ringblomst Skrevet 6. juni 2003 #21 Del Skrevet 6. juni 2003 Kommer i hvert fall ikke å tørke den og ha den i kuppel, da de jeg har sett har vært forferdelig stygge. Har ikke tenkt noe på hva jeg skal gjøre med den, men kanskje den ender opp på graven, vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvilling76 Skrevet 10. juni 2003 #22 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg liker ideen med å kaste den til de ugifte venninnene - dem har jeg nemlig en hel BRÅTE av' date=' så det kunne blitt gøy. Men når gjør man det? Når man kommer ut av kirka? [/quote'] Vi kommer til å kaste den etter kaffen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2003 #23 Del Skrevet 18. juni 2003 I vår familie har vi lagt den på bestemors grav (den eneste familiegraven vi har i nærheten) synes det er en fin tradisjon. Da kan man minnes dem som ikke er der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 18. juni 2003 #24 Del Skrevet 18. juni 2003 Ja, akkurat nå heller jeg mer og mer mot å legge den på min lillesøsters grav dagen etter vielsen....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå