Gå til innhold

Tøtsj-tråd.


Silfen

Anbefalte innlegg

nei det er ikke lett :) Akkerat np regner det som besatt ute, mens trykket på vannet inne er darlig. Må jwf kanskje dusje ute``?

Dette gikk jp ganske bra??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Janna

skal vi se... dette innlegget skriver jeg utemn p være boerte deleteknappem... ot itun åp se med.... ips! dete gvle kpo jeølt feil"

må ha fløydm kudds!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øea meatrer yloush helt fint, bieb ganger i hvert fall. Det gjelder baee p jinsentrere sef litt når man skriver, så hår der helt fint.

Trebngerr ikke å teene på dette jeg skjenner dere.

Bare tull og tøys...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ruler i tøsj-metoden, selv om jeg ikke rbuker helt den samme som dere andre :) Jar min egen metode jeg, og det firker som om det går sånn rimelig greit :D

Skulle lære tøsj en gang, men jeg ga opp. Synes det var skikkleig kjedelig. Dessuten hadde vi teit lærer i det fagrt- Jeg trwffer nesten da!! *flink flink-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hbem pokker er det som kommer inn her og ødekegger tløtsjtråsen min med KUNNSKAPER da? Sjame on ypu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Jeg klarer kjempefint å skrive uten å SE på tastaturet, (gjør det nå) det er verre når hendene skal ligge fint utover det hele og skrive TOUCH. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JEg tester...

Lærte touch på skolen, men mestret det vel egetnlig ikke ordentlig før jeg begynte å bruke det ji jobb og primvat sammenheng. Ser jo nå at man er ganske avhengig av slette knappen uten at man egentlig tenker særlig mye over det. Samob hater når jeg ser på han mens jeg skriver troch...

Ikke helt feilfri da, en ikke så værst heller... :P

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere er flinke jeg :) Og som Jennifer sier, man er avhengig av sletteknappen. (wow, jeg skrev alt dette uten å slette eller se på tastaurert) Der kom det jo en liten feil da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinga mente: må ha flytende kull.

*oversetter fra ordboka*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jef hsr ohså blitt ganske flionk np...

Jeg kjenner forresreb en som er akspert å enfinger-touch. HAN skriver fort gan!!!!

Jegh r stiolt av meh sjæl nå!!!

*flinke meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvir finner man prokRAM MED ¨¨ØVEKSER!"p?

JEG TREMGER DET!

ER DESOERAT!

LOLLEM

OI KSM IKKE SKRIVR EGET NAVN ENGANG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

atkk for tiåasås om tråden lillen

hadde 5 i maskinskriving men lætre aldri tusch metoden frodi je g kerev for t nok utne. så det ås !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vinga mente: må ha flytende kull.  

*oversetter fra ordboka*

Det burde jeg jo også ha forstått... :ler: (Se... Ingen feil...)

Jenniffffer (ups)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Når jeg nå har lest igjennom tråden forstår jeg det slik at den er en ren hyllest til meg som person og til den flotte avataren min !

usen takk, jenter !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...