Sjandark Skrevet 7. november 2009 Forfatter #181 Del Skrevet 7. november 2009 Hei Bettie og Smygel. Takk for besøk. Det er bra med meg, har vært uten data en stund. Mørketiden senker seg over oss, og jeg tenner lys inne. Eller intet nytt å melde. Blir litt deppa av denne mørketida, men kommer vel igjennom det denne gangen også. Nå har vi hatt stort besøk av familien. Jeg har ryddet bort og freden har senket i heimen. Skal se på tv og slappe av resten av kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjandark Skrevet 8. november 2009 Forfatter #182 Del Skrevet 8. november 2009 I dag startet dagen med sang og gaveoverrekkelser på senga. Først junior som begynner å bli stor, og så mannen som hadde farsdag. Pus var også med, selv om han ikke skjønte så mye. Junior var veldig fornøyd med gavene og det var far også. Bra. Ellers har vi vært ute og spist, på favorittstedet. Deilig mat som alltid. Etterpå ble det sløving på sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 11. november 2009 #183 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) . Endret 25. oktober 2010 av Smygel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå