Gjest Gjest Skrevet 5. september 2008 #1 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg tittet litt inne på sidene til Topshop, og der fant jeg en aldeles nydelig, enkel kjole som jeg SÅ gjerne kunne tenke meg. Dessverre skal jeg ikke til noen steder som har Topshop, og det ser heller ikke ut som om de sender til Norge, så da får jeg ikke tak i den. http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/s...7&langId=-1 (Oj, det ble en lang link!) Har noen av dere sett en kjole som likner på denne i noen butikker i Norge, eventuelt nettbutikker? Jeg simpelthen ELSKER fargen, og det ser ut som den har en god passform. Kjempetakknemlig for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 6. september 2008 #2 Del Skrevet 6. september 2008 hmm.. du kan jo sende de en mail å spør om de kan sende til Norge? eller kanskje sende til sverige med post restante om du dit i nærmeste framtid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 6. september 2008 #3 Del Skrevet 6. september 2008 Oasis har vel hatt lignende kjoleformer slik som den, men ikke samme farge akkurat. Har vel gått i svart, grønt og rosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 6. september 2008 #4 Del Skrevet 6. september 2008 Oasis og Coast har mange slike kjoler til enhver tid Coast kjoler Oasis kjoler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomullstrusa Skrevet 6. september 2008 #5 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg har også sett sånne (lignende) på Oasis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 6. september 2008 #6 Del Skrevet 6. september 2008 Du kan forresten sjekke ut asos.com.. Der fins det veldig maaange kjoler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kjolegal Skrevet 6. september 2008 #7 Del Skrevet 6. september 2008 Tusen takk for svar alle sammen! På topshop.com er de dessverre utsolgt for min størrelse, og jeg tror størrelse 6 blir akkurat for knapt. Ellers hadde det vært en mulighet! Jeg tittet på hjemmesiden til Oasis, og der så jeg flere kjoler som likner. Jeg må ta en tur dit etter helgen! (Og mye lekre kjoler på Coast også). Asos har fantastisk mye lekre kjoler, jeg har tittet på siden deres før. Men jeg synes det blir litt dyrt å bestille derfra med all moms og porto! Håper VIRKELIG at TopShop kommer til Norge snart altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå