Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Nese98
Skrevet (endret)

Hva er du missfornøyd med

Endret av Nese98
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

heisann!

Jeg vurderer å operere nesen hos Bærum plastikkirurgi i sommer. Jeg lurer på hvordan man skal ta en konsultasjon når man bor langt unna? Og hvilke erfaringer har folk fra Bærum plastikkirurgi? 

Takk for svar

Anonymkode: 8a116...dde

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.3.2022 den 23.41):

heisann!

Jeg vurderer å operere nesen hos Bærum plastikkirurgi i sommer. Jeg lurer på hvordan man skal ta en konsultasjon når man bor langt unna? Og hvilke erfaringer har folk fra Bærum plastikkirurgi? 

Takk for svar

Hei. Jeg skal operere der hos Håvard Løseth. Jeg fikk veldig godt inntrykk av ham, samt at han bruker en mer skånsom metode. Om du ikke har vært på konsultasjon his ham allerede så anbefaler jeg virkelig å ta en prat med ham:) 

Skrevet

Hei. Det nærmer seg operasjon for min del og begynner selvfølgelig å bli litt nervøs:) 

Er det noen av dere her som har operert columella og blitt veldig forandret i utseende på nesa forfra?  
Har full tillit til min kirurg men er uansett litt nervøs for å få f.eks veldig spiss nese eller litt sånn oppstopper nese… 

Noen som har erfaring med dette? 

83B6212E-2D07-41CC-9D42-501EA4F233F3.jpeg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
SJRB skrev (6 minutter siden):

Hei. Det nærmer seg operasjon for min del og begynner selvfølgelig å bli litt nervøs:) 

Er det noen av dere her som har operert columella og blitt veldig forandret i utseende på nesa forfra?  
Har full tillit til min kirurg men er uansett litt nervøs for å få f.eks veldig spiss nese eller litt sånn oppstopper nese… 

Når er operasjonen din?😊

Anonymkode: 8570b...3b8

AnonymBruker
Skrevet
SJRB skrev (7 minutter siden):

Og er prisen den samme som hos Westvik? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Når er operasjonen din?😊

18 mars

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Og er prisen den samme som hos Westvik? 

Noe billigere pga vi skal gjøre mindre enn Westvik anbefalte. 

Skrevet
SJRB skrev (På 7.3.2022 den 9.37):

Jeg opererte for 3 uker siden og forandret columella. Jeg ser neseborene mine selv veldig, men ser også at dette er normalt på andre folk 🙈 Men utrolig uvant for meg, jeg er vant til at nesetippen dekker de. Hvis det gir mening?

Jeg gjorde også kulen på neseryggen mindre, og nesa smalere av den grunn. Nese tippen ble smalnet for å passe resten. Det var jeg skeptisk til, men alle konsultasjoner jeg var på sa at det gjør de. Og typ alle jeg snakker med som har operert har gjort det, så det ble sånn.

Det er veldig uvant, og jeg føler hele nesetippen og fronten er ny. Tynn nese tipp og synlige nesebor, bittelitt oppstopper feeeling- men den er ikke oppstopper.

Den skal visst droppe litt etterhvert også.
Jeg føler nok at jeg ser veldig rar ut også, fordi columella er kortere (ikke så kort som jeg hadde ønsket- men kanskje lurest? 🙈) og tippen er tynn, kontra neseveggen som er bred å hoven helt opp til panna og ut i kinnene....

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har erfaring med Ivan pavlovic på Aleris Trondheim? Hørt mye blandet om han, så tenkte å høre med dere.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har endelig tatt neseoperasjon for en uke siden nå og fått av gips 😊 Hvis noen vil se bilde så er det bare å sende meg en melding 😊 

Vil gjerne se andre sine resultater også både før og etter 😊

Anonymkode: 59fd0...7fe

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.3.2022 den 0.15):

Jeg har endelig tatt neseoperasjon for en uke siden nå og fått av gips 😊 Hvis noen vil se bilde så er det bare å sende meg en melding 😊 

Vi kan gjerne dele før/etter-bilder? Får ikke sendt deg melding når du er anonym, kanskje du kan sende meg?😊

Skrevet

Har noen av dere opplevd å få skev nese etter operasjon? 

Jeg føler nesa buer LITT  til ene siden 🙈

Har også en liten kul innenfor huden på siden av nesa vedsiden av øyekroken. Det kjennes ut som det ligger noe på størrelsen med et par perler under der 🤣 Ben, brusk kanskje? Noen som har opplevd dette?

AnonymBruker
Skrevet
Oppgitt123 skrev (På 13.3.2022 den 20.36):

Har noen av dere opplevd å få skev nese etter operasjon? 

Jeg føler nesa buer LITT  til ene siden 🙈

Har også en liten kul innenfor huden på siden av nesa vedsiden av øyekroken. Det kjennes ut som det ligger noe på størrelsen med et par perler under der 🤣 Ben, brusk kanskje? Noen som har opplevd dette?

Har ikke erfaring selv, men vil tro det er usymmetrisk hevelse bare som vil gå over av seg selv! 

Anonymkode: d3878...3be

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.3.2022 den 0.15):

Hei jeg vil gjerne se før og etter bildene dine! Vurderer å operere selv snart !

Skrevet

Er det noen her som har operert his westvik som vil dele før og etter bilder med meg? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.3.2022 den 23.13):

Har ikke erfaring selv, men vil tro det er usymmetrisk hevelse bare som vil gå over av seg selv! 

Anonymkode: d3878...3be

Krysser fingre og armer for det 😂 

Men det det er på toppen av neseryggen å jeg blir overrasket om det noe annet enn ben 🙈

Skrevet
Oppgitt123 skrev (4 timer siden):

Krysser fingre og armer for det 😂 

Men det det er på toppen av neseryggen å jeg blir overrasket om det noe annet enn ben 🙈

Jeg hadde det i ca 2 uker etter min operasjon. Så gikk det bort over natta nærmest. Så du skrev lengre opp ang skeiv nese, jeg fikk dessverre det etter operasjon, men det kom først ca 6-8 mnd post op. 
Hvordan er resultatet ellers synes du? 

Skrevet

Oppdatering fra meg (etter en ganske lang stund🙈). Det er nå to måneder siden jeg opererte hos Westvik. Jeg ser at det er bedring fra før operasjonen, men søkket midt på neseryggen er der fortsatt, og jeg regner med at det vil bli mer synlig ettersom hevelsen har gått ned. Jeg tror at Westvik er veldig flink og har gjort sitt beste- samtidig sa han jo også til meg etter operasjonen at neseryggen (septum) hadde sunket såpass mye ned siden det på første operasjon hadde blitt fjernet altfor mye brusk til å bygge om nesetippen min. Han fortalte at det så veldig bra ut etter han var ferdig, men vi må vente og se. Som sagt tror jeg at han har gjort sitt beste, men sannheten tror jeg er at å bygge opp en slik saddle nose som det jeh hadde er veldig vanskelig. Jeg mistenker at jeg etterhvert må til utlandet for å få rettet opp i dette. 
Jeg har også nylig søkt om kompensasjon fra norsk pasientskade-erstatning for det Dr. Haug har gjort mot meg. Jeg mistenker at det likevel er vanskelig å få medhold. Jeg skal til Dr. Haug førstkommende tirsdag (nok en gang), for å snakke med han. Jeg kommer til å legge frem det de andre kirurgene har sagt, og si til han at det som stod k kontrakten og det jeg har betalt for avviker så EKStremt fra det resultatet jeg har fått. Dette er jo en skade. Jeg kommer til å gi beskjed om at jeg ikke finner meg i at jeg har betalt for 60 000 kr for dette, og at man er nødt til å være litt menneske oppi alt dette. Jeg har tre barn. Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne for å forklare hvor mye dette har ødelagt meg. Og han ikke er villig til å betale minst halvparten av beløpet tilbake, så kommer jeg til å gå etter han med en advokat. Jeg kommer ikke til å gi meg på dette. Så vondt som jeg har hatt det og fortsatt har det på grunn av slurv (eller mangel på kompetanse), hos en kirurg kommer jeg ikke til å la ligge før jeg føler at jeg har fått noen som helst form for kompensasjon for det et annet menneske har gjort mot meg.

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg skulle hovedsaklig få vekk kulen på ryggen å få en svai i neseryggen. Men det er en kul der, den sees både fra siden og litt i vinkel fra begge sider. Men ikke så mye foran i fra, foran ser man at nesen we skjev. Kolumella skulle også bli mindre, synes man så så lett inn i nesen min. 

Men han har løftet nesa mi så man ser neseborene foran i fra (det nevnte alle legene at de skulle gjøre, vet ikke hvorfor?).

Det er veldig uvant, for min del så ser man inn i nesa nå fra alle vinkler 😂😂🙈 

Håper den dropper litt etterhvert foran 🤣 Men det går fint!

Men kulen på neseryggen føles ut som ben! Jeg tror ikke han har tatt nok 🙈 Alt bra ellers, men jeg kommer ikke til å godta dersom den ikke er borte etter jeg er ferdig om 1-2 år. Det var den ene tingen jeg skulle fikse som var viktig 😂👌

Fingene krysset!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...