ToveM Skrevet 6. september 2008 #21 Skrevet 6. september 2008 (endret) Jeg ble helt svimmelt av å se på den jeg! Grøss og gru! Akkurat det tenkte jeg på og. Det ser jo mer ut som om den er satt sammen av mange stoler. Endret 6. september 2008 av ToveM
Gjest Tanita Skrevet 6. september 2008 #22 Skrevet 6. september 2008 Jeg får epileptisk anfall av å se på den, og jeg har ikke epilepsi.
Fortunatus Skrevet 6. september 2008 #23 Skrevet 6. september 2008 huff.. ja, den var fæl.. Så faktisk ikke at det var armlener mellom hver stol før noen her inne sa det... De små glassbordene var også helt.. grusom!
Darkannie Skrevet 6. september 2008 #25 Skrevet 6. september 2008 OY! 14 000, kjoess meg i raeva!!!!!!!
etaeb Skrevet 6. september 2008 #26 Skrevet 6. september 2008 Herregud,det er det verste jeg har sett!
Gjest Raptuza Skrevet 6. september 2008 #27 Skrevet 6. september 2008 Lurar på hvilket land/nasjonalitet som har sånn smak???
Gjest Gitte Skrevet 6. september 2008 #28 Skrevet 6. september 2008 Grusomt stygg.. Ble faktisk sliten i øynene og svimmel av å se på de bildene. Tenk å ha noe sånt hjemme i stua... :klø:
Regndråpe Skrevet 6. september 2008 Forfatter #29 Skrevet 6. september 2008 Til og med samboeren ble helt sjokkert nå Men jeg tviler da sterkt på at den blir solgt til den prisen??
Gummiloppa Skrevet 6. september 2008 #30 Skrevet 6. september 2008 Nei fytti rakkern! Noe så jævlig! *svir i øya*
Mamma1 Skrevet 6. september 2008 #31 Skrevet 6. september 2008 Fytti grisen, ja noe sånt har jeg ikke i mine villeste fantasier sett.
Rødtoppen86 Skrevet 6. september 2008 #32 Skrevet 6. september 2008 Den er nok fin i den rette settingen En interiørarkitekt skulle vel alltids klart å gjort den pen... Nei, den var ikke helt min stil for å si det slik. Må være noe sånn der sære designergreier som bare "fine" rikfolk kan finne på å kjøpe.
Wildy Skrevet 6. september 2008 #33 Skrevet 6. september 2008 Det burde være straff for å designe en så stygg sofa. Og minimum bot for å kjøpe den.
Nausicaä Skrevet 6. september 2008 #34 Skrevet 6. september 2008 Sammen med de gardinene var det estetiske veldig vanskelig, ja. Men om armlenene kan taes vekk er den nok god å sitte på, for blinde.
girlypai Skrevet 6. september 2008 #35 Skrevet 6. september 2008 Lurar på hvilket land/nasjonalitet som har sånn smak??? selger: Jamal (ikke norsk) og han reklamerer for at den passer til stor fammilie. (type sveeeer soffa) kan tenke meg India (de liker godt mørke rød fløyelsaktig) og der bor sikkert en familie med bestemor, barn og hele pakka. (nå er jeg på tippe tur her asså..) sikkert kjøpt den for en dyr penge fra hjemmelandet, tok den med.. og etterhvert så at de kanskje kunne tjene penger på den! siden de la den ut til 14.000 kr!!! med matchende bord og gardiner! de har virkelig lagt hele sjelen sin i dette med denne innredningen! optimistiske på salg, for så å importere en ny inn og selge igjen! med en gevinst på 13.000 kr! hæhæ
Lise_ Skrevet 6. september 2008 #36 Skrevet 6. september 2008 (endret) ler meg ihjel!!! den sofaen slo alt. Det gikk jo ikke an å fokusere på den engang Endret 6. september 2008 av Lise_
Gjest Gaby Skrevet 6. september 2008 #37 Skrevet 6. september 2008 Nei men i svarte da?!?! Da jeg gikk inn på denne tråden regnet jeg med å se en type "smaken er som baken" tråd. Meeen der tok jeg feil gitt! Det er den desidert styggeste sofaen jeg noensinne har sett. *grøss* Må innrømme at jeg tenkte "utlendinger" med en gang jeg så den, det høres kanskje litt rasistisk ut, men mange av dem har jo ofte en stil som går litt mer i den retningen. Og tanken min var jo ikke helt på jordet
Gjest Tanita Skrevet 6. september 2008 #38 Skrevet 6. september 2008 Lurar på hvilket land/nasjonalitet som har sånn smak??? Arabiske land.
Gjest Elastica Skrevet 7. september 2008 #39 Skrevet 7. september 2008 Jeg må si den sto godt til både gardinene og teppene.
bonaqua Skrevet 7. september 2008 #40 Skrevet 7. september 2008 (endret) Kanskje du er så heldig og får med matchende bord for de 14 000 da! Eller de matchende gardinene på samma bildet... Fysj, ville ikke hatt den sofaen om den ble kasta etter meg engang. Hadde heller hatt tom stue og sittet på gulvet faktisk. Fikk vondt i øya av å se på den jo.. Endret 7. september 2008 av bonaqua
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå