Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #1 Del Skrevet 4. september 2008 Er det ikke mulig å få kjøpt vesten på side 48 i autumn/winterkatalogen til H&M i vanlige butikker? Må den bestilles via nett? (Kort, dobbeltknappet modell med ribbede kanter. Ribbestrikket bak. Finstrikket kvalitet i 100% bomull. sort eller gråmelert. 149,-) Bestilte klær via nett for ca en måned siden, da stod det at alle varene kunne leveres om noen dager, men jeg måtte vente på vesten til oktober. Så jeg droppet det, og gikk på leiting i endel H&Mbutikker. Uten resultat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 4. september 2008 #2 Del Skrevet 4. september 2008 ^ Det er jo ikke sikkert vesten kommer i butikk heller før i oktober Er rimelig sikker på at klær i nettbutikken kommer i butikk før eller senere, men jeg vet av erfaring at plagg kan komme i flere farger/mønstre på nett enn i butikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_milla_* Skrevet 12. september 2008 #3 Del Skrevet 12. september 2008 Hei! Det er dessverre ikke alt som er i katalogen som kommer i butikk og omvendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 13. september 2008 #4 Del Skrevet 13. september 2008 Hei! Det er dessverre ikke alt som er i katalogen som kommer i butikk og omvendt. jeg så i den store høst katalogen nå på side 48. så ikke noe vest..er det cardiganen du mener med store knapper? den er vertfall i stavanger sine butikker nå i h&m Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå