Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå får jeg se da, om jeg kan dette når jeg konsekvent holder øynene på skjermen. Går litt saktere, men kan prøve skrive fort.

Var god på skolen, har skrevet mye og tror jeg har teket på det ennå. Ja, virker slik.

Men skal jeg få opp tempoet, blir det feil. Skulle tatt tiden, skrive på tid. Men orker ikke tjase med det.

Nå skal jeg ut i sola, har funnet fram lesestoff og drikke.

Ja, har ikke en feil ennå som jeg kan se. Srkryet- der kom den - f.... Skryte....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøcer igjen jeg. Det blir jo feil hele tiden! Er det noen som har klart å skrive ett innlegg helt fritt for feil enda?

Jeg kalrer meg ganske bra, men det er blitteen van e å se ned på tastariret når jeg skriver. Kanskje jeg klarer meg bedre om jeg øver litt?

Gjest Donna
Skrevet

ok nå er j h fingrene plassert der hnor de dkal op tastene . det er ikkie lett dette og det tae lang tid - men øveøse gjær mester re det jo noe so, jeter.

Grrrrrrr touch suger !!!!! :-? :o *skrive vanlig*

:ler:

Skrevet

Jeg synes ikke det er særlig gøu. Jeg bruker ikke touchm men min egen metode. Dynes den funker becre jeg,

Skrevet

Ja, går jo an det også, da. :) *knipe igjen øya* Skal ikke se, skal ikke se! Hvordan har dette gått, tro? Skrive ferdig, har jo vært på IRC så mye, så dette bør jeg egentlig kunne nå. Ja, nmelig. :D

Gjest Donna
Skrevet

Liker bedre min egen metode keg ......litt minfte feil iallefall *ker*.....tror jeg da ....uansett går det mye raskere :ler:

Så jeg liker ikke toich :ler: :oops:

Gjest Virvel
Skrevet

I IT-timene i første brukte vi et program som het EasyTouch eller noe sånt. Mulig det går an å laste det ned...? Jeg trenger det naturligvis ikke, jeg skrivel...skriver aldri feil. :P

Skrevet

Hva skal man med touch, egentlig_ Aynwa swr wfwnlif we heeelt greit uten! :roll:

Skrevet

jeg har utviklet min egen spesiellt tøtsj. Bruker bare pekefingrene, men klarer det innimellom gfanske godt, se bare her. kjapr gåt det ogsp!

Sektretører. eat youi jeaty pit!

Skrevet
Sektretører. eat youi jeaty pit!

Jeg jgentar... Que?= :ler:

Jennifer

Skrevet

Hahahhaha, så mye morro som kommer frem her da :) Jeg kjeder meg litt og tenkte jeg nok en gang kunne teste ferdighetene mine. Ser ut som om at det går ganske fint :S Nesten.

Skrevet

Jennifer: det var et forsøk på "sekretærer, eat your heart out." ;)

Skrevet
Jennifer: det var et forsøk på "sekretærer' date=' eat your heart out." ;)[/quote']

:hoho:

Skrevet

Hva er det du ler av, Starie?

Jeg syns den var ganske så opplagt! :briller:

Skrevet

*skuler på*

:skulemsily:

Skrevet

hahahahhaha :ler:

Opplagt ja.. :D

Tror kanskje jeg skal få meg briller jeg.. :blunke: :briller:

Skrevet

tøtsj er ikke så veanalskeøig de ada

hm....... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...