Gå til innhold

Dinedama + Trening = ?

DDuck

Anbefalte innlegg

Heisann Sveisann!!

Jeg fant ut nå kunne det være på tide for meg å starte en såkalt "motivasjons-dagbok" for å hjelpe meg å holde rede på hvor mye jeg er i aktivitet og kansje motivere meg til å presse meg enda lengre etterhvert som jeg ser framgang :Nikke:

Nå har jeg trent på treningsstudio siden i november 07, men har egentlig vært litt slapp og det har blitt mye "haste" treninger, når jeg egentlig ikke har hatt tid nok til å gjennomføre en ordentlig økt :sukk:

Så nå skal jeg ta meg selv i nakken og starte ett bedre treningsliv :jepp:

Forresten så har bryllupsdagboka mi skeiet litt ut i altmulig dagbok, så kansje det blir lettere å holde den bryllupsrelatert når jeg har en til bok å rable i :lol:

:velkommen: inn i min verden :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: Jeg ble førstemann! :hoppe:

Sier du at vi ikke får lov å spamme bryllupsdagboka di med altmuligsnakk lenger? :sukk: Det var planen med tøyseboka mi også, men vi ser jo åssen det har gått... :sjenert:

Lykke til med motivasjonen! :kristin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Jeg ble førstemann! :hoppe:

Sier du at vi ikke får lov å spamme bryllupsdagboka di med altmuligsnakk lenger? :sukk: Det var planen med tøyseboka mi også, men vi ser jo åssen det har gått... :sjenert:

Lykke til med motivasjonen! :kristin:

Jo for all del, spam i vei :ler:

Kansje jeg skal prøve å ha denne boka som en ren treningsbok da? :lol:

Hei!

Her må jeg være med! Kanskje du finner en supermotivasjon som smitter over på meg også??? :trene:

Du får henge med, så får vi se hva vi finner :hug:

:bolledeig:

:trampe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningsdagbok uke 36.

Mandag: Gikk ca 3km i normalt tempo

Onsdag: 10min løping på mølle, 30min styrke på overkropp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo for all del, spam i vei :ler:

Kansje jeg skal prøve å ha denne boka som en ren treningsbok da? :lol:

:nei: Dinedama, nå må du bestemme deg for hvor du vil ha spammen din assa. Her eller der!!! :fy_fy: Ellers ender det med både her og der - og det VET du!! :rope:

:eeeh:;)

Grattis med ny bok forresten!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det er et par av damene her som lett kan ta det som en utfordring... :lur:

Men akkurat nå er jeg så trøtt at jeg ikke orker... Må finne sengen nå... :tellesauer: Kjære er på Snoop-konsert, så jeg må legge meg alene.... Kjedelig... :(

God natt Dinedama!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest andungen

Stikker innom og sier hei jeg :)

Har også startet en liten dagbok, primært i treningssammenheng. Godt å få skriblet ned hva som skjer på treningsfronten, kunne hente motivasjon fra andre og også kunne gi litt motivasjon/inspirasjon tilbake.

Lykke til med treningen!

:trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stikker innom og sier hei jeg :)

Har også startet en liten dagbok, primært i treningssammenheng. Godt å få skriblet ned hva som skjer på treningsfronten, kunne hente motivasjon fra andre og også kunne gi litt motivasjon/inspirasjon tilbake.

Lykke til med treningen!

Hei :vinke:

Det er veldig greit tror jeg å ha en slik dagbok :Nikke: Jeg tror jeg må ta meg en tur inn å se hos deg også :)

Gratulerer med en ny dagbok :hoppe: :hoppe: :hoppe:

kommer til å være flittig bruker av denne også, helt klart :jepp:

:fnise: Da er vi to, miso! :lur:

Luringer :lur:

Men da må dere motivere meg :regler:

:hoppe: Gratulerer med ny bok :hoppe:;)

Får håpe du får den motivasjonen du trenger til å : :trene:

Takk takk :)

Jeg håper også det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg dra å svømme :):regn: Kjenner at jeg er gåen i armene etter økten jeg hadde i går kveld på treningssenteret :fnise: Men det er kjempe lenge siden jeg har vært i bassenget for å svømme... alle gangene jeg har vært de siste årene har vi hatt med oss unger så det er liksom ikke bare å svømme avgårde da :sukk:

Men i dag har jeg kun meg selv å tenke på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såklart vi skal motivere deg! :jepp:

Hva er det du sliter med, sånn motivasjonsmessig? Og har du et klart definert mål? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei... målet mitt er bare å føle meg vel og få bedre kondis :fnise:

Det jeg trenger mest motivasjon til er å kutte ut endel av sånn teit dum mat som er så godt :sukk: Det er nok der jeg sliter...

Og ihvertfall når jeg har en kjære som er godter-mums og ikke legger på seg noen ting selv om han bare ligger på sofan :kjempesinna:

Det er vanskelig å si nei til noe godt når har er i nærheten å knasker på det og så gjerne vil dele med meg... :sjenert:

Jeg har bedd han kutte ut å kjøpe sånne ting 100 ganger og det går bra i en uke, så er det tilbake i huset liksom :sukk: Jeg klarer å motstå det så lenge jeg ikke har det tilgjengelig...

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei... målet mitt er bare å føle meg vel og få bedre kondis :fnise:

Det jeg trenger mest motivasjon til er å kutte ut endel av sånn teit dum mat som er så godt :sukk: Det er nok der jeg sliter...

Og ihvertfall når jeg har en kjære som er godter-mums og ikke legger på seg noen ting selv om han bare ligger på sofan :kjempesinna:

Det er vanskelig å si nei til noe godt når har er i nærheten å knasker på det og så gjerne vil dele med meg... :sjenert:

Jeg har bedd han kutte ut å kjøpe sånne ting 100 ganger og det går bra i en uke, så er det tilbake i huset liksom :sukk: Jeg klarer å motstå det så lenge jeg ikke har det tilgjengelig...

Vet du hva?! En sånn kjære har jeg også :kjempesinna: det er så frustrerende, mens han ligger på :veslejenta: må jeg ut å trene minst 3 ganger i uka for å bli kvitt all den gode maten og snopet...

Føler med deg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jpp.. Det er så sinnsykt kjedelig å må mase om sånt hele tiden... så kommer han med en og annen kommentar avogtil, helt uskyldig tror han, om jeg ikke skal dra å trene snart?? :sinna:

Da pleier jeg som regel å eksplodere å heve stemmen og da blir han sint på meg sordi at jeg hever stemmen når han bare spurte om et spørsmål... :sjenert: Stakkars.. er ikke sikkert ha nmener noe med det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...