Gå til innhold

Tips til parfyme på den store dagen???


Gjest Stjernesol

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Intrusion fra Oscar de la Renta - hææærlig duft. Og jeg er også en nordisk jente, lys i huden... Kanskje denne passer/ kler deg også?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men på bryllupsdagen skal jeg ha

Ralph Lauren - Romance

Kjøpte den forrige uke, og har prøvd meg litt frem med den og den lukter friskt, sommer og romantisk.   :wink:

Denne tror jeg at jeg også skal ha -hadde den for to år siden og var kjempefornøyd! Men tenker litt på juan paul -den kvinnekroppen som er nevnt i tråden.. Min kjære bruker mannsparfymen til den, tenker at hadde vært fint å ha samme liksom .kanskje får jeg han til å kjøpe romance til ham?? :roll:

Ralph Lauren (kvinnekroppen)

-den har jeg ikke sett! hordan lukter denne????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal enten bruke min tax-freeinnkjøpte "Musk by allyssa ashley". Det er en diskret duft som jeg kunne tenke meg å bruke på Dagen. Dessuten har jeg bodylotion i samme serie. Såpen tror jeg at jeg har brukt opp.

Jeg kan også velge å bruke "Etoile du sud" av Fragonard. Min kjære kjøpte den til meg på sin første utenlandsreise med jobben - før vi flyttet sammen i 2000. Og han kjøpte den på Fragonardfabrikken. :D Den har holdt seg godt fordi den har stått kaldt og mørkt hele tiden. Den er litt skarpere i lukta, men kanskje ikke for skarp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å lukte Emporio Armani She (fra Armani) på Den Store Dagen!

Ellers er Miracle (Lancome), 212 (Caroline Herrera), Image (Cerruti) og Hugo (Hugo Boss) glimrende, lette sommerdufter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...