Gå til innhold

Feit jeg???

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Madley

Nå legger jeg meg vel frivillig ut til noen hugg og slag men det får så være...

Jeg er 1.64 høy og 68 kg...

Rundt omkring her på kropp, helse og trening leser jeg at dem som er høyere og lettere enn meg kaller seg feite...

Altså...er jeg feit?? nei for jeg har en kropp der vekta er jevnt fordelt . Stakkars den j**** som indikerer at jeg burde slanke meg... Jeg passer på hva jeg spiser, jeg overdriver ingen av veiene og kler meg slik kroppen kler det.

Jeg liker faktisk kroppen min jeg, liker puppene, magen( kjæresten min sier jeg har damemage, dvs ikke innovermage men en søt liten bul), lårene, leggene som bærer preg av å ha spilt fotball og armene som bærer preg av fiskebollemuskler. Det er meg! Jeg er meg og ingen andre kan ta fra meg denne individualiteten. Jeg er like klok, dum, snill, seriøs, frekk, og hissig om jeg er 68 eller 54 kilo.

Jeg har brukt noen år på å innse for meg selv at jeg er ok. Jeg har vært syk, kjempesyk. Å da blir jeg lei meg når vi på den ene kanten hyler og bærer oss over radmagre tenåringesjenter i miss sixty bukser og på den andre kanten synes vi selv er feite og lurer på hvordan vi kan komme kjappest mulig ned i vekt før bikinisesongen begynner.

Think you a little about people... :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig å lese om en som er fornøyd! :Nikke:

.. og hvorfor er vi alltid så opptatt av andres vekt...?

Det å trives med seg selv er det viktigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig godt å høre Leya!!!!!!! :lol:

Ingenting er bedre enn å være fornøyd med seg selv

Jeg er sikker på at du er kjempeflott! :lol:

Liker mennesker som aksepterer ting som de er og som er stolt over det! Fortsett med det! :wink:

Du er en forgangs person for mange jenter!!!!!!!!!!

Klem fra meg :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det kan vel ikke sier bedre enn dette:

folk er forskjellige, vi har forskjellige meninger og syn på ting. Det er ikke uten grunn at noen liker å knulle ditt og andre datt. Så hvis du synes folk ikke burde klage pga at du synes de høres tynne ut, eller kanskje er tynne, så har de tydeligvis en annen oppfatning og må få brøle ut om dette på samme måte som deg

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skulle sagt det selv, bortsett fra at jeg er 1,62 :briller: Har trent ekstremt mye i oppveksten, så her er det masse muskler "i bånn". For noen år siden gikk jeg ned en del kilo i forbindelse med et samlivsbrudd og da jeg veide 60 kg. fikk jeg beskjed om at jeg så sykelig tynn ut. J.f.r. BMI-tabeller etc. er jeg p.t. overvektig eller på grensen til å bli det!

Jeg spiser sunt, bruker kroppen min og ingen klager! Kroppshysteriet har gått alt for langt! At tabeller og standardmål skal følges slavisk, også av helsevesenet, er skremmende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det er rart. Jeg er også 1,62, men er 62 kilo. Jeg føler meg feit og merker at buksene mine er best når øverste knappen er åpen. Så jeg er normal når jeg er 57 kilo. Til og med min mor synes jeg ser lubben ut nå........

:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må huske på at dette har med benbygning og muskelmasse å gjøre også! Her er det veldig store forskjeller fra person til person..

Men jeg er kjempeglad for å høre fra jenter som er stolt over kroppene sine, det er som regel omvendt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjempeflott innlegg, Leya :D

Du sier akkurat det jeg mener....

Stå på og vær fornøyd med deg selv ! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madley
Så hvis du synes folk ikke burde klage pga at du synes de høres tynne ut, eller kanskje er tynne, så har de tydeligvis en annen oppfatning og må få brøle ut om dette på samme måte som deg

:)

Nå var det vel ikke for å si at mitt syn er det eneste rette at jeg skrev dette innlegget da...men mer fordi jeg blir fortvilet når man med den ene munnen klager over at ungene ikke vil spise og at man med den andre munnen snakker om hvilken slankekur som er in i år.

Synes du høres særdeles kn***bar ut...

Og det var vel heller ikke for å få bekreftelse på at jeg var k****bar at jeg skrev det!

Det VET jeg at jeg er :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...