DDuck Skrevet 3. september 2008 #1 Del Skrevet 3. september 2008 Heisann Sveisann!! Jeg fant ut nå kunne det være på tide for meg å starte en såkalt "motivasjons-dagbok" for å hjelpe meg å holde rede på hvor mye jeg er i aktivitet og kansje motivere meg til å presse meg enda lengre etterhvert som jeg ser framgang Nå har jeg trent på treningsstudio siden i november 07, men har egentlig vært litt slapp og det har blitt mye "haste" treninger, når jeg egentlig ikke har hatt tid nok til å gjennomføre en ordentlig økt Så nå skal jeg ta meg selv i nakken og starte ett bedre treningsliv Forresten så har bryllupsdagboka mi skeiet litt ut i altmulig dagbok, så kansje det blir lettere å holde den bryllupsrelatert når jeg har en til bok å rable i inn i min verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. september 2008 #2 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg ble førstemann! Sier du at vi ikke får lov å spamme bryllupsdagboka di med altmuligsnakk lenger? Det var planen med tøyseboka mi også, men vi ser jo åssen det har gått... Lykke til med motivasjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. september 2008 #3 Del Skrevet 3. september 2008 Hei! Her må jeg være med! Kanskje du finner en supermotivasjon som smitter over på meg også??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna_82 Skrevet 3. september 2008 #4 Del Skrevet 3. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. september 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg ble førstemann! Sier du at vi ikke får lov å spamme bryllupsdagboka di med altmuligsnakk lenger? Det var planen med tøyseboka mi også, men vi ser jo åssen det har gått... Lykke til med motivasjonen! Jo for all del, spam i vei Kansje jeg skal prøve å ha denne boka som en ren treningsbok da? Hei! Her må jeg være med! Kanskje du finner en supermotivasjon som smitter over på meg også??? Du får henge med, så får vi se hva vi finner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. september 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 3. september 2008 Treningsdagbok uke 36. Mandag: Gikk ca 3km i normalt tempo Onsdag: 10min løping på mølle, 30min styrke på overkropp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. september 2008 #7 Del Skrevet 3. september 2008 Jo for all del, spam i vei Kansje jeg skal prøve å ha denne boka som en ren treningsbok da? Dinedama, nå må du bestemme deg for hvor du vil ha spammen din assa. Her eller der!!! Ellers ender det med både her og der - og det VET du!! Grattis med ny bok forresten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. september 2008 Forfatter #8 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg vil spammes over alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. september 2008 #9 Del Skrevet 3. september 2008 Tipper det er et par av damene her som lett kan ta det som en utfordring... Men akkurat nå er jeg så trøtt at jeg ikke orker... Må finne sengen nå... Kjære er på Snoop-konsert, så jeg må legge meg alene.... Kjedelig... God natt Dinedama!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. september 2008 Forfatter #10 Del Skrevet 4. september 2008 ff da... Snoop-konsert... Stakkars mannen din da (Jeg HATER snoop ) Og god morgen til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest andungen Skrevet 4. september 2008 #11 Del Skrevet 4. september 2008 Stikker innom og sier hei jeg Har også startet en liten dagbok, primært i treningssammenheng. Godt å få skriblet ned hva som skjer på treningsfronten, kunne hente motivasjon fra andre og også kunne gi litt motivasjon/inspirasjon tilbake. Lykke til med treningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 4. september 2008 #12 Del Skrevet 4. september 2008 Gratulerer med en ny dagbok :hoppe: kommer til å være flittig bruker av denne også, helt klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. september 2008 #13 Del Skrevet 4. september 2008 Da er vi to, miso! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 4. september 2008 #14 Del Skrevet 4. september 2008 Gratulerer med ny bok Får håpe du får den motivasjonen du trenger til å : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. september 2008 Forfatter #15 Del Skrevet 4. september 2008 Stikker innom og sier hei jeg Har også startet en liten dagbok, primært i treningssammenheng. Godt å få skriblet ned hva som skjer på treningsfronten, kunne hente motivasjon fra andre og også kunne gi litt motivasjon/inspirasjon tilbake. Lykke til med treningen! Hei Det er veldig greit tror jeg å ha en slik dagbok Jeg tror jeg må ta meg en tur inn å se hos deg også Gratulerer med en ny dagbok :hoppe: kommer til å være flittig bruker av denne også, helt klart Da er vi to, miso! Luringer Men da må dere motivere meg Gratulerer med ny bok Får håpe du får den motivasjonen du trenger til å : Takk takk Jeg håper også det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. september 2008 Forfatter #16 Del Skrevet 4. september 2008 I dag skal jeg dra å svømme Kjenner at jeg er gåen i armene etter økten jeg hadde i går kveld på treningssenteret Men det er kjempe lenge siden jeg har vært i bassenget for å svømme... alle gangene jeg har vært de siste årene har vi hatt med oss unger så det er liksom ikke bare å svømme avgårde da Men i dag har jeg kun meg selv å tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. september 2008 #17 Del Skrevet 4. september 2008 Såklart vi skal motivere deg! Hva er det du sliter med, sånn motivasjonsmessig? Og har du et klart definert mål? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. september 2008 Forfatter #18 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Nei... målet mitt er bare å føle meg vel og få bedre kondis Det jeg trenger mest motivasjon til er å kutte ut endel av sånn teit dum mat som er så godt Det er nok der jeg sliter... Og ihvertfall når jeg har en kjære som er godter-mums og ikke legger på seg noen ting selv om han bare ligger på sofan Det er vanskelig å si nei til noe godt når har er i nærheten å knasker på det og så gjerne vil dele med meg... Jeg har bedd han kutte ut å kjøpe sånne ting 100 ganger og det går bra i en uke, så er det tilbake i huset liksom Jeg klarer å motstå det så lenge jeg ikke har det tilgjengelig... Endret 4. september 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 4. september 2008 #19 Del Skrevet 4. september 2008 Nei... målet mitt er bare å føle meg vel og få bedre kondis Det jeg trenger mest motivasjon til er å kutte ut endel av sånn teit dum mat som er så godt Det er nok der jeg sliter... Og ihvertfall når jeg har en kjære som er godter-mums og ikke legger på seg noen ting selv om han bare ligger på sofan Det er vanskelig å si nei til noe godt når har er i nærheten å knasker på det og så gjerne vil dele med meg... Jeg har bedd han kutte ut å kjøpe sånne ting 100 ganger og det går bra i en uke, så er det tilbake i huset liksom Jeg klarer å motstå det så lenge jeg ikke har det tilgjengelig... Vet du hva?! En sånn kjære har jeg også det er så frustrerende, mens han ligger på må jeg ut å trene minst 3 ganger i uka for å bli kvitt all den gode maten og snopet... Føler med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. september 2008 Forfatter #20 Del Skrevet 4. september 2008 Jpp.. Det er så sinnsykt kjedelig å må mase om sånt hele tiden... så kommer han med en og annen kommentar avogtil, helt uskyldig tror han, om jeg ikke skal dra å trene snart?? Da pleier jeg som regel å eksplodere å heve stemmen og da blir han sint på meg sordi at jeg hever stemmen når han bare spurte om et spørsmål... Stakkars.. er ikke sikkert ha nmener noe med det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå