Gå til innhold

Samboer -> Gift -> Hva nå?

Nique

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så deilig å få en god tannlege.

Så absolutt, jeg må stole på personen, ellers klarer jeg ikke å slappe av. Jeg har forlatt tannlegekontorer før for å si det sånn. :)

Godt det gikk bra hos tannlegen i dag, ikke noe som er verre enn når det gjør vondt i munnen. En tannlege jeg var hos en gang (som også var lege) forklarte at det var pga all finmotorikken i ansiktet, som også gjør at det er masse nerver der.

Sånn bare for å sende unyttig informasjon jeg har samlet på videre :fnise:

God helg :klemmer:

Det høres fornuftig ut, smerte generelt klarer jeg ganske bra, men smerte i munnen, da blir jeg helt satt ut. Rare greier egentlig :klø:

Den tannlegen hørtes veldig flink ut! Er det lov å spørre om tips? ;)

Håper du får en fin helg! :klem:

Tips skal du få vettu; byporten tannlegesenter, sier jeg mere nå, så bryter jeg vel regler tenker jeg ;)

God helg til dere også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :)

Jeg har også funnet en dyktig tannlege, ingen andre enn hun får røre min munn ;)

:fnise:

Det er rart egentlig, jeg har aldri hatt hull i tennene før, men tannlegen fant da altså 4 stykker denne gangen, 2 som må repareres (ene ble gjort i dag, det var den tannen som knakk av en bit) og hull i begge v.tennene oppe. V.tennen skal trekkes, så de ville hun ikke styre med. Så neste uke, fredag morgen, skal jeg inn og fjerne ene v.tannen, samt reparere hullet på andre siden. Siste trekking skal gjøres på ett senere tidspunk.

Jeg gruer meg til trekkingen, det skal jeg innrømme, men er beroliget da tannlegen virker å ha kontroll på det som skal skje. Deriblandt har hun lovet å stoppe tidlig hvis det viser seg at tannen ikke vil ut (ett eller annet med røtter som muligens sitter fast i kinnbenet) *grøss*

Den tid, den sorg. Kan jeg si nå, når det er en uke til neste gang :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det da tannlegebesøk på morgenen.

Kan ikke påstå at jeg gleder meg, heller det motsatte, men jeg må bare hoppe i det.

I løpet av en time skal alt være gjort.

Jeg har nevnt tidligere ene jenta på jobben som sleit med en letter psykopatisk ektemann.

Nå er seperasjonen i gang, og i dag har jeg hjulpet henne å sette inn boligannonse. Det er godt å kunne være til hjelp :)

Nå kommer hun seg ihvertfall bort fra ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det da tannlegebesøk på morgenen.

Kan ikke påstå at jeg gleder meg, heller det motsatte, men jeg må bare hoppe i det.

I løpet av en time skal alt være gjort.

Jeg har nevnt tidligere ene jenta på jobben som sleit med en letter psykopatisk ektemann.

Nå er seperasjonen i gang, og i dag har jeg hjulpet henne å sette inn boligannonse. Det er godt å kunne være til hjelp :)

Nå kommer hun seg ihvertfall bort fra ham.

Jeg var hos tannlegen i dag og fikk fikset et hull, jeg som aldri har hull! Hun kommenterte det faktisk også, at hun hadde jo faktisk aldri måttet borre hos meg før på de 3 årene jeg har vært hos henne og det var veldig bra!

Uansett, bortsett fra bedøvelsen, så gikk det hele fullstendig smertefritt! Merket ingenting, så med en flink tannlege som det også virker som du har, så er det ikke noe problem! :)

Godt kollegaen din har kommet seg vekk fra ektemannen og at du er der for henne og støtter henne.

Lykke til i morgen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke flinke tannlegen min. Når jeg sitter her, full av bedøvelse, så kan jeg tro at alt er kjempefint. Trekkingen kjente jeg ingenting til, litt knaking hørte jeg, og resept på smertestillende fikk jeg også.

Det var et kjempekick å bli ferdig så fort og enkelt.

I'm in heaven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt det gikk kjapt og smertefritt. Da får du mest sannsynlig ikke så mye vondt i ettertid heller. :) Det er jo når kjeven får skikkelig juling at man får mest vondt etterpå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Det gikk overaskende bra, ikke særlig smerter i etterkant. Det lover bra for neste gang, da skal det trekkes en v.tann til.

Ellers er jeg litt fraværende her for tiden, det går litt sånn opp og ned. Full nedtelling, og litt frynsete nerver. Har også fått meg til å lage avtale med en kjøreskole, så jeg kan begynne med kjøretimer relativt snart.

Nå er det slutt med nattarbeidet for sambo, han har fått en ny stilling, flinke mannen har jobbet seg opp ett hakk, og skal nå bare jobbe dagtid, ingen helger og ingen helligdager.

Mer ansvar blir det jo, men det passet ham fint, så da er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med ny jobb til mannen! Deilig å slippe netter og helger. Håper du har det bra tross stress og nerver. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Oi, jeg skjønte ikke helt hva stresset var før jeg så tickeren din, snakk om å ikke følge med liksom :fnise:

Gratulerer med ny jobb til mannen, deilig å slippe natt. Og lykke til med siste innspurt til dere er gift :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:flau: Nå måtte jeg sjekke tickeren din også for å se hva stresset var. Vi kan godt treffes etter bryllupet altså - haster ikke for min del. :klemmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker.

Nótt; det går helt fint dagen før. Litt avkobling plager ikke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt man får handlet på en solskinnsdag i hovedstaden :)

En lilla veske til brudekjolen, ja tenk, lilla, den er knallfin ;)

Et par pensko, man trenger noe sorte med hæl, jeg kan ikke løpe rundt i støvletter og ballerinasko hele sommeren når jeg skal gå med skjørt/kjole.

Støvletter er vel ganske så uaktuelt om sommeren generelt, med enkelte unntak, men det er kjekt med noe som ikke er så varmt.

Blomster har jeg da bestilt. Strømpeholder fikk jeg kjøpt, og et bomullsskjerf.

Hva jeg skal med skjerf nå er vel litt uklart, men jeg likte det, og har sett etter alternativ til ullvariantene jeg har, siden det ikke er så kaldt lenger.

Og så har jeg vært kritiker/kommentator for søster i valg av kjoler. 2 stykker fikk hun handlet. Jeg er positivt overrasket.

Midt i all handlingen har vi da også tatt oss tid til både lunsjpause og kaffe/te pause, og sett livet stresse forbi oss.

Alt i alt en fin dag :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...