Gå til innhold

Den styggeste sofaen jeg noen sinne har sett!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg måtte dobbelsjekke datoen for å sikre meg at vi ikke hadde kommet til 1 april....den sofaen var en stor aprilspøk. Rett og slett gyselig :). Du skal jammen være en særs god interiørarkitekt for å få denne sofaen til å se flott ut i en stue...

Endret av Heritære
Skrevet (endret)

Æsj! Man blir jo helt vill i øynene av å se på den! Man blir nesten svimmel av alle fargene!

Endret av mia83
Skrevet
Dette må være den styggeste sofaen jeg har sett i mitt liv!

Helt grusom faktisk! :skratte:

Slike salonger er ikke uvanlig i andre kulturer.

Skrevet

Så først nå at det kan bli et problem dersom sofaen er fyllt opp av folk og man har mat/drikke på de 2 bordene.. må jo bli forferdelig langt å strekke seg for en sipp av colaen? Og kanskje ganske irriterende for de som sitter nærmest bordet som får folk over seg hele tida.. :ler:

Skrevet

Personen som designet sofaen har kjempefantasi ihvertfall... :klappe:

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Jeg ser den stilen hos innvandrerfamilier stadig vekk. Ikke for å virke rasistisk, men de pleier å ha sofaer og gardiner i den stilen, samt at leiligheten lukter rart, er unormalt nedslitt og ser ut som den aldri blir vasket.

Skrevet

Smak og behag er tydligvis forskjellig fra person til person... Samboeren min elsket den soffaen, litt stor og litt dyr da men... (heldigvis)

Gjest Gjest_caskr_*
Skrevet

ROFLMAO

Takk skal du ha, det var dagens vits :ler:

Skrevet

Desverre... Det er faktisk ikke det, skal få henne innom for og bekrefte det når hun står opp. :)

Gjest Gjest_caskr_*
Skrevet
Desverre... Det er faktisk ikke det, skal få henne innom for og bekrefte det når hun står opp. :)

Jeg mente at sofaen var dagens vits...men du må gjerne få henne til å joine diskusjonen!

Skrevet
Jeg mente at sofaen var dagens vits...men du må gjerne få henne til å joine diskusjonen!

Jammen daså... Innlegget passet bare så skrekkelig bra til mitt... skal mase på henne ja :)

Skrevet
Jeg ser den stilen hos innvandrerfamilier stadig vekk. Ikke for å virke rasistisk, men de pleier å ha sofaer og gardiner i den stilen, samt at leiligheten lukter rart, er unormalt nedslitt og ser ut som den aldri blir vasket.

De synes sikkert slike møbler er fine og flotte selv, siden de har slike møbler (og hvis de er så dyre så har de nok ikke valgt de møblene fordi de er så billige heller), noe jeg finner veldig vanskelig å forstå...

Skrevet

Huff, hadde min samboer kommet dragendes med det der så vet jeg ikke hva som hadde kommet først ut: sofaen eller typen..

Skrevet
Dette må være den styggeste sofaen jeg har sett i mitt liv!

Helt grusom faktisk! :skratte:

Oj... :rulle:

Skrevet
Smak og behag er tydligvis forskjellig fra person til person... Samboeren min elsket den soffaen, litt stor og litt dyr da men... (heldigvis)
Nåja, bare vent. Jeg tror nok jeg kan finne en litt mindre, og litt billigere sofa i samme stilen. ^^

Huff, hadde min samboer kommet dragendes med det der så vet jeg ikke hva som hadde kommet først ut: sofaen eller typen..
Jeg håper ikke samboeren tenker slik, for jeg likte den sofaen. ._.
Skrevet

Med de gardinene til så var det jo en innertier..Helt seriøst, jeg vet ikke hvor hyggelig det hadde vært å komme hjem etter jobb, med det monstrumet i stua.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...