Gå til innhold

Dinedama + Trening = ?

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff ja :(

Jeg har skikkelig dårlig samvittighet for at jeg ikke kunne dra å trene i dag, men sier kroppen stopp så sier den det :sukk:

Tirsdager er den dagen jeg har megaøkta liksom så det er synd og skam :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man må jo nesten det hvis man skal bli frisk fort...

Nå skal jeg lage meg en kopp suppe :Nikke: Er så godt med noe varmt for da kjenner jeg ikke hvor vondt jeg har i halsen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Huff.. her var det ikke blitt så mye action den siste tiden, men jeg får ta det igjen senere :) Nå skal jeg lære meg hvordan kroppen min fungerer igjen :Nikke: Det er visst ganske mye å ta hensyn til som diabetiker hvis man skal trene hardt, så jeg må nesten begynne helt på scratch igjen å prøve meg frem til jeg finner ut hvor mye jeg tåler før kroppen får sjokk... :)

Ha en god helg allihopa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Treningsdagbok uke 45

Mandag: Gikk en god tur med kjære i hans tempo :fnise: Han er litt lengre i føtterne enn meg.. :sjenert:

Da har jeg herved begynt igjen i det små... Jeg tør meg ikke ut på så altfor mye hard trening med en gang, men en gåtur hjelper det også :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :jepp: Alle monner drar! :Nikke:

Når jeg går med han godeste går det i tregeste laget, så du er heldig som har en som gjør det til ei treningsøkt! ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ja deilig :) Jeg skulle egentlig ut og gå i dag også, men jeg har økt dosen på medisinene igjen i dag og er ordentlig kvalm :spy:

Også hjelper det heller ikke at det er nesten -14grader ute :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningsdagbok uke 46

Tirsdag: Hadde en rolig svømmetime

Onsdag: Gåtur i raskt tempo 40min

Fredag: Samme som onsdag

Søndag: Snømåkking og maling (for det står på Grete Rohde sidene at det er trening også :tunge1: )

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...