AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #3761 Skrevet 1. april 2022 Hei! Har tenkt lenge på å ta neseoperasjon og lurer veldig på hvem som er best mtp mitt «problem». jeg synes neseryggen min er for høy og at nesetippen er for stor. Jeg ser rett å slett litt streng og «heksete» ut synes jeg. ønsker meg mer flat neserygg og mindre tipp, litt ala Emma Watson men selvfølgelig passende til mitt fjes. Jeg bor langt nord i landet og har ikke mulighet til å reise til den ene og andre for konsultasjon. Hvilken erfaring har dere med digital/video konsultasjon? Anonymkode: 81dae...9db 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #3762 Skrevet 1. april 2022 SJRB skrev (På 7.3.2022 den 20.50): 18 mars Hvordan gikk operasjonen din? 🙂 Anonymkode: 8570b...3b8
SJRB Skrevet 3. april 2022 #3763 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (På 1.4.2022 den 19.23): Hvordan gikk operasjonen din? 🙂 Anonymkode: 8570b...3b8 Hei. Nei jeg har innsett at jeg ikke kommer til å få noe bra resultat i Norge, og ser nå etter kirurg i Tyrkia eller USA. Orker ikke å få halvveis resultat. Neseborene mine må minskes og henget under fikses og ettersom jeg ser på mange gode Internationale kirurger så sier de alle på div kongresser osv jeg har sett videoer av at dette er noe av det vanskeligste innen nesekirurgi. Tørr derfor rett og slett ikke å la noen norsk kirurg fikse dette halvveis for så å måtte ta ennå en operasjon. Jeg gjør grundig undersøking kommende året. Så gjør jeg det trolig neste år. Vurderer også å booke en time hos en amerikansk konsulent som kan anbefale gode Internationale kirurger så jeg minsker risikoen for at det skal gå galt. oppdaterer denne tråden med hvem jeg ender på og hvordan det går. Er alt for mange som får ødelagt nesene sine i Norge til at jeg tørr å gamble på det:/ 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #3764 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (På 1.4.2022 den 9.22): Hei! Har tenkt lenge på å ta neseoperasjon og lurer veldig på hvem som er best mtp mitt «problem». jeg synes neseryggen min er for høy og at nesetippen er for stor. Jeg ser rett å slett litt streng og «heksete» ut synes jeg. ønsker meg mer flat neserygg og mindre tipp, litt ala Emma Watson men selvfølgelig passende til mitt fjes. Jeg bor langt nord i landet og har ikke mulighet til å reise til den ene og andre for konsultasjon. Hvilken erfaring har dere med digital/video konsultasjon? Anonymkode: 81dae...9db Jeg lurer på det samme Anonymkode: 8a116...dde
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #3765 Skrevet 4. april 2022 Andrea87 skrev (På 3/24/2022 den 21.55): Oppdatering fra meg (etter en ganske lang stund🙈). Det er nå to måneder siden jeg opererte hos Westvik. Jeg ser at det er bedring fra før operasjonen, men søkket midt på neseryggen er der fortsatt, og jeg regner med at det vil bli mer synlig ettersom hevelsen har gått ned. Jeg tror at Westvik er veldig flink og har gjort sitt beste- samtidig sa han jo også til meg etter operasjonen at neseryggen (septum) hadde sunket såpass mye ned siden det på første operasjon hadde blitt fjernet altfor mye brusk til å bygge om nesetippen min. Han fortalte at det så veldig bra ut etter han var ferdig, men vi må vente og se. Som sagt tror jeg at han har gjort sitt beste, men sannheten tror jeg er at å bygge opp en slik saddle nose som det jeh hadde er veldig vanskelig. Jeg mistenker at jeg etterhvert må til utlandet for å få rettet opp i dette. Jeg har også nylig søkt om kompensasjon fra norsk pasientskade-erstatning for det Dr. Haug har gjort mot meg. Jeg mistenker at det likevel er vanskelig å få medhold. Jeg skal til Dr. Haug førstkommende tirsdag (nok en gang), for å snakke med han. Jeg kommer til å legge frem det de andre kirurgene har sagt, og si til han at det som stod k kontrakten og det jeg har betalt for avviker så EKStremt fra det resultatet jeg har fått. Dette er jo en skade. Jeg kommer til å gi beskjed om at jeg ikke finner meg i at jeg har betalt for 60 000 kr for dette, og at man er nødt til å være litt menneske oppi alt dette. Jeg har tre barn. Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne for å forklare hvor mye dette har ødelagt meg. Og han ikke er villig til å betale minst halvparten av beløpet tilbake, så kommer jeg til å gå etter han med en advokat. Jeg kommer ikke til å gi meg på dette. Så vondt som jeg har hatt det og fortsatt har det på grunn av slurv (eller mangel på kompetanse), hos en kirurg kommer jeg ikke til å la ligge før jeg føler at jeg har fått noen som helst form for kompensasjon for det et annet menneske har gjort mot meg. Håper så at dette ordner seg for deg❤ hvordan gikk det da du var hos Haug igjen? Anonymkode: f07ed...710
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #3766 Skrevet 9. april 2022 hei, er det noen her som har operert med piezotome hos Håvard Løset på Bærum plastikkirurgi? Anonymkode: 8a116...dde
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #3767 Skrevet 10. april 2022 Noen som har erfaringer med sekundæroperasjon? Hvor opererte du og ble du fornøyd? Vil aller helst ta operasjon i Norge, men er redd de ikke er flinke nok. Anonymkode: 36ac9...b10
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #3768 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Noen som har erfaringer med sekundæroperasjon? Hvor opererte du og ble du fornøyd? Vil aller helst ta operasjon i Norge, men er redd de ikke er flinke nok. Anonymkode: 36ac9...b10 Dette lurer jeg også på. Kan jeg spørre hvor du har operert, og hva du ønsker å endre på? Anonymkode: 8570b...3b8
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #3769 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Noen som har erfaringer med sekundæroperasjon? Hvor opererte du og ble du fornøyd? Vil aller helst ta operasjon i Norge, men er redd de ikke er flinke nok. Anonymkode: 36ac9...b10 Ville gått for enten Tyrkia eller USA, de har ikke nok kompetanse i Norge til sekundæroperasjoner. Anonymkode: d3878...3be
elskermenn Skrevet 18. april 2022 #3770 Skrevet 18. april 2022 SJRB skrev (På 3.4.2022 den 15.00): Hei. Nei jeg har innsett at jeg ikke kommer til å få noe bra resultat i Norge, og ser nå etter kirurg i Tyrkia eller USA. Orker ikke å få halvveis resultat. Neseborene mine må minskes og henget under fikses og ettersom jeg ser på mange gode Internationale kirurger så sier de alle på div kongresser osv jeg har sett videoer av at dette er noe av det vanskeligste innen nesekirurgi. Tørr derfor rett og slett ikke å la noen norsk kirurg fikse dette halvveis for så å måtte ta ennå en operasjon. Jeg gjør grundig undersøking kommende året. Så gjør jeg det trolig neste år. Vurderer også å booke en time hos en amerikansk konsulent som kan anbefale gode Internationale kirurger så jeg minsker risikoen for at det skal gå galt. oppdaterer denne tråden med hvem jeg ender på og hvordan det går. Er alt for mange som får ødelagt nesene sine i Norge til at jeg tørr å gamble på det:/ Blir det halvveis resultat i Norge med denne nesen?
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #3771 Skrevet 18. april 2022 SJRB skrev (På 3.4.2022 den 15.00): Hei. Nei jeg har innsett at jeg ikke kommer til å få noe bra resultat i Norge, og ser nå etter kirurg i Tyrkia eller USA. Orker ikke å få halvveis resultat. Neseborene mine må minskes og henget under fikses og ettersom jeg ser på mange gode Internationale kirurger så sier de alle på div kongresser osv jeg har sett videoer av at dette er noe av det vanskeligste innen nesekirurgi. Tørr derfor rett og slett ikke å la noen norsk kirurg fikse dette halvveis for så å måtte ta ennå en operasjon. Jeg gjør grundig undersøking kommende året. Så gjør jeg det trolig neste år. Vurderer også å booke en time hos en amerikansk konsulent som kan anbefale gode Internationale kirurger så jeg minsker risikoen for at det skal gå galt. oppdaterer denne tråden med hvem jeg ender på og hvordan det går. Er alt for mange som får ødelagt nesene sine i Norge til at jeg tørr å gamble på det:/ Ja, hadde satt utrolig pris på oppdatering. Vurderer det selv, men aner jo ikke hvem jeg skulle gått til og hvor jeg skulle begynt. Er jo et hav av kirurger der ute. Anonymkode: 3ceb1...19b
SJRB Skrevet 19. april 2022 #3772 Skrevet 19. april 2022 elskermenn skrev (På 18.4.2022 den 6.42): Blir det halvveis resultat i Norge med denne nesen? Hei:) Nei du, det kan jeg ikke svare på.. jeg tørr ikke operer min her pga jeg har ikke funnet en kirurg sol er villig til å endre på strl på nesebor, da lengde, og heller ikke fått sett før og etter bilder som ligner min nese, derfor kommer jeg mest sannsynlig ikke til å gjøre det i Norge. Var jeg deg ville jeg booka konsultasjon hos Løseth og Westvik. Har de lignende caser som er bra så hadde jeg gått for en av dem var jeg deg.
SJRB Skrevet 19. april 2022 #3773 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (På 18.4.2022 den 7.49): Ja, hadde satt utrolig pris på oppdatering. Vurderer det selv, men aner jo ikke hvem jeg skulle gått til og hvor jeg skulle begynt. Er jo et hav av kirurger der ute. Anonymkode: 3ceb1...19b Jeg er i kontakt led en plastikk kirurg konsulent i USA som kan anbefale meg gode kirurger i utlandet. Da er jeg garantert at de har den utdannelsen de sier, et utdanna anestesiteam og mange år med gode resultater. Har zoom time til dette i Juli.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #3774 Skrevet 19. april 2022 SJRB skrev (2 minutter siden): Jeg er i kontakt led en plastikk kirurg konsulent i USA som kan anbefale meg gode kirurger i utlandet. Da er jeg garantert at de har den utdannelsen de sier, et utdanna anestesiteam og mange år med gode resultater. Har zoom time til dette i Juli. Hvordan vet du at konsulenten henviser deg til gode kirurger osv? Vet du noe om hva slags priser du må opp i hvis du skal gjøre det i USA? Anonymkode: 3ceb1...19b
SJRB Skrevet 19. april 2022 #3775 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvordan vet du at konsulenten henviser deg til gode kirurger osv? Vet du noe om hva slags priser du må opp i hvis du skal gjøre det i USA? Anonymkode: 3ceb1...19b USA er dyrt, opp mot det dobbelte av Norge av de priseksemplene jeg har sett. Hun jeg har konsultasjon hos heter Melinda Farina. Google henne så tror jeg du fort ser at hun har peiling. Hun er så å si fullbooka ut året. Var heldig å fikk en time i juli.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #3776 Skrevet 25. april 2022 SJRB skrev (På 19.4.2022 den 17.59): USA er dyrt, opp mot det dobbelte av Norge av de priseksemplene jeg har sett. Hun jeg har konsultasjon hos heter Melinda Farina. Google henne så tror jeg du fort ser at hun har peiling. Hun er så å si fullbooka ut året. Var heldig å fikk en time i juli. Kan jeg spørre hvor mye det koster med en time hos Melinda Farina? Anonymkode: 3ceb1...19b
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #3777 Skrevet 25. april 2022 SJRB skrev (På 19.4.2022 den 17.59): USA er dyrt, opp mot det dobbelte av Norge av de priseksemplene jeg har sett. Hun jeg har konsultasjon hos heter Melinda Farina. Google henne så tror jeg du fort ser at hun har peiling. Hun er så å si fullbooka ut året. Var heldig å fikk en time i juli. Tror du er i ferd med å få slunken økonomi, gitt. Anonymkode: e6d50...1b9
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #3778 Skrevet 25. april 2022 Jeg utsatte min neseoperasjon for jeg har ikke råd. Angrer noen ganger for jeg føler jeg trenger operasjon for å komme meg videre i livet. Prøver å ikke være ute i offentlighet så mye da det er virkelig ubehagelig for meg. Denne situasjonen er veldig ropefuel for meg da jeg vil flytte men har ikke råd og får ikke startlån og har ikke lønnet arbeid. Jeg sitter helt fast og vurderer å leve off grid. Anonymkode: 905f6...a25 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #3779 Skrevet 25. april 2022 elskermenn skrev (På 18.4.2022 den 6.42): Blir det halvveis resultat i Norge med denne nesen? Fin nese! ❤️ Forstår ikke hvorfor du vil bruke masse penger på å endre den. Anonymkode: be2f1...a57 2
Mariah<3 Skrevet 6. mai 2022 #3780 Skrevet 6. mai 2022 SJRB skrev (På 19.4.2022 den 17.27): Hei:) Nei du, det kan jeg ikke svare på.. jeg tørr ikke operer min her pga jeg har ikke funnet en kirurg sol er villig til å endre på strl på nesebor, da lengde, og heller ikke fått sett før og etter bilder som ligner min nese, derfor kommer jeg mest sannsynlig ikke til å gjøre det i Norge. Var jeg deg ville jeg booka konsultasjon hos Løseth og Westvik. Har de lignende caser som er bra så hadde jeg gått for en av dem var jeg deg. Hei, hva er ditt inntrykk av Håvar Løseth og hvor store endringer han er villig til å gjøre? Har lest kun gode ting om han og han virker veldig flink, men i og med han har jobbet så lenge med det funksjonelle i det offentlige kan jeg se for meg han er ganske konservativ mtp resultat? Skulle gjerne hørt fra noen som har vært på konsultasjon med han eller operert hos han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå