Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

dobbelpost

Endret av soffapute
Gjest misfornøyd
Skrevet

Opererte nesa for 3 år siden, var fornøyd like etterpå, men mange ting ble verre... Fikk også merke etter meislingen.

Ikke ta operasjon med mindre dere MÅ. :P

Skrevet

Jeg opererte nesen min der for noen år siden, men det var hos dr nordgaard. Er utrolig fornøyd, fra start til slutt var alt profesjonelt, god oppfølging og ikke minst rimelig. Betalte 17000 kr, noe som var veldig billig. Er veldig fornøyd, men er oftere tett i nesen enn før. Vet ikke om det har noe med operasjonen å gjøre.

Jeg vurderer sterkt å bruke denne klinikken men er redd for bedøvelsen..(bivirkninger av den).Kan du (eller noen andre som har vært der) fortelle litt mer om hvordan selve operasjonen foregikk, hvor lang tid det tok og hva som skjedde før operasjonen.

Fikk du "likegladsprøyte" eller berolingende tabletter før inngrepet og hvordan virket de.Blir man helt neddopa og sløv av dem?

På forhånd takk :)

Skrevet

JAG MISSNÖJD MED JARS BUNÆS på sandvika klinikken nærheten av Oslo.

Betalade 35 000 kr och bad om en näsa som skulle vara en feminim skidbacke och förklarade många gånger. KÄNDES obehagligt då han lovade ett ressultat som jag beskrev så nära som möjligt och LOVADE att operera om mig om jag kännde mig missörnöjd efter en operation. Då jag kom på återbesök och tog av bandaget och såg det nästan inte var någon skillnad eter operationen snackade han om att jag nu skulle andas bättre och att han opererat näsan medicinskt så jag skulle få bättre andning. Jag fick en chock och sade att jag ju ville operera den och betalt 35 000 för att ända formen och få en skidbacke inte för att få bättre andning?? Jar blev då sur och irritert och sade: Ikke snack om vad du betalt, din näsa är fin nu jag opererar dig inte igen du är ju blind och snackar som de jentene som tror de är tjocka fast är tunna!!! Jag var sykt kränkt och Jarl var enormt fräck!! Operera er hos Jarl då vet ni att han ljuger om att operera en gång till om det blir misslyckat och han blir fräck och obehagig då man ikke är nöjd och man är ikke välkommen tillbaka efter det! Hälsning Alexandra

Skrevet

Inte änns min egen mamma kan se någon skillnad på min näsa så ni förstår hur lite skillnad det blev!

Skrevet

Inte änns min egen mamma kan se någon skillnad på min näsa så ni förstår hur lite skillnad det blev!

Hvilken type problemstilling hadde du med din nese før operasjonen?

Skrevet

Hei!

AnonymN her - et år etter operasjon. Jeg hadde som tidligere beskrevet en liten hump og veldig bred nesetupp (brusk) med en anelse kløft i midten som gav meg totalt angst og sørget for at jeg stadig vekk speilet og pudret..

Jeg har fått en fin feminin svai der det tidligere var hump, og tuppen har definitivt blitt mindre markant, men nesen er fortsatt meg. Jeg er bare ikke så opphengt i den lenger, og har ikke lenger angst for å bli tatt bilde av i profil. Jeg er også veldig fornøyd med hvordan Morten Holm på Nobel Clinic har møtt meg. Men - når det er sagt så er det ulemper. Jeg har vært mye forkjøla det siste året (som mange andre), og nesa er tettere. Dermed tyr jeg mye til nesespray for å få puste. I tillegg så er nok ikke nesetuppen helt ferdig enda. Noen ganger kan jeg se at den er hoven, så man må være tolmodig ved bruskoperasjon. Nesa er heller ikke rett. Noen ganger irriterer det meg, men så prøver jeg å tenke at formen er så mye bedre, og ingen andre tenker på det.

Alt i alt så er jeg glad jeg gjorde det. Men uka etter operasjonen var jævelig for meg, og det tar TID å bli bra når man gjør forandringer på brusk. Har lest flere som opplever nesa som tettere etter operasjonen. Er vel igrunn ikke så rart når de lager neseryggen lavere og smalere. Og så skal man vel ikke forvente under..

Lykke til de av dere som har tenkt til å operere!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei

Det er mange poster her og jo mer jeg leser jo vanskeligere blir det å bestemme seg, for hvilke klinikk jeg skal gå for.

Er det slik at flesteparten som har operert nesen ved Nobel Clinic er fornøyd, mens de som har brukt Bunæs ikke er det?

Hva har dere betalt for operasjonen?? Og fortell meg gjerne, om dere i ettertid synes operasjonen var verdt prisen og smertene?

Jeg blir meget takknemlig for svar.

Skrevet

Hva har man på seg under en slik operasjon? Vanlig "kosedress" eller får man klær på klinikken?

Gjest AnonymN
Skrevet

Nora: I dette forumet er det iallefall sånn, men det er helt sikkert fornøyde og misfornøyde kunder hos begge. Det som gjorde at jeg ikke vurderte Buenæs er at folk skriver at han ikke tar deres misnøye på alvor.

Jeg betalte rett under 40.000 kr hvilket er i øvre skiktet på Nobel. Og ja jeg synes det var verdt det.

Fiffi: jeg måtte kle av meg til undertøyet. Fikk laken over meg. Hadde ikke bh på (men heldigvis en bokser som dekket litt) og skulle ønske jeg hadde hatt en singlet på. Ha forøvrig på deg myke klær med vid hals/knepping/glidelås!

Skrevet

Noen som vet hvem en med etnisk nese burde gå til? Eller er det best å operere i utlandet? Jeg har en bred nesetupp, that's it!

Skrevet

Er det vanlig å få problemer med tett nese etter operasjon?

Vet at man er tett like etterpå, men jeg tenker på om mange har opplevd at nesen generelt er mer tett enn før, flere måneder eller år etter operasjon.

Skrevet

Dere som har tatt neseplastikk her, har dere alle hatt open rhinoplasty? Kunne egentlig tenkt meg å ta closed rhinoplasty, da jeg hører det er mindre risiko og blåmerker osv. etter operasjonen. Har ikke en superkomplisert nese heller, kunne tenkt meg litt mer svai (file av nesebeinet) og så har jeg en bruksoppsamling på ene siden som gjør den litt skeiv.

Skrevet

Er det vanlig å få problemer med tett nese etter operasjon?

Vet at man er tett like etterpå, men jeg tenker på om mange har opplevd at nesen generelt er mer tett enn før, flere måneder eller år etter operasjon.

Jeg tok neseoperasjon i slutten av august 2011, og jeg er veldig mye tett i nesen. Men, det er nokk også litt pga jeg har allergi mot katt, og har fortsatt katten her. Men, jeg er mye mer snørrete nå enn det jeg var før operasjonen. Håper det forsvinner etter hvert. :)

vil heller leve med litt mer snørrete nese enn slik den så ut før. :D

Er KJEMPEFORNØYD med resultatet etter min operasjon. :D

Skrevet

Alle jenter burde være fornøyde med seg selv.

Sjekk ut denne siden for positive innspill i hverdagen:

http://www.dailypositivequotes.com

Alle jenter? Hva med menn da?

Er ikke bare jenter som tar operasjoner. Mennene blir det bare flere og flere av.

• Liker 1
Skrevet

Alle jenter burde være fornøyde med seg selv.

Sjekk ut denne siden for positive innspill i hverdagen:

http://www.dailypositivequotes.com

En god og klok tanke, men dessverre er det ofte snakk om dype, intense komplekser som ikke kan fikses bare sånn uten videre.

Om man har penger og mulighet til å fikse noe man virkelig plages av, så hvorfor ikke? Det skader da ingen.

Skrevet

Jeg opererte nesen for snart 10 år siden og er også plaget med mye tett nese. Nesebeinet er også litt humpete, men det synes ikke. Kjenner det bare. Er alt i alt veldig fornøyd. Prisen kan selvfølgelig ikke sammenlignes, men jeg betalte 17000. Hva menes med open? Hos meg gikk de inn gjennom neseborene.

Skrevet

Jeg opererte nesen for snart 10 år siden og er også plaget med mye tett nese. Nesebeinet er også litt humpete, men det synes ikke. Kjenner det bare. Er alt i alt veldig fornøyd. Prisen kan selvfølgelig ikke sammenlignes, men jeg betalte 17000. Hva menes med open? Hos meg gikk de inn gjennom neseborene.

Åpen/open operasjon er vel når det lages et snitt i den smaleste delen mellom neseborene og det blir et lite arr der. Tror det brukes mest i kompliserte tilfeller når f.eks. neseskilleveggen er skjev.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...