Gjest Gjest Skrevet 3. september 2008 #21 Del Skrevet 3. september 2008 Ser opp til reflekterte mennesker som er bevisst egne fordommer og villig til ev endre dem, mennesker med moral, verdier og intigritet. Behovet for å rakke ned på andre er ikke til stede og de har en egen indre ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2008 #22 Del Skrevet 3. september 2008 Eva Joly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 8. september 2008 #23 Del Skrevet 8. september 2008 Eg ser opp til folk som gjer ting dei ikkje tør og til folk som er tøffare enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gus Skrevet 8. september 2008 #24 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg kom forresten på en konkret person jeg ser opp til, og det er bestefaren min. Han er en grunnleggende snill person som har stor glede av å hjelpe andre. Han er over 80 år og fortsatt i jobb, men likevel står han på døra med hammer og sag hvis han værer at noen trenger praktisk hjelp. Han har alltid en åpen dør selv, og man går aldri tomhendt derfra. Særlig om høsten utstyrer han nabolaget med poteter, gulrøtter, tomater osv. Noe som resulterer i at jeg plutselig fant et glass med plommesyltetøy og en pose med plommer på trappa hans en dag fra en anonym og takknemlig nabo. Jeg har en slektning som er nøyaktig slik selv. Et fantastisk menneske. Det underlige er imidlertid at selv om han snakker med alle og alt, slipper han aldri noen helt innpå seg. Han virker faktisk nesten trist og ensom når han ikke får hjulpet andre. Det eneste som gjør ham virkelig glad er å vite at han har gledet noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tomatsuppe Skrevet 10. september 2008 #25 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg ser opp til mennesker som er uredde og tør å stå for sine egne meninger, som gir av seg selv både materielt og psykisk for at andre skal få det bedre, som satser på det de tror på og ikke bryr seg om hva andre mener. Jeg verdsetter intelligente, reflekterte, empatiske mennesker med ambisjoner og mål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 11. september 2008 #26 Del Skrevet 11. september 2008 Folk som smiler uten å være bitre til tross for at livet har filleristet dem. Folk som gir av seg selv uten å forvente noe tilbake. De som har tid til overs for andre til tross for at dagene deres er fullstappede og krevende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Bie Skrevet 14. september 2008 #27 Del Skrevet 14. september 2008 Mennesker som har medfødte talenter og/eller som lærer seg ting lett som bare det, de ser jeg opp til. Kjæresten min er et av disse irriterende multitalentene! Hun er forfatter, hun synger som en engel, spiller både piano og gitar lett som bare det, selvlært I might add. Og hun driver nå å skal starte eget firma. Hun er fantastisk :rødme: En vennine av meg er klassisk skolert, har gått på ballett hele livet og er et naturtalent. Hun flyttet til london som 16 åring for å bli profesjonell ballettdanserinne. Og det ble hun. Etter noen år som danser søkte hun på medisinstudiene her i norge, og kom inn. Hun er nå ferdig utdannet lege. Jeg beundrer også mennesker som har veldig "lett for det". Æsj, hvorfor er ikke jeg slik....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2008 #28 Del Skrevet 16. september 2008 hei... e vel sånn at eg ser opp til egenskaper og ikke hele personer . beundrer engenskapen med å utvikle ett talent ved hardt arbeid.. det å tørre vise/snakke om sine mindre "positive" sider, å utvikle selvinsikt, ta ansvar for sine handlinger... å gjøre noe utover ens grenser selv om man er redd... å tilgi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2008 #29 Del Skrevet 16. september 2008 Beundrer folk som er kunstneriske; som kan f.eks. synge, spille, skrive eller male. Som kan skape noe vakkert. Synes egentlig det er rart at det er så få andre i tråden som beundrer disse egenskapene...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanna panna Skrevet 16. september 2008 #30 Del Skrevet 16. september 2008 Folk som har evnen til å respektere andre og tenke ut-av-boksen. Folk som har evnen til å ikke være likegyldig. Folk som er flotte sjefer. Folk som er flotte ansatte. Folk som er flotte dyreholdere. Folk som klarer å stompe røyken- for godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2008 #31 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg ser opp til mennesker som evner å se en sak fra mer enn én side, og som klarer å innrømme at de har tatt feil. Jeg ser opp til mennesker som klarer å sette seg definerte mål og forfølge dem. Jeg ser opp til mennesker som tør å si ifra til rett person istedet for å gå bak ryggen til vedkommende. Jeg ser opp til folk som tør å stå opp for sine meninger. Sikkert fler... enig..dette beundrer jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2008 #32 Del Skrevet 24. september 2008 Folk som går mot strømmen og tør å ofre alt for rettferdighet. Folk som kan / har gjort noe veldig bra, men ikke gjør noe stort nummer ut av det. Folk som kun vil andre godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå