Svimle Skrevet 26. november 2008 #81 Del Skrevet 26. november 2008 Den vi har fått, denne, og det er kjempefin lyd i den! Men det er utrolig stor prisforskjell på samme modell rundt om på nettbutikkene, alt fra 1700,- til over 3000,-. Ikke skjønner jeg hvordan prisen kan variere så vanvittig på ett og samme produkt :klø: Men er kanonfornøyd med den, den har spilt i et par timer nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 27. november 2008 #82 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) . Endret 10. mars 2009 av Smygel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjandark Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #83 Del Skrevet 1. desember 2008 Den ser kjempefin ut Svimle. Det er nok noe sånt jeg ønsker meg. Det får bli neste år. Så flinke dere er Svimle og Smygel til å lage adventskalendere. Jeg hadde store planer om å lage en da mannen skulle være borte i 3 dager. Det var masse jeg skulle gjøre - men så kom han hjem før tida, og da var ikke noe gjort. Sånn ble det. Ellers går det opp og ned her i livet, synes det er urettferdig at det går så mye ned for tida. Men jeg har hodet og vannet og tar en dag om gangen. Det går nok denne gangen også. Trives best i heimen. Har satt en brøddeig, det er år siden sist tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. desember 2008 #84 Del Skrevet 1. desember 2008 Huff da. Får håpe at det går oppover igjen for deg. Nedturer er kjipe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svimle Skrevet 2. desember 2008 #85 Del Skrevet 2. desember 2008 Håper oppturen snart kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 2. desember 2008 #86 Del Skrevet 2. desember 2008 Trist at du ikke har det noe kjekt for tiden. Nå som det er nysnø, syns jeg det er så vakkert ute. Koselig å se ut av vinduet og se julekortstemningen:-) Prøv å kos deg, Sjandark. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 2. desember 2008 #87 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Hei Sjandark Håper det går bedre med deg snart. Ikke noe kjekt å føle at alt er et ork. Har du vært hos lege enda? Ofte det hjelper å øse ut av seg til noen "utenfor"... Endret 2. desember 2008 av Sisu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svimle Skrevet 6. desember 2008 #88 Del Skrevet 6. desember 2008 Håper det går bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 7. desember 2008 #89 Del Skrevet 7. desember 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 8. desember 2008 #90 Del Skrevet 8. desember 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjandark Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #91 Del Skrevet 11. desember 2008 Takk for alle besøk Bettie, Svimle, Smygel og Sisu - koselig. Her går det - bortover. Har vært hos legen og tatt masse prøver - får svar i slutten på neste uke. Ellers går det hurra meg rundt både på jobb og hjemme. Har fått snekkere, så nå ser det jo ikke ut her. Støv overalt. De blir ikke ferdige til jul, så jeg må jo bare leve sånn til over jul. Men det blir så støvete og rotete, måtte tømme vaskerommet - og det har jeg plassert i stua. Ikke akkurat julestemning hos meg. Men det får gå. Prøver å ta litt hjemme hver kveld, og slokner på sofaen før kl er 9. Rekker ikke dataen engang, og det sier litt. I kveld kommer en venninne innom, gleder meg til det. Tenner stearinlys og har det litt mørkt, så ser hun ikke alt støvet. Må rydde litt før hun kommer, ha en fin kveld alle sammen. Tar en dagbokrunde senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svimle Skrevet 11. desember 2008 #92 Del Skrevet 11. desember 2008 Hei Sjandark, så koselig å se deg igjen. Det er bra det går bortover da, og ikke nedover! *optimist* Men håper de finner ut av hvorfor du har det som du har det. Av en eller annen grunn har jeg tenkt på stoffskifte og B12 når jeg har lest hvordan du har det. Kos deg med besøk! Jeg skal driste meg ut og se om jeg finner noe jeg kan ha på meg på julebordet i morgen. Har et gavekort og noen penger som jeg har spart siden bursdagen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 11. desember 2008 #93 Del Skrevet 11. desember 2008 Vet du - venner som kommer på besøk - de kommer for å se deg, og bryr seg neppe om støv pga ombygging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 12. desember 2008 #94 Del Skrevet 12. desember 2008 Er bare innom for å ønske deg en fin fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 13. desember 2008 #95 Del Skrevet 13. desember 2008 Hallo min venn. Får håpe du får positive svar på prøvene dine. Kjedelig med snekkere som støver og roter. Det er virkelig en prøvelse. Men det blir vel fint når det blir ferdig i alle fall. Selv blir jeg gæærn når de roter og ikke rydder noe opp etter seg, men labber ut og inn med sko, og børster støvet utover. Jeg ønsker deg en fortsatt fin lørdag. Jeg holder på å lage pizza, og gleder meg til den blir ferdig. Mmmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svimle Skrevet 20. desember 2008 #96 Del Skrevet 20. desember 2008 Innom for å ønske deg en riktig god jul, og et fantastisk nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 20. desember 2008 #97 Del Skrevet 20. desember 2008 har du fått svar på prøvene dine? Håper det meste var ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 22. desember 2008 #98 Del Skrevet 22. desember 2008 Ønsker deg en riktig fin jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 22. desember 2008 #99 Del Skrevet 22. desember 2008 Hvordan går det med deg, sjandark? Savner deg. Gi lyd fra deg snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 24. desember 2008 #100 Del Skrevet 24. desember 2008 Håper du har det bra. Ønsker deg en god jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå