Gå til innhold

Kjære Diva, om du leser dette

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Kjære Diva.

Leste her inne at du har forlatt forumet. Veldig trist, for jeg mistet nettopp et veldig koselig bekjentskap her inne!

Uansett om du er innom, er gjest eller bytter navn, vil jeg bare si lykke til!

Håper du stikker innom og ser dette i hvert fall.

Og ta kontakt på en eller anne måte om du ønsker det.

Takk for at jeg fikk bli kjent med deg!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mzfire

Nå tør jeg nesten ikke si noe til deg Diva, siden det er så mange tråder som stenges. Men må få si at jeg er lei meg på dine vegne. Syns det er så trist alt som har skjedd den siste tiden. Jeg skjønner godt hvorfor du gikk. Jeg har holdt øye med deg da du også er en aktiv bruker her som meg. Og jeg sier hånden på hjertet, har du alltid vært oppriktig og vennlig. Du har kommet med intelligente svar og du er ei glad jente som mange liker, der i blant meg. Jeg stiller meg uforstående til alt pepperet du har fått. Av det bildet du har laget av deg selv her på KG har du vært en engel med "svarte" vinger, i den forstand at du er flink til å argumentere saklig og bra. Du er ikke ei nikkedokke, det vil vi ikke ha heller. Du er ei real jente med godhet i og jeg syns ikke du har fortjent å oppleve det du nå opplever her inne. Kg er i en dårlig periode nå. Håper det avtar snart. Tror det er på bristepunket snart for hva Hege og Gry kan takle. Det har vært mye uro her i det siste.

Så lenge alle passer på seg selv og ikke henger seg opp i personer men saker vil det kanskje snart herske fred her igjen..

Får vondt av deg Diva, for at du har det vondt nå. Trist å miste deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er mange som synes det er leit at Diva valgte å forlate oss. Hun skrev mange gode innlegg, og jeg for min del fikk mange gode tips og råd fra henne. Hun har definitivt bein i nesa, og tør å stå for sine egne meninger. Og det er SÅNNE jenter KG trenger!!

Heldigvis er jeg så heldig å ha kontakt med henne privat også, så jeg for min del har ikke mistet det gode bekjentskapet med henne. Hun har det veldig leit nå, og det skjønner jeg godt. Må være fælt å være på et forum hvor alt en sier blir tatt opp som noe galt av andre brukere, som vrir og vender på ting, starter uforståelige diskusjoner og beskylder henne foralt mulig som ikke engang er sant! Og at hun skal få pepper fordi hun skriver her som gjest er jo helt på jordet...Jeg må jo spørre, er det ikke bedre at hun skriver innlegg hvor hun skriver under med nicket sitt, istedet for å være anonym? Tydeligvis ikke....Da kommer bare kommentarer som "Jeg har sett Diva fleeere ganger på forumet, så slapp av hun har ikke forlatt oss", "Hun har logget seg inn med flere forskjellige nick bla bla bla". Vel, LA HENNE GJØRE DET DA!!!! Hun bryter jo ingen regler!

Men jeg håper en dag at hun kommer tilbake, i et annet navn slik at hun kan få være her i fred, og komme med alle sine gode tips og råd og ikke minst morsomme innlegg!!!!

Diva, savner deg vennen!!!!! :( Kom snart tilbake da. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

Det er kanskje ikke så lurt å knytte seg til et navn på en skjerm, selv om jeg skjønner det er kjipt, diva var kjempekoselig hun var den første som svarte på mitt første innlegg hehe. Men allikevel er man jo ikke avhengige av å lese innlegg fra en person.. eller? Hva med å spør henne om en mailadresse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg blir totalt missforstått, og i tillegg har inngått en avtale om å prøve å la være å diskutere personer, så sletter jeg mitt innlegg.

Det var i utgangspunktet ment som en oppmuntring, at det ble tolket feil forstår jeg ikke, og derfor tar jeg det vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel knapt det som er poenget Aline..

Om hun titter innom eller ikke....

Det er måten hun føler seg behandlet på her, av noen brukere som gjorde at hun valgte å gå..

At hun er innom av og til, for å se hva som foregår har noe med at dama må få forsvare seg, å for å se hva som skjer.

Om du VISSTE mange hadde diverse debatter om DEG, ville ikke DU ha vært innom for å se hva de skrev om deg???

Diva fikk slettet sitt brukernavn fordi hun følte deg lå for mye dritt knyttet til nicket sitt.. Å INGEN kan si seg uenig med at henne har fått UFORTJENT mye pepper i det siste.

Hele KG har eksplodert i antagelser og spekulasjoner om Diva.. Å det er blodig urettferdig. Hun valgte å gå, å bare DET vitner om en sterk person, som har møtt mye motgang her, og det ALLER ALLER meste ufortjent, som ikke orket mer.

Hun har taklet det lenge nå, men en dag møter man alle en grense for hva man skal akseptere!

Det er heldgvis en del av oss som har kontakt med henne privat også, å vi VET AT HUN HAR DET VELDIG VONDT nå.. Hvorfor skal så mange her bare gjøre det værre for henne?

Har hun ingen rett til å komme innom bare fordi hun valgte å få nicket sitt slettet??? Det har INGENTING med, som sagt, at hun logger seg på som gjest

Hun har tross alt vært her veldig lenge, lenger enn mange mange andre, og hun har sett på KG som ett fristed. En plass hvor hun kan diskutere, møte mennesker og venner..

Heldigvis har hun folk som IKKE ER UTE etter å ta henne også.. Som støtter henne. Å jeg skal bare si EN LITEN TING; Jeg støtter henne så ÅPENLYST som jeg bare kan.. Jeg driter i pepper fra folk som ikke har bedre å gjøre enn å hakke på andre, som ikke har mer spennende liv enn som så at de må bruke sin tid på å prøve å knekke ett annet menneske.

Men en ting er sikkert: INGEN klarer å knekke Diva. Hun er sterkere enn som så, men nok er nok! Selv den sterkeste må gi seg når det blir for ille.

Hun har vært en humørspreder på KG, å det kan INGEN nekte for.. Samtidig som hun kommer med vittige og morsomme innlegg, er hun seriøs og alvorlig. Hun vet når man skal spøke med ting og når man IKKE skal gjøre det.

Det er slike folk vi vil ha her.. Ikke folk som går inn for å ta andre mennesker ..

Diva; jeg er glad i deg, og jeg støtter deg 110%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missuganda

Kan ikke si jeg la noe spesielt merke til Diva, unntatt at hun kommenterte mye her og der....med et slikt: :evil: ansikt til....Fikk inntrykk av at hun ofte var sint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg tror neppe dette innlegget ble skrevet for at de som ikke liker henne skal ha en plass å skrive pepper! De som fortjener pepper her er de som mobbet henne bort fra KG!!!!!!

Ja, Diva hadde sterke meninger, og hun sto for alt hun sa! Er ikke det positivt, så vet ikke jeg! Og at hun brukte slike :evil: , so what? Hun er da ikke den eneste som gjør det!

Og jeg sier som Skusla, jeg støtter Diva åpenlyst, og sier åpenlyst at det er SKAMMELIG DÅRLIG GJORT av dere som mobbet/hetset henne ut av forumet!!!

Hilsen Eowyn, temmelig oppgitt og irritert! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville satt stor pris på at alle spekulasjonene rundt dette tok slutt snart. Jeg skjønner godt at dere vil diskutere dette, men de brukerne som har slettet sine profiler har ingen mulighet til å delta eller forklare noe i disse trådene. Kun lese.

Det blir altså kun spekulasjoner rundt brukere som ikke kan delta selv, og slike tråder må vi lukke.

Kan denne kommentaren være nok? Uten at jeg må sette på hengelås også?

Det hadde vært veldig hyggelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at du forlot forumet Diva, likte innleggene dine! :blunke: Kom tilbake en gang da, når ting har roa seg litt ned. Synd at ting ble som de ble.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alive

Det var et STOOOORT tap å miste deg Diva.

Du virker som en smart og varm jente, det jeg har opplevd fra din side, har bare vært positivt!

Ønsker deg all lykke og håper du kommer tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...