Gjest Gjest Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Jeg har blitt så utrolig fascinert av dokurver på bryllupsforumet, og har derfor tenkt å lage meg dokurver til doene her i huset. På den lille doen nede kan ikke kurven være så stor, men på badet oppe kan den være skikkelig schvæææær. Noen tips til stor og liten dokurv?
Gjest ts Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Nå har det gått tre minutter siden jeg startet tråden, og ingen har vært inne og sett på den.
Gjest Eurydike Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Jeg har sett på den. Det er en kjempeidé!
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Jeg har sett på den. Det er en kjempeidé! Jamen, du har jo ikke noe tips?? Og forresten: glem q-tips, for de slenger folk bare i do.
Rosalind Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Holder det ikke med vannklosett? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Holder det ikke med vannklosett? :klø: Nei, hvor skulle folk gått på do da? I dokurven?
Gjest Eurydike Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 Jamen, du har jo ikke noe tips?? Nei. Sorry!
Fresi Skrevet 2. september 2008 #8 Skrevet 2. september 2008 Holder det ikke med vannklosett? :klø: Jeg er tom for tips. Jeg synes alle skulle ha sine egne survival-kits tapet til kroppen til enhver tid.
Rosalind Skrevet 2. september 2008 #9 Skrevet 2. september 2008 Nei, hvor skulle folk gått på do da? I dokurven? Ja? Betyr dokurv noe annet, sier du?
Gjest Eurydike Skrevet 2. september 2008 #10 Skrevet 2. september 2008 Jeg er tom for tips. Jeg synes alle skulle ha sine egne survival-kits tapet til kroppen til enhver tid. Jeg synes alle skulle ha en liten pikkolo som gikk to skritt bak en med survival-kits til enhver tid. På en liten tralle. Med champagnekjøler.
Fresi Skrevet 2. september 2008 #11 Skrevet 2. september 2008 Ah, nå snakker vi! En sånn liten fyr trenger jeg, det merker jeg helt tydelig. Kjipe bruder som ikke har sånne i bryllupene sine, det må jeg si.
Gjest Eurydike Skrevet 2. september 2008 #12 Skrevet 2. september 2008 Kjipe bruder som ikke har sånne i bryllupene sine, det må jeg si. Ikke sant?!
Gjest ts Skrevet 2. september 2008 #13 Skrevet 2. september 2008 Hei, hei!!!! Ikke spam ned tråden min med bryllupsbrudegalskapsnakk!! :slår:
Fresi Skrevet 2. september 2008 #14 Skrevet 2. september 2008 Hei, hei!!!! Ikke spam ned tråden min med bryllupsbrudegalskapsnakk!! :slår: Sorry! Skaff deg dovakt!
Nilma Skrevet 2. september 2008 #15 Skrevet 2. september 2008 Sorry! Skaff deg dovakt! Følger ikke det med dokurvene når man kjøper dem? :klø:
Gjest Eurydike Skrevet 2. september 2008 #16 Skrevet 2. september 2008 Det er et diskusjonsforum, dette her. Hørt om ytringsfrihet?
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2008 #17 Skrevet 2. september 2008 Sorry! Skaff deg dovakt! Har det da, men de er litt trege i avtrekker'n, men om noen timer så er det nok bare hovedinnlegget som står igjen. Og det bare fordi dere avsporer hele tiden. Dere er så useriøse at jeg nesten ikke gidder å lese det dere skriver.
Fresi Skrevet 2. september 2008 #18 Skrevet 2. september 2008 Men vi diskuterer jo ikke, vi er jo rørende enige? :klø:
Gjest ts Skrevet 2. september 2008 #19 Skrevet 2. september 2008 Sorry! Skaff deg dovakt! Har det da, men de er litt trege i avtrekker'n, men om noen timer så er det nok bare hovedinnlegget som står igjen. Og det bare fordi dere avsporer hele tiden. Dere er så useriøse at jeg nesten ikke gidder å lese det dere skriver.
Gjest ts Skrevet 2. september 2008 #20 Skrevet 2. september 2008 Det er et diskusjonsforum, dette her. Hørt om ytringsfrihet? Ja, men det hjelper ikke det, så lenge moddene på KG tror det er en bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå