Gå til innhold

Dokurver

Fremhevede innlegg

Gjest Eurydike
Skrevet
Dere er så useriøse at jeg nesten ikke gidder å lese det dere skriver. :snurt:

Det er ikke meningen! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har det da, men de er litt trege i avtrekker'n, men om noen timer så er det nok bare hovedinnlegget som står igjen. Og det bare fordi dere avsporer hele tiden. :roll:

Dere er så useriøse at jeg nesten ikke gidder å lese det dere skriver.

:troest:

Hvis du på død og liv må ha sånne utdaterte kurver, kan du kanskje bruke store skittentøyskurver som du kan putte pikkoloen i? Så kan han sprette opp med champagne og tamponger ved behov.

Skrevet
Det er et diskusjonsforum, dette her. Hørt om ytringsfrihet? :filer:

:hoho:

Skrevet
Men vi diskuterer jo ikke, vi er jo rørende enige? :klø:

Du ødela den fine dobbelpostinga. :angry:

:blaaruss:

Skrevet
Du ødela den fine dobbelpostinga. :angry:

:blaaruss:

Huff da, det var jeg ikke klar over.

:pasha:

Skrevet

Jeg synes i alle fall man burde være såpass solidarisk med de som ikke har to doer at man holder seg til én dokurv.

Skrevet
Huff da, det var jeg ikke klar over.

:pasha:

Du er tilgitt. :cowboy::foto:

:yvonne: :love:

:buss:

Skrevet
Jeg synes i alle fall man burde være såpass solidarisk med de som ikke har to doer at man holder seg til én dokurv.

Jeg synes vi skal være så solidarisk med de som ikke har noen doer at vi driter i alt. :tog::kosteskaft:

Skrevet

Dette ble jo interessant lesning. Jeg håper trådstarter har fått masse inspirasjon!

:trampe:

Skrevet

Enig.

Moderatorer: Dette må være en tulletråd. Vi er enige. Kom derfor og moderer tråden (jf antydningen om tulletråd) slik at vi får noe mer å diskutere. Vi har tross alt, som allerede nevnt, ytringsfrihet, og forlanger å ha noe å ytre oss om til enhver tid! :rope:

Skrevet
Enig.

Moderatorer: Dette må være en tulletråd. Vi er enige. Kom derfor og moderer tråden (jf antydningen om tulletråd) slik at vi får noe mer å diskutere. Vi har tross alt, som allerede nevnt, ytringsfrihet, og forlanger å ha noe å ytre oss om til enhver tid! :rope:

:slår:

Mette: vi trenger en sykebilsmily som kan kjøre bort kadaveret til Rosalind

Skrevet
:slår:

Mette: vi trenger en sykebilsmily som kan kjøre bort kadaveret til Rosalind

Slapp av. Jeg får plass i denne: :gave:

Fresi kan du gjemme under lokket dersom du får tatt kål på'a.

Skrevet
Jeg synes vi skal være så solidarisk med de som ikke har noen doer at vi driter i alt. :tog::kosteskaft:

:sjokk:

Vi kan da ikke drite i alt? Hvordan skal det da gå? Det blir det komplette kaos og unntakstilstand og ingen pikkoloer.

:sprettert:

:is:

Jeg begynner å slippe opp for meningsfulle smileyer her.

:scorpis::bigfoot:

Skrevet
Jeg begynner å slippe opp for meningsfulle smileyer her.

:scorpis::bigfoot:

Akkurat det opplever jeg også som et problem.

:tronderbart::ninja::pirat:

Skrevet
Slapp av. Jeg får plass i denne: :gave:

Fresi kan du gjemme under lokket dersom du får tatt kål på'a.

Tsk, vi får begge plass under lokket. For ikke å snakke om i kurvene.

Akkurat det opplever jeg også som et problem.

:tronderbart::ninja::pirat:

:raudruss::cowboy:

Gjest Elastica
Skrevet

Jeg synes vi skal være solidariske med de som har tre doer. :filer:

:sjokk:

Vi kan da ikke drite i alt? Hvordan skal det da gå? Det blir det komplette kaos og unntakstilstand og ingen pikkoloer.

For all del, hold deg til doen dersom du skal drite. I motsatt fall blir det så grisete.

Ellers skal jeg forsøke å hanke denne tråden inn igjen (men ble litt mistenksom siden tråden er lagt ut på snikk-snakk. Hva er galt med hus og hage, liksom?)

Jeg foreslår at man kan ha en liten gjestebok, så kan alle rapportere hva de har gjort, eventuelt skrive en liten søt historie mens man sitter der og kanskje kjeder seg litt.

Gjest Eurydike
Skrevet
Ellers skal jeg forsøke å hanke denne tråden inn igjen (men ble litt mistenksom siden tråden er lagt ut på snikk-snakk. Hva er galt med hus og hage, liksom?)

Den på Hus og hage, men er selvsagt blitt flyttet! :frustrert:

Skrevet
Jeg synes vi skal være solidariske med de som har tre doer. :filer:

For all del, hold deg til doen dersom du skal drite. I motsatt fall blir det så grisete.

Jeg foreslår at man kan ha en liten gjestebok, så kan alle rapportere hva de har gjort, eventuelt skrive en liten søt historie mens man sitter der og kanskje kjeder seg litt.

For en vidunderlig ide! En vakker liten bok, som kan arkiveres og bevares for ettertiden! :rødme:

Skrevet

Heeeelt seriøst, så er faktisk dette en kjempegod idé. Jeg har et par venninner som hadde dobok da de bodde sammen, og alle som var på do i løpet av en fest skrev da en liten hilsen, en vits, et dikt eller lignende. Vi lagde også lange historier, som nestemann på do da fortsatte på. Det var aldri noen grunn til å kjede seg på do der i gården!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...