AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #4181 Del Skrevet 15. mars 2023 Er det noen som har operert stor og rund nesetipp hos Chiu eller Tvedt? Anonymkode: 8570b...3b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #4182 Del Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 15.3.2023 den 21.43): Er det noen som har operert stor og rund nesetipp hos Chiu eller Tvedt? Anonymkode: 8570b...3b8 Ja! Hadde ganske klumpete skjev nesetipp og tykk hud. Opererte hos Chiu, er veldig fornøyd. Ble mye mer definert og mindre nå. Anonymkode: 65650...967 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #4183 Del Skrevet 18. mars 2023 Kan du vise før og etter kun av selve tippen (eller sende)? Anonymkode: 8570b...3b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #4184 Del Skrevet 19. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 18.3.2023 den 7.30): Kan du vise før og etter kun av selve tippen (eller sende)? Anonymkode: 8570b...3b8 Da må du sende meg pm her, evt så får du sett det på konsultasjon hos han. Anonymkode: 65650...967 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda91 Skrevet 20. mars 2023 #4185 Del Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Da må du sende meg pm her, evt så får du sett det på konsultasjon hos han. Anonymkode: 65650...967 Får ikke sendt deg pm når du skriver som anonym, kan du sende til meg i stedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hns Skrevet 21. mars 2023 #4186 Del Skrevet 21. mars 2023 (endret) Hei. Jeg opererte nesen min i september 2021. Jeg tok ned neseryggen og forkortet nesen litt. Jeg er veldig misfornøyd og har hatt dårlig psyke siden. Jeg trenger virkelig hjelp til hvordan jeg skal gå fram med en klage og håper noen har erfaringer med det? Jeg er skuffet både estetisk og funksjonelt. Skal man klage dirkete til kirurgen eller gjennom pasientskader? Hva kan jeg forvente å få ut av klagen? Jeg vil ha erstatning og tørr ikke å ligge meg under kniven hos han samme kirurgen igjen. Endret 21. mars 2023 av Hns 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #4187 Del Skrevet 21. mars 2023 Hns skrev (52 minutter siden): Hei. Jeg opererte nesen min i september 2021. Jeg tok ned neseryggen og forkortet nesen litt. Jeg er veldig misfornøyd og har hatt dårlig psyke siden. Jeg trenger virkelig hjelp til hvordan jeg skal gå fram med en klage og håper noen har erfaringer med det? Jeg er skuffet både estetisk og funksjonelt. Skal man klage dirkete til kirurgen eller gjennom pasientskader? Hva kan jeg forvente å få ut av klagen? Jeg vil ha erstatning og tørr ikke å ligge meg under kniven hos han samme kirurgen igjen. Hvem opererte deg? Anonymkode: ce281...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda91 Skrevet 21. mars 2023 #4188 Del Skrevet 21. mars 2023 Hns skrev (51 minutter siden): Hei. Jeg opererte nesen min i september 2021. Jeg tok ned neseryggen og forkortet nesen litt. Jeg er veldig misfornøyd og har hatt dårlig psyke siden. Jeg trenger virkelig hjelp til hvordan jeg skal gå fram med en klage og håper noen har erfaringer med det? Jeg er skuffet både estetisk og funksjonelt. Skal man klage dirkete til kirurgen eller gjennom pasientskader? Hva kan jeg forvente å få ut av klagen? Jeg vil ha erstatning og tørr ikke å ligge meg under kniven hos han samme kirurgen igjen. Å nei, så synd å høre! Kan jeg spørre hvem du opererte hos? Forstår at du ikke har så mye tiltro til ham når det ikke gikk bra første gangen. Har du vært til kontroll og fått noe tilbakemelding fra kirurgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #4189 Del Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 15.3.2023 den 21.43): Er det noen som har operert stor og rund nesetipp hos Chiu eller Tvedt? Anonymkode: 8570b...3b8 Ja, jeg opererte meg hos Tvedt. Hadde ganske rund og stor tupp. Tuppen ble mye mindre. Ryggen på nesen min derimot ble bredere.. det irriterer meg. Anonymkode: ce281...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda91 Skrevet 21. mars 2023 #4190 Del Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, jeg opererte meg hos Tvedt. Hadde ganske rund og stor tupp. Tuppen ble mye mindre. Ryggen på nesen min derimot ble bredere.. det irriterer meg. Anonymkode: ce281...afc Kunne du tenkt deg å sende før og etter bilde? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #4191 Del Skrevet 21. mars 2023 Hns skrev (1 time siden): Hei. Jeg opererte nesen min i september 2021. Jeg tok ned neseryggen og forkortet nesen litt. Jeg er veldig misfornøyd og har hatt dårlig psyke siden. Jeg trenger virkelig hjelp til hvordan jeg skal gå fram med en klage og håper noen har erfaringer med det? Jeg er skuffet både estetisk og funksjonelt. Skal man klage dirkete til kirurgen eller gjennom pasientskader? Hva kan jeg forvente å få ut av klagen? Jeg vil ha erstatning og tørr ikke å ligge meg under kniven hos han samme kirurgen igjen. Hvem opererte du hos? Anonymkode: 65650...967 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #4192 Del Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, jeg opererte meg hos Tvedt. Hadde ganske rund og stor tupp. Tuppen ble mye mindre. Ryggen på nesen min derimot ble bredere.. det irriterer meg. Anonymkode: ce281...afc Gjorde legen noe med ryggen? Er du sikker på at den virkelig ble bredere? Det er jo naturlig at den virker bredere når nestetippen ble mindre. Da er jo propopsjonene forskjøvet. Anonymkode: 58281...876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda91 Skrevet 27. april 2023 #4193 Del Skrevet 27. april 2023 Er det noen her som har fått korreksjon etter at nesetipp ble enda større og rundere etter neseoperasjon? Send meg gjerne en melding. Det er snart 2 år siden operasjon, så det er neppe hevelse. Er svært lei meg og nedfor, og håper så veldig på å finne en løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #4194 Del Skrevet 27. april 2023 Linda91 skrev (3 minutter siden): Er det noen her som har fått korreksjon etter at nesetipp ble enda større og rundere etter neseoperasjon? Send meg gjerne en melding. Det er snart 2 år siden operasjon, så det er neppe hevelse. Er svært lei meg og nedfor, og håper så veldig på å finne en løsning. Nese er utrolig vanskelig å få bra, hva betalte du? Anonymkode: 232f0...19f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda91 Skrevet 27. april 2023 #4195 Del Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nese er utrolig vanskelig å få bra, hva betalte du? Anonymkode: 232f0...19f Ja, det er virkelig det. Jeg betalte 75 000. For å være ærlig bryr jeg meg ikke om pengene, og kan betalte det samme igjen hvis jeg bare får et ok resultat jeg kan leve med. Håper andre tenker seg om en ekstra gang før man tar en slik operasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #4196 Del Skrevet 27. april 2023 Linda91 skrev (22 minutter siden): Ja, det er virkelig det. Jeg betalte 75 000. For å være ærlig bryr jeg meg ikke om pengene, og kan betalte det samme igjen hvis jeg bare får et ok resultat jeg kan leve med. Håper andre tenker seg om en ekstra gang før man tar en slik operasjon. Vil du si hvem som opererte deg? Jeg har bestemt meg for å vente eller la være....fordi dette er så vanskelig å få til bra. Husk at mange blir opphengt i nesen sin, at den blir styggere å styggere....så slutt å granske seg i speilet. Gi rett og slett f*en. Skulle jeg valgt noen i dag hadde jeg nok satset på Chiu, men uansett hvem du velger kan det blir dårlig etterpå; ikke som ønsket. Fordi dette er vanskelig, kroppen skal jo etterpå jobbe selv for opprette igjen "inngrepet" som er gjort. Hvordan det skjer kan ikke styre....kan blir stygge arr, deformert etc....så ja...vanskelig. Blir ofte feil å bare skylde på kirurgen. Alle inngrep er risiko! Uansett hvor lite. Anonymkode: 232f0...19f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #4197 Del Skrevet 27. april 2023 Det er riktig å skylde på kirurgen ettersom kirurgen er ansvarlig for inngrepet. Har det gått galt skal kirurgen holdes ansvarlig for den feil som har oppstått. Dette inkluderer feil som arrvev, deformeringer, pusteproblemer osv. Hvis kirurgen ikke har kompetanse til å rette oppi feil og planlegge utifra komplikasjoner som kan skje burde de ikke operere nese. Altfor mange elendige nesekirurger i Norge. Det er det ingen tvil om. Anonymkode: aa3b6...27c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #4198 Del Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Altfor mange elendige nesekirurger i Norge. Det er det ingen tvil om. Anonymkode: aa3b6...27c Ja, vi bor i et lite land...så da blir det jo ikke så mange operasjoner. Anonymkode: 232f0...19f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #4199 Del Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er riktig å skylde på kirurgen ettersom kirurgen er ansvarlig for inngrepet. Har det gått galt skal kirurgen holdes ansvarlig for den feil som har oppstått. Dette inkluderer feil som arrvev, deformeringer, pusteproblemer osv. Hvis kirurgen ikke har kompetanse til å rette oppi feil og planlegge utifra komplikasjoner som kan skje burde de ikke operere nese. Altfor mange elendige nesekirurger i Norge. Det er det ingen tvil om. Anonymkode: aa3b6...27c Er det bedre nesekirurger i USA? Anonymkode: 905f6...a25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda91 Skrevet 28. april 2023 #4200 Del Skrevet 28. april 2023 Ja, enig i det dere skriver. Jeg synes også det er synd at kirurger ikke i det minste kan vise forståelse for at det er uheldig at resultater blir så annerledes enn det som ble vist i på bilder i forkant. Det er helt forståelig at ting kan skje, men mange pasienter blir møtt med at det er de som har et "emosjonelt problem", og at kirurgene fraskriver seg alt ansvar. Som pasient har man egentlig ingen rettigheter dersom kirurgen vurderer resultatet som "godt nok". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå