Mazilla Skrevet 9. september 2008 #81 Del Skrevet 9. september 2008 Skal si du er flink med treninga!! Sikkert fordi vi er så flinke til å motivere deg her inne! Evt fordi du skriver opp alt så du har oversikt, og det motiverer til å fylle opp heeele lista? Eller kanskje du bare rett og slett er kjempeflink uten grunn, bare flink av natur? :klø: Ikke lett å si, men flink er du uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. september 2008 #82 Del Skrevet 9. september 2008 enig med mazzi her, du er kjempeflink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2008 Forfatter #83 Del Skrevet 9. september 2008 Treningsdagbok uke 37 Mandag: Gikk 2-3km i normalt tempo Tirsdag: Gikk 2-3km i normalt tempo 40min styrke på bein, mage og rygg Svømming fram og tilbake osv. 45min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2008 Forfatter #84 Del Skrevet 9. september 2008 Flinke dinedama som trener syns du er kjempeflink her har vi spist rester fra igår å nå skal vi ut så kjære får ordnet tang (vet ikke hva han skal ha den til, men sikkert noe nyttig ) å jeg skal ordnet gardiner til kjøkkenet så det blir ferdig på denne sida av jul stå på dinamin, du er kjempeflink til å trene Skal si du er flink med treninga!! Sikkert fordi vi er så flinke til å motivere deg her inne! Evt fordi du skriver opp alt så du har oversikt, og det motiverer til å fylle opp heeele lista? Eller kanskje du bare rett og slett er kjempeflink uten grunn, bare flink av natur? :klø: Ikke lett å si, men flink er du uansett! Nååååh så søte dere er :rødme: Jeg tror jeg blir litt inspirert til å få fullest mulig liste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. september 2008 #85 Del Skrevet 9. september 2008 Du inspirere meg til å trene når du har så full liste må jeg være like flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2008 #86 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg blir også inspirert av dere begge to! Kan jo ikke bare sitte på hele dagen når dere to er så flinke! Vi må holde oss i denne gode sirkelen for evig og alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2008 Forfatter #87 Del Skrevet 9. september 2008 Ja vi får prøve så godt vi kan Keg kjenner jeg er litt sliten nå... Har jo vært i masse aktivitet i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. september 2008 Forfatter #88 Del Skrevet 10. september 2008 Nå skal jeg ut og gå turen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 10. september 2008 #89 Del Skrevet 10. september 2008 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. september 2008 Forfatter #90 Del Skrevet 10. september 2008 Treningsdagbok uke 37 Mandag: Gikk 2-3km i normalt tempo Tirsdag: Gikk 2-3km i normalt tempo 40min styrke på bein, mage og rygg Svømming fram og tilbake osv. 45min Onsdag: Gikk 2-3km i normalt tempo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. september 2008 Forfatter #91 Del Skrevet 10. september 2008 God tur! Takk takk Det var en fin tur Solen skinner som aldri før og det er varmt i lufta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. september 2008 #92 Del Skrevet 10. september 2008 Kanskje det er våren som har kommet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. september 2008 Forfatter #93 Del Skrevet 10. september 2008 Kansje det ja? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. september 2008 #94 Del Skrevet 10. september 2008 Det ble verken jul eller bursdag i år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest andungen Skrevet 10. september 2008 #95 Del Skrevet 10. september 2008 Stikker innom og sier hei jeg! Synes du er utrolig flink til å trene, dinedama! Inspirerende! Prøver selv å komme meg på trening minst 4 ganger i uka, og går i grunn ganske bra. Men var skikkelig sliten i dag, så da ble det en kveld i heimen med bollebaking. Deilig det også. Men må nok til pers igjen i morra! Keep up the good work! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. september 2008 Forfatter #96 Del Skrevet 10. september 2008 Det ble verken jul eller bursdag i år! Joda vi jukser de inn skal du se vennen Stikker innom og sier hei jeg! Synes du er utrolig flink til å trene, dinedama! Inspirerende! Prøver selv å komme meg på trening minst 4 ganger i uka, og går i grunn ganske bra. Men var skikkelig sliten i dag, så da ble det en kveld i heimen med bollebaking. Deilig det også. Men må nok til pers igjen i morra! Keep up the good work! Heia Så koselig at du tok turen innom og takk for alle godordene Blir jo satt ut for jeg syns ikke jeg er så flink selv, men kansje jeg er det siden alle sier det Det er deilig når man er kommet seg i gang Som de sier så er det værst før man starter Og når man merker resultatene så er det jo enda bedre I dag fant jeg faktisk ut at rompa mi kommer sakte snikende tilbake Og det er veldig bra... jeg tror nemlig jeg hadde mista den ei stund... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. september 2008 Forfatter #97 Del Skrevet 11. september 2008 Treningsdagbok uke 37 Mandag: Gikk 2-3km i normalt tempo Tirsdag: Gikk 2-3km i normalt tempo 40min styrke på bein, mage og rygg Svømming fram og tilbake osv. 45min Onsdag: gikk 2-3km i normalt tempo Torsdag: Gikk 2-3km i normalt tempo Uff... Ser ut til at dette er alt jeg rekker denne uka I dag må jeg på fargehandelen å hente greiene til rommet rett etter jobb, så skal jeg i konkursmøte på utestedet jeg har jobbet på kl 17.00.. Så skulle kjære vært kjørt til hjemplassen sin som er 1times kjøring fordi at han skal skru i girkassen i bilen hvis den kommer i da så det er to timer kjøring... Samtidig skulle jeg allerhelst ha vært hjemme å bakt kaker og vasket for fredag skal jeg ha selskap.. Og hele fredag går vekk fordi at jeg skal kjøre til byen på sykehuset på en kontroll så jeg har liksom ikke tid til noe Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få dette til jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. september 2008 #98 Del Skrevet 11. september 2008 er jo trening det også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. september 2008 Forfatter #99 Del Skrevet 11. september 2008 Veldig dårlig trening isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest andungen Skrevet 11. september 2008 #100 Del Skrevet 11. september 2008 Veldig dårlig trening isåfall Må ikke undervurdere litt fysisk aktivitet Men kan ikke si at står på min "treningsliste" heller. Men ganske fornøyd med uka så langt: Mandag - 1 time spinning Tirsdag - 1 time spinning Onsdag - Ehhh... bakte boller og sløva i sofaen... Torsdag - 30 min spinning og 1 time styrketrening Fredag - planer om ca 1 time trening på apparater. Lørdag/Søndag - ønske om/planer om å få til ei økt på apparater. Bør bli en muskel eller tre av dette (kjenner allerde ømme biceps etter dagens økt...). Nyt kvelden og helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå