Gjest kvinne33 Skrevet 19. september 2009 #361 Skrevet 19. september 2009 Har fått kontakt i Zurrich men prisene er myyyyeee dyrere! Dropper der. De mener at de kan gjøre meg til en veldig atraktiv og vakker dame, koster meg ca 50-60 tuse euro!! De tror at alle i Norge er milionarer kanskje ;-)
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #362 Skrevet 20. september 2009 De mener at de kan gjøre meg til en veldig atraktiv og vakker dame, koster meg ca 50-60 tuse euro!! De tror at alle i Norge er milionarer kanskje ;-) Dvs. mellom 432 000-518 000 kr. Er det så mye egentlig? En bil koster da ofte like mye og en har vel oftere mer nytte av et godt utseende enn en fin bil.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #363 Skrevet 20. september 2009 Dvs. mellom 432 000-518 000 kr. Er det så mye egentlig? En bil koster da ofte like mye og en har vel oftere mer nytte av et godt utseende enn en fin bil. En bil kan man selge igjen senere og få igjen mye av pengene. Det gjelder jo ikke neser... Så jeg synes at det var utrolig mye penger. I tillegg er man jo ikke garantert at man blir 100 % fornøyd heller.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #364 Skrevet 20. september 2009 Er det mulig å få fikset nesa uten å gå under kniven? jevne ut nesevingene og sånn?
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #365 Skrevet 20. september 2009 Er det mulig å få fikset nesa uten å gå under kniven? jevne ut nesevingene og sånn? Jepp! Non sergical nose job med evolence.
Sarah_83 Skrevet 21. september 2009 #366 Skrevet 21. september 2009 i dag har jeg tatt av gipsen etter neseplastikken :D litt hoven enda men fiiiiin:D
Gjest Tidligere operert Skrevet 21. september 2009 #367 Skrevet 21. september 2009 Gratulere!! Godt å høre at du gleder deg over resultatet!
Gjest Gjest_alpro_* Skrevet 22. september 2009 #368 Skrevet 22. september 2009 i dag har jeg tatt av gipsen etter neseplastikken :D litt hoven enda men fiiiiin:D Gratulerer så mye! :D Hvor opererte du deg hen?
Gjest Gjest_Christine_* Skrevet 14. oktober 2009 #369 Skrevet 14. oktober 2009 Har nå nesten bestemt meg for å operere min store og brede nese. Har lest mye på nettet og etter hva jeg har lest tidligere i tråden her er dr.B ganske så utelukket fra min side tror jeg:P Ser på siden til nobel clinic at prisen er 30000 for neseplastikk, på christiania park klinikk er prisen på 18000. Jeg sende de mail og lurte på hva prisen ble ved å operere min nese smalere og litt mindre, jeg fikk svar om at en slik operasjon kom til å koste mellom 20-22000, hva skjer med at prisforskjellen er såpass stor? noen som har erfaringer fra christiania park klinikken?
Gjest Gjest_lenore_* Skrevet 15. oktober 2009 #370 Skrevet 15. oktober 2009 Har nå nesten bestemt meg for å operere min store og brede nese. Har lest mye på nettet og etter hva jeg har lest tidligere i tråden her er dr.B ganske så utelukket fra min side tror jeg:P Ser på siden til nobel clinic at prisen er 30000 for neseplastikk, på christiania park klinikk er prisen på 18000. Jeg sende de mail og lurte på hva prisen ble ved å operere min nese smalere og litt mindre, jeg fikk svar om at en slik operasjon kom til å koste mellom 20-22000, hva skjer med at prisforskjellen er såpass stor? noen som har erfaringer fra christiania park klinikken? Hei vil gjerne høre hvordan det gikk med deg! oppdater etter operasjonen jeg vurderer dette selv men skal spare sammen litt pneger først.. b. er også utelukket fra min side! Jeg skal peronlig sjekek ut oslo plastikkkirurgi og nobel og kansje christiania park Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #371 Skrevet 15. oktober 2009 Nå har jeg lest hele tråden, og er så utrolig glad for at jeg har latt min store, krumme, brede nese med bred nesetipp og konvekse sider være i fred
Gjest Gjest_christine_* Skrevet 17. oktober 2009 #372 Skrevet 17. oktober 2009 Nå har jeg lest hele tråden, og er så utrolig glad for at jeg har latt min store, krumme, brede nese med bred nesetipp og konvekse sider være i fred good for you
Gjest Gjest_christine_* Skrevet 24. oktober 2009 #373 Skrevet 24. oktober 2009 har forresten konsultasjonstime hos nobel clinic på mandag...gruer meg litt...dette er liksom noe jeg har hatt lyst til å gjøre i mange år..men samtidig så er 30000 veldig mye penger...
Gjest kvinne33 Skrevet 24. oktober 2009 #374 Skrevet 24. oktober 2009 har forresten konsultasjonstime hos nobel clinic på mandag...gruer meg litt...dette er liksom noe jeg har hatt lyst til å gjøre i mange år..men samtidig så er 30000 veldig mye penger... Lykke til. som du sa, det er noe du har hatt lyst å gjøre det i mange år, penger er ikke det viktigeste så lenge du klarer å leve, utseende er viktig. Si ifra hvordan det går skal høre selv med en klinikk om brystforstørrelse og neseplastikk, det er mye penger ja men vi er verdt
Gjest Gjest_christine_* Skrevet 24. oktober 2009 #375 Skrevet 24. oktober 2009 Lykke til. som du sa, det er noe du har hatt lyst å gjøre det i mange år, penger er ikke det viktigeste så lenge du klarer å leve, utseende er viktig. Si ifra hvordan det går skal høre selv med en klinikk om brystforstørrelse og neseplastikk, det er mye penger ja men vi er verdt ja jeg er enig. Er sikkert mange som leser her som tenker "herregud er da det indre som teller". Er også forsåvidt enig i det, men det å kunne se seg selv i speilet hver dag og tenke "jeg ser faktisk ok ut" gjør underverker for selvtilgitten og hvordan man takler alt annet i hverdagen. Jeg har absolutt slitt mye med dårlig selvtilgitt pga hvordan jeg ser ut, så hvorfor ikke gjøre noe med det om man har muligheten, man lever bare èn gang
Gjest Gjest_christine_* Skrevet 27. oktober 2009 #376 Skrevet 27. oktober 2009 da var det bestemt at jeg skal ta en såkalt nesetippoperasjon på nobel clinic 9 desember. skal betale minsteprisen som hos dem er 30000kr. heldigvis har jeg spart så jeg slipper stresse med lån, noe jeg sikkert ikke hadde fått siden jeg ikke har fast jobb. valgte kun å ta konsultasjon hos nobel, rett og slett fordi jeg ikke har kommet over en eneste negativ kommentar om dem, men bare positive og fornøyde kunder. fikk også høre at nesespesialisten der oppererer mellom 10 - 15 neser i uka..jeg burde være i gode hender
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #377 Skrevet 27. oktober 2009 da var det bestemt at jeg skal ta en såkalt nesetippoperasjon på nobel clinic 9 desember. skal betale minsteprisen som hos dem er 30000kr. heldigvis har jeg spart så jeg slipper stresse med lån, noe jeg sikkert ikke hadde fått siden jeg ikke har fast jobb. valgte kun å ta konsultasjon hos nobel, rett og slett fordi jeg ikke har kommet over en eneste negativ kommentar om dem, men bare positive og fornøyde kunder. fikk også høre at nesespesialisten der oppererer mellom 10 - 15 neser i uka..jeg burde være i gode hender Jeg har også lyst til å sjekke ut nobel! Kan du være så snill å fortelle hvordan det går fra dag 1 og utover gjest_christine!
buster321 Skrevet 28. oktober 2009 #378 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg har også lyst til å sjekke ut nobel! Kan du være så snill å fortelle hvordan det går fra dag 1 og utover gjest_christine! Hei =) Jeg opererte nesen i dag på Nobel Clinic. De er veldig profesjonelle og gir deg en trygghetsfølelse! Jeg vil absolutt anbefale de ; )
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #379 Skrevet 28. oktober 2009 Hei =) Jeg opererte nesen i dag på Nobel Clinic. De er veldig profesjonelle og gir deg en trygghetsfølelse! Jeg vil absolutt anbefale de ; ) Å forell! buster hvordan så nesen ut før og hvordan føler du deg?? Jeg driver selv og sparer litt for jeg tar ikke opp lån for å opperere meg. Men tror jeg har nok i sommer..
buster321 Skrevet 30. oktober 2009 #380 Skrevet 30. oktober 2009 Å forell! buster hvordan så nesen ut før og hvordan føler du deg?? Jeg driver selv og sparer litt for jeg tar ikke opp lån for å opperere meg. Men tror jeg har nok i sommer.. Jeg hadde en klump på neseryggen som jeg ville ha bort, så foreslo kirurgen å gjøre øverste del av neseryggen min smalere. Nå ligger jeg bare å slapper av og jeg har stoppet med å ta regelmessig smertestillende ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå