Gå til innhold

Vegen videre


Sjandark

Anbefalte innlegg

Nå høljer det ned her, tenkte jeg skulle gå tur - men det blir det ikke noe av.

Ryggen er litt bedre, men langtfra bra.

Har et blomsterbed som måtte flyttes, så i går ble det gravd nytt bed her. Flyttet litt roser (au) og gjorde om. Ble ganske fornøyd. Puslet ute mye av dagen, godt å være ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Sisu og Bettie, det er hyggelig å drive ute i hagen. Har lyst på drivhus, urtespiral og blomsterbed. Tror jeg gjør lurt i å utsette planene til neste sommer. Jeg har mange prosjekter på gang i huset som må avsluttes før jeg begynner med nye. Innredning av kjeller, og har store planer om å pusse opp soverommet. Begge barna skal flytte ned når kjelleren er ferdig, de får mye større rom. Men det gjenstår mye arbeid.

Akkurat nå er det full fart med huslige sysler for å bli ferdig til i morgen. Vaskemaskinen går, og jeg står på hue i vaskebøtta - nesten da.

Bake dajmiskake tenkte jeg..

Da var kg-pausa over, back to work.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 1 måned senere...

Er det virkelig så lenge siden jeg har vært her?

Jeg sliter med øyer og data, så det blilr minimalt med data hjemme. På jobb har jeg nå tilgang til KG, så jeg leser litt innimellom der, (dagbøkene til Bettie, Sisu, Svimle.. og noen til), men får aldri skrevet noe.

Nå er det sommer, jeg har ferie om 2 uker. Gleder meg til det. Det er mye å gjøre i heimen, tida strekker ikke til. Har gått hos kiropraktor mange ganger og brekt opp ryggen. Så nå er det bare å gå tur hver dag og holde den i sjakk. Orker ikke hver dag..

Ellers intet nytt. Tenker fortsatt på å bytte lege, men kvier meg...

Takk for besøk Bettie, Svimle, Sisu og Smygel. Setter pris på det.

Ønsker dere en fin sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at ryggen din holder seg i form. Godt at du snart her ferie, men ta det litt med ro med jobbinga på heimefronten, selv om du synes det er mye som må gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei igjen, nå er ferien snart over. vi har vært på tur i Sverige, endel dagsturer og litt hjemme. En koselig ferie.

I går var jeg på jentetur til utlandet, hadde med meg 2 gode venninner. Det ble mye latter, litt shopping - en kjempefin tur.

Ryggen er uforandret, sover dårlig både pga hetetokter og ryggvondt. ja noe skal det være.

Har gått noen turer, men ikke mange nok til at ryggen er bra igjen Bettie.

Ellers er det daglige sysler i Heimen as som står i kø. Har fått gjort mye, men ikke så mye som jeg hadde planlagt. Det ble ingen urtespiral i år, kanskje neste. Har gjort om på de blomsterbedene jeg har - og det tar tid med luking og flytting av stauder.

Ha en flott helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei Smygel, koselig å høre fra deg.

That's life...

Nå er det søndag kveld, og i morra er det jobb igjen.

I helga har vi vært ute og spist (nam), lørdag var jeg ute med venninner og handlet og var litt rundt omkring. I dag har det vært klesvask og huslig sysler. Jeg har gått en tur, det var godt. Ellers er det snart sengetid kjenner jeg, sitter her og gaper.

Ønsker deg en flott uke Smygel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Hei min venn:-)

Jeg har begynt med en STOR oppgave, har et roterom i kjelleren som skal tømmes og vaskes. Har begynt i det små, tar litt hver dag så en vakker dag blir jeg nok ferdig. Det er stabla opp til taket der.. og mye må jeg jo kaste. Men alle monner drar, så får jeg tatt litt hver dag blir jeg nok ferdig til sommeren. Det er bare det at jeg skulle vært ferdig nå.

Puh - har tatt endel i dag. Ellers har jeg gått en tur til kirkegården og vannet på grava, tatt bort noen visne roser. Må snart plante Erika, men det er fint der enda.

Nå er det kvelden og sengetid. Jeg trenger mye søvn, så jeg bør komme meg i seng nå. Tenkte jeg skulle se på Livvaktene - tror de går på Sverige i kveld - akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble senga og ikke noen Livvakter i går.

Nå har jeg prøvd noe nytt - spinning. Gud så sliten jeg er:-) deilig sliten.

Men det blir ikke noe rydding i kjelleren i kveld skjønner jeg.

Litt klesvask og oppvask - som vanlig.

Ellers har jeg endelig fått rota meg til å skifte lege - etter år med misnøye - det tok ihvertfall 1 mnd før jeg fkk time. Men nå har jeg byttet - ting tar tid.

Skulle bytte for sønnen også, men nei du - den gikk ikke. Han måtte være tilstede når jeg ringte - og han er jo på skolen og jeg på jobb. Må vente til en ferie da..

Vi har jo selvfølgelig diskutert det, og han ville bytte også. Datteren må også ringe selv. Ja det skal ikke være lettvint. Greit å ha samme lege synes jeg.

Nå er vaskemaskinen ferdig, rekker akkurat å henge opp den før det er sengetid. Kjenner jeg er rimelig sliten i beina mine..

God natt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag var jeg og klippte meg etter jobben. Etter middagen dro jeg på kirkegården og fikk plantet Erika, klippet gress og ordnet tantes grav. Den andre var fin, så den får stå en stund til. Ikke så lenge siden jeg plantet en krysantemum der. Godt å ha det unnagjort. Det ble ikke så mye mer den kvelden. Fredagskvelder er jeg rimelig sliten etter hele uka. Sov dårlig om natta, var våken fra 2 - 5. Skjønner ikke det.

Dermed ble lørdagen ganske ødelagt. Vi var i familieselskap i Sverige, det tok mesteparten av dagen. Veldig koselig å treffe mannens familie, smått og stort.

Søndag: I dag er jeg sliten... alt går så saakte. Mørke skyer henger faretruende over her, men så skal jeg ut og gå en tur. Satser på at formen blir bedre etter turen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Smygel, koselig med besøk. Håper alt er bra med deg.

Her har uka gått med uventet tannlegebesøk, gåturer, og nok en tur til kirkegården og plantet Erika. Nå er det klart til høsten. Ellers intet nytt å melde, bare huslige sysler.... Nå er det snart sengetid, kjenner jeg er litt gapete.

Ny uke og nye muligheter i morra.

Lurer på om jeg skal på spinning i morra. Hun jeg pleier å gå med, kan ikke. Og dat vet jeg ikke helt gitt.

Har gått en skogstur idag, flott i skogen på, fine farger. Litt vått noen steder, hopper elegant over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...