Gjest Gjest Skrevet 29. august 2008 #1 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg mener bestemt at barn er mer umodne enn de som har fått barn. Mennesker i 0 åra som ikke har barn oppfører seg som forvokste babyer, når de er hjemme hos sine egne foreldre- som virkelig burde få slippe å forholde seg til så barnslige som krever å bli behandlet som barn- og i valg av fritidssysler. Ærlig talt; hvem er det som i lengden er fornøyd med å gå ut å spise, shoppe, bursdagsfeiringer og kino, evnt dyrke en hobby? Personlig synes jeg at disse barna er kommet kortere i sin personlige utvikling enn oss som har barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 29. august 2008 #2 Del Skrevet 29. august 2008 jasså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barn er belastende Skrevet 30. august 2008 #3 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg mener bestemt at barn er mer umodne enn de som har fått barn. Mennesker i 0 åra som ikke har barn oppfører seg som forvokste babyer, når de er hjemme hos sine egne foreldre- som virkelig burde få slippe å forholde seg til så barnslige som krever å bli behandlet som barn- og i valg av fritidssysler. Ærlig talt; hvem er det som i lengden er fornøyd med å gå ut å spise, shoppe, bursdagsfeiringer og kino, evnt dyrke en hobby? Personlig synes jeg at disse barna er kommet kortere i sin personlige utvikling enn oss som har barn. NÅ skjønner jeg hva du egentlig mente. Greit å få det oppklart, TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2008 #4 Del Skrevet 30. august 2008 NÅ skjønner jeg hva du egentlig mente. Greit å få det oppklart, TS Ingen årsak :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 1. september 2008 #5 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg mener bestemt at barn er mer umodne enn de som har fått barn. Mennesker i 0 åra som ikke har barn oppfører seg som forvokste babyer, når de er hjemme hos sine egne foreldre- som virkelig burde få slippe å forholde seg til så barnslige som krever å bli behandlet som barn- og i valg av fritidssysler. Ærlig talt; hvem er det som i lengden er fornøyd med å gå ut å spise, shoppe, bursdagsfeiringer og kino, evnt dyrke en hobby? Personlig synes jeg at disse barna er kommet kortere i sin personlige utvikling enn oss som har barn. Jeg regner meg for å være et normalt intelligent, oppegående menneske og pleier ikke å ha særlige problemer med å forstå innlegg selvom de kanskje kan være formulert klønete. Men her melder jeg pass. Hva i all verden mener du med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 6. september 2008 #6 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg regner meg for å være et normalt intelligent, oppegående menneske og pleier ikke å ha særlige problemer med å forstå innlegg selvom de kanskje kan være formulert klønete. Men her melder jeg pass. Hva i all verden mener du med dette? Nei skjønner ikke et kvekk jeg heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå