DDuck Skrevet 8. september 2008 Forfatter #61 Del Skrevet 8. september 2008 OooOoo snasent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. september 2008 #62 Del Skrevet 8. september 2008 Vi kommer til å gjøre dagen perfekt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 Forfatter #63 Del Skrevet 8. september 2008 Å jaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. september 2008 #64 Del Skrevet 8. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. september 2008 #65 Del Skrevet 8. september 2008 :dåne: :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2008 Forfatter #66 Del Skrevet 9. september 2008 Treningsdagbok uke 37 Mandag: Gikk 2-3km i normalt tempo Tirsdag: Gikk 2-3km i normalt tempo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. september 2008 #67 Del Skrevet 9. september 2008 Superduper flinke dinedama min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2008 Forfatter #68 Del Skrevet 9. september 2008 Senere i dag blir det svømming Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2008 #69 Del Skrevet 9. september 2008 Flinkingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. september 2008 #70 Del Skrevet 9. september 2008 du er veldig flink det blir lettere å fortsette når man kommer inn i rutiner merket at det var vanskelig idag side jeg ikke har trent på tirsdager før, har liksom hatt onsdag, torsdag og fredag.. men nå må jeg bytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2008 Forfatter #71 Del Skrevet 9. september 2008 Ja det er greit å komme seg inn i en rutine, men jeg er sånn at jeg vil ikke være bundet til et tidspunkt eller en dag i uka for da går jeg fort lei... jeg må liksom finne ut at nå har jeg lyst så drar jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. september 2008 #72 Del Skrevet 9. september 2008 Må ha det fastsatt jeg, hvis ikke blir det bare sånn :"æsj, tar det imorgen.. tar det imorgen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2008 #73 Del Skrevet 9. september 2008 Sånn er jeg og! Så her er det jernregime med trening tirsdag, torsdag og fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. september 2008 #74 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg har tirsdag (litt nytt enda), torsdag og fredag!! VIL HJEM!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2008 Forfatter #75 Del Skrevet 9. september 2008 Ikke mange timer igjen Miso.. hold ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. september 2008 #76 Del Skrevet 9. september 2008 bare ca to små timer igjen.. :slår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2008 #77 Del Skrevet 9. september 2008 tålmodighetsprøve det jeg er på også, hvis det er noen trøst... ja ja, vi får trent både fysisk og psykisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2008 Forfatter #78 Del Skrevet 9. september 2008 Jaa.. det går fort hvis man har noe å pusle med Jeg får neste kunde igjen om tre kvarter så da skal jeg klippe resten av dagen, så er det hjem, mat, basseng, hjemmekos og GREY'S!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2008 Forfatter #79 Del Skrevet 9. september 2008 Nå drar jeg... Blir visst litt mer trening enn planlagt i dag, men det gjør ingentin.. først en økt på treningsstudioet så svømming etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. september 2008 #80 Del Skrevet 9. september 2008 Flinke dinedama som trener syns du er kjempeflink her har vi spist rester fra igår å nå skal vi ut så kjære får ordnet tang (vet ikke hva han skal ha den til, men sikkert noe nyttig ) å jeg skal ordnet gardiner til kjøkkenet så det blir ferdig på denne sida av jul stå på dinamin, du er kjempeflink til å trene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå