lykketall) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. juni 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 5. juni 2003 *klapper Zita på ryggen og forklarer at hun ikke kunne vite hva jeg tenkte på* Kom ut, Zita, kom ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zita Skrevet 5. juni 2003 #8 Del Skrevet 5. juni 2003 Jeg må le igjen. Du er søt som tegner og forklarer, Starfish. Og for sikkerhets skyld: Jeg ler ikke av deg, jeg ler av meg selv, fordi jeg kjenner meg sånn igjen i deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. juni 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 5. juni 2003 Selvsagt ler du av deg selv. Jeg er uleavbar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zita Skrevet 5. juni 2003 #10 Del Skrevet 5. juni 2003 Kjempe ule-avbar. Hører du uler helt hit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. juni 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 5. juni 2003 *tar på seg ulvedrakten og setter i gang med ekte ulve-hyling* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 5. juni 2003 #12 Del Skrevet 5. juni 2003 Tallmagisk? jøss Jeg er bare magisk jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zita Skrevet 5. juni 2003 #13 Del Skrevet 5. juni 2003 Konstanterer at pudler stammer fra ulvene, de også. På pent: Starfish er et får i ulveklær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zita Skrevet 5. juni 2003 #14 Del Skrevet 5. juni 2003 Kristian, hvorfor himler du med øynene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. juni 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 5. juni 2003 Kristian71 er ikke særlig pen der han himler med sløve øyne. Nei, den guttens liv begynner å røyne, ja han har nok fått varige mén. Zita: jeg er inget får. Jeg ETER får! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zita Skrevet 5. juni 2003 #16 Del Skrevet 5. juni 2003 Næh, tøff i trynet og snill på bunn, tror jeg du er. Snillingen. Æbææææ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. juni 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 5. juni 2003 *skuler kjempestygt på zita* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zita Skrevet 5. juni 2003 #18 Del Skrevet 5. juni 2003 *smiler og blunker tilbake* Liker deg, Starfish. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. juni 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 5. juni 2003 *Blir plutselig rådvill og usikker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zita Skrevet 5. juni 2003 #20 Del Skrevet 5. juni 2003 Gi meg det skulende stygge blikket ditt en gang til, fisken. Du er så søt som ond. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå