Gå til innhold

Bærbar pc til 5-6000, hvilken?


Gjest Almaz

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp bestilt meg min 3. Acer maskin, er strålende fornøyd med de to jeg allerede har. Min "hoved-pc" kostet i underkant av 6000 kr og den har jeg hatt i over 4 år uten noe som helst tull. Den er like god enda, er i daglig bruk (i helgene brukes den opptil 12t).

Så har jeg en litt mindre pc med bla blåtann og touch screen - den bruker jeg noe privat, men mest på jobben. Har hatt den i 2 år uten noen problemer.

Til slutt venter jeg spent på mitt siste innkjøp, nemlig Acer Aspire One A150 Intel Atom N270. Dette er jo en liten ekstra pc, som jeg skal bruke på reiser og når jeg holder kurs/presentasjoner. Var ingen tvil om hvilket merke jeg ønsket meg når jeg bestemte meg for å bestille en liten pc.

Så jeg ville absolutt gått for en Acer. Har hørt om flere som ikke er helt fornøyde med Acer, men jeg har venner som har problemer både med Dell, Mac, HP osv også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Golden Girl
Men hva er fordelen med Mac da..? Trodde det var genialt hvis du holdt på mye med bilder og grafisk, men det gjør jeg ikke..

Ignorer for all del dette spørsmålet, ser det er ørten tråder her på kg som svarer på dette.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...