Gå til innhold

Dinedama + Trening = ?

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

du er veldig flink :kose: det blir lettere å fortsette når man kommer inn i rutiner :jepp:

merket at det var vanskelig idag side jeg ikke har trent på tirsdager før, har liksom hatt onsdag, torsdag og fredag.. men nå må jeg bytte :sjokk:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er greit å komme seg inn i en rutine, men jeg er sånn at jeg vil ikke være bundet til et tidspunkt eller en dag i uka for da går jeg fort lei... jeg må liksom finne ut at nå har jeg lyst så drar jeg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

tålmodighetsprøve det jeg er på også, hvis det er noen trøst...

ja ja, vi får trent både fysisk og psykisk! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa.. det går fort hvis man har noe å pusle med :Nikke: Jeg får neste kunde igjen om tre kvarter så da skal jeg klippe resten av dagen, så er det hjem, mat, basseng, hjemmekos og GREY'S!!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå drar jeg... Blir visst litt mer trening enn planlagt i dag, men det gjør ingentin.. først en økt på treningsstudioet så svømming etterpå :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke dinedama som trener :kose: syns du er kjempeflink :jepp:

her har vi spist rester fra igår å nå skal vi ut så kjære får ordnet tang (vet ikke hva han skal ha den til, men sikkert noe nyttig :fnise:) å jeg skal ordnet gardiner til kjøkkenet :jepp: så det blir ferdig på denne sida av jul :ler:

stå på dinamin, du er kjempeflink til å trene :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...