Gå til innhold

Ønsker meg inspirasjon!

Gjest Havbris

Anbefalte innlegg

Jeg føler sterkt for å freshe meg opp litt. Det går i jeans + div. topper og overdeler, ørepynt og et enkelt smykke, kanskje også et armbånd av noe slag. Flate sko. (Kawasakis/joggesko)

Enkelt, ukomplisert og også litt kjedelig.

Dere andre studenter, hvordan går dere kledd til daglig på skolen?

Hvor plukker dere opp tips?

Er det noen som vet om noen gode moteblogger der jeg kan få litt inspirasjon mht det å sette sammen antrekk av basisplagg, som man stæsjer opp litt med trendy tilbehør?

På forhånd takk for innspill og svar... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke studen for øyeblikket men tillater meg å svare likevel.

Du kan vel ta en titt på dine medstudenter og se selv, hva har de på seg?

Den beste inspirasjonen er jo andre mennesker, og de kryr det av på en høyskole/et universitet. Det er enklere å SE seg til ny stil og inspirasjon, en å lese seg til det.

Jeg skjønner ikke hva du forventer å få av svar her inne. :) Vil du at noen skal beskrive hva de går kledd i - klesplagg for klesplagg?

Ta deg en tur på H&M, se på utstillingsmodellene, bruk det du liker av hva du ser. Du trenger ikke være en eksakt kopi.

Om du fortsatt føler deg utenfor moteskapet - ta et søk på google. Søk: Moteblogg.

Lykke til. :-)

Endret av -Alvildebrud-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så mange som ser like ut, med trange jeans eller tights, store åttitalls-t-skjorter eller rutete skjorter og sjal/skjerf rundt halsen- jeg vil heller utvikle min personlige stil, enn å kopiere de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler sterkt for å freshe meg opp litt. Det går i jeans + div. topper og overdeler, ørepynt og et enkelt smykke, kanskje også et armbånd av noe slag. Flate sko. (Kawasakis/joggesko)

Enkelt, ukomplisert og også litt kjedelig.

Jeg går nok ganske likt kledd som deg.. Som regel jeans, diverse singleter, t-skjorter, gensere evt. med diverse cardigans eller vester over. Bruker som regel øredobber og armbånd, evt lange smykker, alltid flate sko på skolen.

Skal jeg pynte litt på disse antrekkene blir det som regel med skjerf, ballerinasko, kanskje til og med et olaskjørt og evt. leggings. Og setter opp håret..

Men jeg stresser ikke noe voldsomt med hva jeg har på meg for å gå på skolen, fokuset der ligger på noe annet.

Jeg henter nok mest inspirasjon ved å se på andre. Hvis jeg ser noen med et kult antrekk, prøver jeg å plukke det fra hverandre og se hvordan hun har gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Silje_*

Jeg er student!

Går som regel i trange jeans. Mørke og litt slitte bukser er favoritten. Pleier å bruke høye hæler på skolen, hvite, svarte, grå brune støvletter.

Så en fin singlett, t-skjorte av noe slag, og en fin genser/cardigan over. Prøver å variere fargene. Nå er det jo veldig fint med lilla (mest mørk siden det er høst). Grått og svart er alltid 'inne'. Bruker dermed en del farger på toppene under, og på smykker og skjerf. Stripete eller rutete skjerf er kult.

Jeg følger med på Englas moteblogg. Synes hun har fin stil. Ellers så er det jo å se på kjendisblogger f.eks. Popsugar eller noe. Der kan man hente inspirasjon fra kjendisene. Snapp opp hva folk har på seg, hent inspirasjon. Trenger ikke kopiere stilen av den grunn. Ofte kan du se hvor plagget er kjøpt, og bruke det på din egen måte. Hender også at jeg spør hvor vedkommende har kjøpt plagget/skoa/smykkene.

Jeg ble spurt en gang, og det var hyggelig!

Men, siden vi nå er fattige studenter, så tror jeg det lønner seg å kjøpe en del av smykker, skjerf, luer, votter, vesker (!!) ol. Dette er ikke like dyrt som å kjøpe nye plagg, og 'outfittet' kan varieres veldig med bruk av ulikt tilbehør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er så mange som ser like ut, med trange jeans eller tights, store åttitalls-t-skjorter eller rutete skjorter og sjal/skjerf rundt halsen- jeg vil heller utvikle min personlige stil, enn å kopiere de andre.

Men du må jo finne ut hva DU liker. Kanskje prøve nye farger i butikken, nye modeller på jeans, eller prøve noe du vanligvis IKKE ville gått med/kjøpt bare for å hente inn litt ny inspirasjon.

Englas blogg er OK for å få litt tips. Men om du vil ha din helt egen stil, så kan vel ingen hjelpe deg.

Du må nok rett og slett gå i butikker se hva de har av utvalg, og kjøpe det du liker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...