Sandman Skrevet 4. juni 2003 #1 Del Skrevet 4. juni 2003 Jeg må innrømme at jeg pga fravær fra KG ikke er helt oppdatert på turbulensen her... Men hadde satt pris på hvis noen kunne fortelle meg hvorvidt det er PM eller mail-aktivitet som har ført til utestengelsen, eller om det er "offentlige" aktiviteter hun har hatt som har ført til det...? Trenger ingen lange utredninger, kun en bekreftelse på at det evt er ikke-offentlige eller offentlige forbrytelser... ...sliter litt med å finne noe i hennes offentlige opptreden som skulle resultere i en slik forføyning, selv om hun noen ganger er jævlig skarp... men...det er det jo mange flere enn henne som er... ...mulig at svaret ligger lett tilgjengelig, men jeg er litt lat... ..jeg må jo si at det er ganske trist at vi har fått slike tilstander her at Diva frivillig forlater KG, til tross for at KG tydeligvis er et nettsted hun trives på.... noen og enhver bør jo da få en ta seg en "tankestællare", som svenskene sier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 4. juni 2003 #2 Del Skrevet 4. juni 2003 Offentlige. Du finner ikke svar pga de er slettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 4. juni 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 4. juni 2003 Offentlige. Du finner ikke svar pga de er slettet. Takk Starfish... det rekker så langt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 4. juni 2003 #4 Del Skrevet 4. juni 2003 Lott@ har forlatt forumet, og slike tråder som dette ender alltid i spekulasjoner. Siden Sandman har fått svar på sitt spørsmål lukker jeg denne. Lott@ forlot forumet av eget valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg