DDuck Skrevet 4. september 2008 Forfatter #21 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Off I go too svømmehallen (eneste vannsmileyen jeg kom på... ) Endret 4. september 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. september 2008 #22 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Flinke dinedama!! Her er et par vannsmileyer til, på en måte ihvertfall: Endret 4. september 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. september 2008 #23 Del Skrevet 4. september 2008 Dinemor, du har vel ikke drukna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 4. september 2008 #24 Del Skrevet 4. september 2008 hei, stikker bare innom treningsdagboka di jeg har så lyst til å svømme jeg også! Men er student i trondheim og fant ut at den nærmeste svømmehallen ved meg er omtrent 5-6-7 km unna.. Og det blir dyrt for meg å ta buss i tillegg til å betale inngang.. *sukk* Men jeg bor rett atmed treningssenteret så dette halvåret håper jeg på en smidigere kropp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. september 2008 Forfatter #25 Del Skrevet 4. september 2008 Treningsdagbok uke 36. Mandag: Gikk ca 3km i normalt tempo Onsdag: 10min løping på mølle, 30min styrke på overkropp Torsdag: Svømming fram og tilbake, fram og tilbake i 45min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. september 2008 Forfatter #26 Del Skrevet 4. september 2008 Flinke dinedama!! Her er et par vannsmileyer til, på en måte ihvertfall: Se der ja Dinemor, du har vel ikke drukna? Å neida Du blir ikke kvitt meg så lett hei, stikker bare innom treningsdagboka di jeg har så lyst til å svømme jeg også! Men er student i trondheim og fant ut at den nærmeste svømmehallen ved meg er omtrent 5-6-7 km unna.. Og det blir dyrt for meg å ta buss i tillegg til å betale inngang.. *sukk* Men jeg bor rett atmed treningssenteret så dette halvåret håper jeg på en smidigere kropp Det var deilig å svømme Svømmehallen her er også ganske langt unna.. ca 2 mil Men må man så må man til boka mi forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. september 2008 #27 Del Skrevet 5. september 2008 Flinke dinedama!!!! Du leder heftig på antall økter denne uka! Jeg lover å komme sterkere tilbake når jeg kommer hjem fra ferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. september 2008 Forfatter #28 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Jeg prøver så godt jeg kan... Men jeg vet ikke hvor mye de gå turene hjelper egentlig... men alt er bedre enn ingenting Jeg er helt kjørt i korsryggen etter svømmingen i går... Kjennes at det er en aktivitet jeg ikke er så aktiv i til vanlig Endret 5. september 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. september 2008 Forfatter #29 Del Skrevet 5. september 2008 Treningsdagbok uke 36. Mandag: Gikk ca 3km i normalt tempo Onsdag: 10min løping på mølle, 30min styrke på overkropp Torsdag: Svømming fram og tilbake, fram og tilbake i 45min Fredag: Gikk ca 3km i normalt tempo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 5. september 2008 #30 Del Skrevet 5. september 2008 Åh...Dinamin du er kjempeflink Du skal være utrolig stolt av deg selv altså det er jeg vet hvordan det er å ha en hjemme som syns det er godt med noe snacks og ikke tenker på at jeg prøver å la det være!! Mannfolk Jeg er i hvertfall kjempestolt av deg og syns du er kjempeflink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. september 2008 Forfatter #31 Del Skrevet 5. september 2008 Nåååh :rødme: Jeg syns jo jeg er litt flink jeg også ja Jeg skal klare dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 5. september 2008 #32 Del Skrevet 5. september 2008 Det klarer du vennen min det vet jeg, og du får masse oppbacking her Du er såå flink :trene: vi kommer til å bli såååååå veltrente og de nydeligste brudene som finnes vi mennene våre er bare så utrolig heldige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. september 2008 Forfatter #33 Del Skrevet 5. september 2008 Vi får se, vi får se Jeg skal bli bodybuilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 5. september 2008 #34 Del Skrevet 5. september 2008 da er det bare å løfte litt vekter eller fylle tomme brusflasker med vann og bruke de, det funker også veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. september 2008 Forfatter #35 Del Skrevet 5. september 2008 eg løfter jo vekter hver gang jeg er på senteret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. september 2008 Forfatter #36 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg er stærsk som en bjøinn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 5. september 2008 #37 Del Skrevet 5. september 2008 flinke dinedama verdens sterkeste blir du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. september 2008 #38 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Kanskje dere to til sammen er så sterke at dere kan trekke nygifte meg og han godeste etter dere i en vogn? Vi har ikke funnet transport fra kirka til lokalet enda nemlig... Noe må jo bodybuiderdina og muskelmiso brukte kreftene sine på! Endret 5. september 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. september 2008 Forfatter #39 Del Skrevet 5. september 2008 Jah!! Jeg vil være heeeest!!! Kan du ordne med heste kostyme til oss?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. september 2008 #40 Del Skrevet 5. september 2008 Jah!! Jeg vil være heeeest!!! Kan du ordne med heste kostyme til oss?? Jaja, ikke noe problem! Fører det bare opp på den lille lista over ting som gjenstår å gjøre innen dagen er her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå