lurius Skrevet 5. juni 2003 #1 Del Skrevet 5. juni 2003 Kan dere fortelle meg hva dere gjør i fellesskap etter jobb på en helt vanlig hverdag? Jeg får alltid spørsmål fra sambo om hva vi skal finne på nå? Beklageligvis er min hjerne litt kjedelig av seg, så den har nesten gått tom for ideer. Jeg vil bli veldig takknemlig om noen av dere vil fortelle meg hva dere gjør på fritiden sammen som dere anser som morsomt/koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olse Skrevet 5. juni 2003 #2 Del Skrevet 5. juni 2003 Jeg vil anbefale å prøve å skaffe seg en felles hobby! Vi driver begge med skyting! Hadde det ikke vært for at begge holder på med det, hadde vi nok flydd på veggen hjemme tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. juni 2003 #3 Del Skrevet 5. juni 2003 Hm... ingen fare igrunn. Vi har nybygd hus og snekrer garasje, maler hus, anlegger plen, planerer, murer....... Nesten litt for mye å gjøre faktisk og skulle man gå tom for ideer er det jo alltdis noe som heter sex Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 5. juni 2003 #4 Del Skrevet 5. juni 2003 Enig - hos oss driver vi begge med rollespill, og vi spiller i korps sammen. Ellers går vi turer, ser video, spiller spill, leser høyt - eller bare sitter i hver vår sofakrok med en bok og er ganske stille, men sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 5. juni 2003 #5 Del Skrevet 5. juni 2003 Hm... ingen fare igrunn. Vi har nybygd hus og snekrer garasje, maler hus, anlegger plen, planerer, murer....... Jepp.. sånn er det hos oss også. Finner stadig på noe nytt som vi bare MÅ sette i gang med. Økonomien er begrenset, så det meste gjør vi selv. Dette er vel den eneste felles interessen vi har. Ellers finner vi på ting hver for oss. Han har masse "guttehobbyer", mens jeg har mine små hobbyer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trifolii Skrevet 5. juni 2003 #6 Del Skrevet 5. juni 2003 Hva med å trene sammen? Gå turer, sykle turer, dra i svømmehallen eller på treningssenter... Det har vi lovt hverandre at vi ska begynne med nå når vi flytter sammen. (Håper bare det blir sånn... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 5. juni 2003 #7 Del Skrevet 5. juni 2003 Spiller diverse ballspill sammen med venner.. Vollyball, fotball, basket.. Så de klassiske tingene som å se på film, gå på kafe spille spill/playstation.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. juni 2003 #8 Del Skrevet 5. juni 2003 Lea: Det er jo fryktelig moro å gjøre alt sjøl også. Venter i spenning på den dagen da jeg stolt kan peke utover hagen og proklamere at her har jeg båret alt fram på min egen rygg...osv... Dessuten venter jeg på at jeg skal få tatt opp igjen alle de små hyggelige hobbyene mine som maling, tegning osv... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 5. juni 2003 #9 Del Skrevet 5. juni 2003 Jepp, Suzy. Det er skikkelig stas å lage ting selv. Har en tendens til å gi opp en del prosjekter da. Jeg har også tegne/male-hobbyer som ikke har orket å ta fatt i på en god stund. Men der er jo ikke sambo med da. Han er bare skryte-hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. juni 2003 #10 Del Skrevet 6. juni 2003 Du skal ikke undervurdere skryte-hjelpen. Den er god å ha når det begynner å bli vanskelig å fokusere på det du har gjort Suz :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 6. juni 2003 #11 Del Skrevet 6. juni 2003 Vel, vi har jo ungen da så vi er ganske opptatt med henne frem til ho skal legge seg. Etter det sitter vi stort sett fremfor hver vår datamaskin, disse står i ulike rom. Eller jeg sitter oppe og ser tv mens han er nede og spiller data. Hvis vi skal gjøre noe sammen blir det vel helst til at vi ser en film, eller spille dataspill. Nå har han kjøpt seg xbox, så det går mye i Dead or Alive 3 her nå. Gøyt å kunne banke han opp uten at noen tar skade av det. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 6. juni 2003 #12 Del Skrevet 6. juni 2003 Vi går en del tur sammen. Med lillejenta vår på snart ett år. Kjempekoselig. Å gå tur er en kjempefin anledning til å snakke om alt mellom himmel og jord. Ellers, hva gjør vi sammen? Vi har også de typiske "fikse-i-hus-og-hage"-tingene å henge fingrene i. Men utover det har vi i grunnen ingen hobbyer sammen. Jeg trener sammen med ei venninne, han trener på bedriftsidrettslaget på jobben. Synes det er viktig å være sammen med andre hver for oss også, jeg. I helgene ser vi gjerne en god film sammen, lager god mat og koser oss foran TVen, nå i godværet slenger vi rundt ute på verandaen (hvor vi skravler eller bare holder stilt med hver vår bok) mm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bestevenner Skrevet 10. juni 2003 #13 Del Skrevet 10. juni 2003 Det meste faktisk :D Vi dykker sammen, vi reiser sammen, vi lager artikler sammen (han tar bilder, jeg skriver), vi lager mat sammen, vi går turer, vi inviterer til selskap (vi liker begge to veldig godt å ha gjester og fellesskapet på kjøkkenet når vi prøver ut nye ting er flott!), samt hus og hage som er veldig gøy å planlegge sammen (så får vi se om det blir gjort, har bodd der bare 6 mnd. ). Kjæresten min er bestevennen min - og slik vil jeg ha det :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 10. juni 2003 #14 Del Skrevet 10. juni 2003 Vi drar av og til på fisketur, eller slapper av hjemme etter travle dager. Min kjære holder forresten også på med skyting, og jeg er i startgropa til å begynne med det....så kanskje han kjenner herr og fru Olse? Det hadde vært artig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 10. juni 2003 #15 Del Skrevet 10. juni 2003 Vi sykler/går tur, ser på film, koser, har besøk eller besøker felles venner, lager mat, går på kino/café/restaurant.... ja hva som helst nesten. Han er jo bestekompisen min! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå