Gå til innhold

Dokurver

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Heeeelt seriøst, så er faktisk dette en kjempegod idé. Jeg har et par venninner som hadde dobok da de bodde sammen, og alle som var på do i løpet av en fest skrev da en liten hilsen, en vits, et dikt eller lignende. Vi lagde også lange historier, som nestemann på do da fortsatte på. Det var aldri noen grunn til å kjede seg på do der i gården!

:fnise: Så utrolig gøy!

*noterer*

Endret av pøbelsara
Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

En venninne av meg har faktisk dobok, hvor man kan skrive en liten anekDOte mens man sitter der. Eller bare hygge seg med å lese andres nedtegnelser.

Kjempeartig, og gjorde dobesøket til en helt ny opplevelse. Anbefales på det varmeste.

Gjest Peachbud
Skrevet

Bare meg som synes dobok høres litt uhygenisk ut?

Spesielt hvis en skal skrive mens en sitter på do, og enda ikke har vasket hendene. Yuk.

Gjest Elastica
Skrevet
Bare meg som synes dobok høres litt uhygenisk ut?

Nei, det er ikke bare deg som synes det. Jeg lanserte vel ideen uten tanke for at det var noen som faktisk realiserte den... :fnise:

Skrevet

Altså, man har da ikke spesielt skitne hender når man sitter på do. Man skriver vel stort sett før man tørker seg.

• 1 måned senere...
Skrevet
Altså, man har da ikke spesielt skitne hender når man sitter på do. Man skriver vel stort sett før man tørker seg.

Også bruker man kanskje papir når man tørker seg også?

Eller er det andre erfaringer ute og går, som gjør at folk føler seg så uhygenisk at de ikke en gang kan ta på ei dobok?

Man sitter da ikke og driter på hendene!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...