Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må du bruke brusk fra deg selv eller finnes det sånne "neseimplantater" man kan bruke nå for tiden? Hvor skal du isåfall hente brusket fra?

Anonymkode: da030...21d

Det hentes brusk fra neseskilleveggen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fjernet en hump på neseryggen, smalnet nesetippen, gjorde neseborene mindre og forkortet nesen litt slik at den ikke peker ned når jeg smiler! Ganske mye arbeid på tippen, men ikke samme som deg da.

Anonymkode: 49224...d18

Var det du som opererte deg hos Westvik? Flere anonyme her inne🙈 Ble ansiktet ditt veldig forandret etter operasjonen synes du?

Skrevet
Akkurat nå, Andrea87 skrev:

Det hentes brusk fra neseskilleveggen.

Ok, men hvordan fester de brusken fast i nesa liksom sånn at den sitter ordentlig? Vil det ikke alltid være en risisko for at denne bruskbiten løsner? Hva om du peller deg i nesa eller snyter deg for hardt endag og så bare fyker den ut? 😂

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ok, men hvordan fester de brusken fast i nesa liksom sånn at den sitter ordentlig? Vil det ikke alltid være en risisko for at denne bruskbiten løsner? Hva om du peller deg i nesa eller snyter deg for hardt endag og så bare fyker den ut? 😂

Det er visstnok ganske vanlig å bygge opp nesen med brusk fra neseskilleveggen, så regner med de har prolog på det de holder på med..

Skrevet
3 minutter siden, Andrea87 skrev:

Det er visstnok ganske vanlig å bygge opp nesen med brusk fra neseskilleveggen, så regner med de har prolog på det de holder på med..

Den sys nok godt fast og så dannes det vel hudvev rundt, så tror ikke denne bruskbiten fyker ut av nesen akkurat 😂

Skrevet

Ved kun kosmetisk korreksjon, får man tamponger langt oppi nesa som skal fjernes noen dager etter operasjon? Da tenker jeg om det er på samme måte som de som opererer bihuler av medisinske årsaker. Skal visst være fryktelig vondt å fjerne de tampongene

Anonymkode: ddb19...263

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ved kun kosmetisk korreksjon, får man tamponger langt oppi nesa som skal fjernes noen dager etter operasjon? Da tenker jeg om det er på samme måte som de som opererer bihuler av medisinske årsaker. Skal visst være fryktelig vondt å fjerne de tampongene

Anonymkode: ddb19...263

Jeg fikk sammenrullet vaselinkompress oppi, men de var ikke så veldig langt opp. Tok de ut selv etter 3 dager og jeg kjente ingenting annet enn befrielse. Hvordan det er med vanlige tamponger aner jeg ikke... Noen sier det bare er litt ekkel følelse, mens andre synes det svir voldsomt. Vanskelig å vite siden det er opp til hver enkelt sikkert 🤷🏼‍♀️

Skrevet

Jeg skulle operere bort blant annet en kul på nesen men føler etter 5 uker at det er en kul der fortsatt. Er dette bare hevelse ? Noen som vet? 

Anonymkode: 24fa7...f68

Skrevet
På 17.1.2020 den 21.17, AnonymBruker skrev:

Jeg fjernet en hump på neseryggen, smalnet nesetippen, gjorde neseborene mindre og forkortet nesen litt slik at den ikke peker ned når jeg smiler! Ganske mye arbeid på tippen, men ikke samme som deg da.

Anonymkode: 49224...d18

Var humpen borte rett etter operasjonen eller tok det lang tid? 

Anonymkode: 24fa7...f68

Skrevet (endret)

har noen her inne erfaring fra bellemoi klinikken? de er et norsk firma som tilbyr neseplastikk i istanbull

Endret av Sara sahara
Skrevet

Hadde villet holdt meg unna operasjon i utlandet. Vet ikke hvor mange ganger jeg har sett folk som har fått ødelagt mye etter operasjon derfra. Nå legger jeg ikke alle klinikker under samme kam, da mange kan bli fornøyd, men er mange useriøse kirurger der ute. Og for det andre, hvis noe skjer eller du ikke blir fornøyd, så har du ingen garanti og du får null oppfølging i ettertid. 

Anonymkode: c196d...90d

• Liker 1
Gjest Brunette89
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde villet holdt meg unna operasjon i utlandet. Vet ikke hvor mange ganger jeg har sett folk som har fått ødelagt mye etter operasjon derfra. Nå legger jeg ikke alle klinikker under samme kam, da mange kan bli fornøyd, men er mange useriøse kirurger der ute. Og for det andre, hvis noe skjer eller du ikke blir fornøyd, så har du ingen garanti og du får null oppfølging i ettertid. 

Anonymkode: c196d...90d

What you said !!!! ⬆️

Skrevet

Noen som har gjort HELE nesen lavere? Dvs ikke bare neseryggen... kan det gjøres i lukket operasjon?

Anonymkode: 87f61...a6e

Skrevet
On 1/2/2020 at 1:33 PM, Scarlettes said:

Opererte før jul hos tormod westvik på cosmo clinic og jeg er veldig fornøyd. Skikkelig hoven, men ser ganske stor forskjell allerede ☺️ 

Hei kunne du sende meg for og etter bilde?  har tenkt a operere meg hos han tusen takk pa forhand

Skrevet

Hei dere! 

Jeg opererte meg på mandag (neseskillevegg + kosmetisk), men har bare et spørsmål til dere som har gjort det før. Jeg har silikonstøtter i som skal fjernes på onsdag, men var dere også helt tett frem til da? 

Hører om de som fikk tamponger å fjerne selv etter noen dager og kunne puste allerede da, men det er kanskje de som kun har tatt kosmetisk det da eller?😳

Er potte tett, aner ikke om det er av snørr, blod eller platene😂  når jeg skyller med saltvann er det klart da, ikke blodig. 

Også har jeg en bitteliten kul ved siden av stingene, på kanten av plasteret mellom neseborene.. Burde jeg si ifra om dette?

Ikke så veldig lyst til å ringe og snakke med de i telefonen da jeg er uforståelig akkurat nå, men må jeg, så må jeg :fnise:

Anonymkode: 9f68b...01a

Skrevet

Hvem er best av Bjørn Tvet og Kenneth Chiu? Noen erfaringer med disse?

Anonymkode: e6934...742

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er best av Bjørn Tvet og Kenneth Chiu? Noen erfaringer med disse?

Hva med Morten Haug?

Skrevet
Akkurat nå, Andrea87 skrev:

Hva med Morten Haug?

Nei han er dårlig etter hva jeg har skjønt. Dessuten gjennomfører han ikke lukket operasjon dersom man skal operere nesetippen i tillegg..

• Liker 1
Skrevet

Er det noen som har operert seg der nå nylig du har hørt det fra? 

Dersom man skal operere nesetippen, er det stort sett åpen operasjon som gjelder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...