Gå til innhold

Støvletter med nedbrett

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er dette egentlig fint, eller er det bare jeg som er blendet av moten? (Og er det forresten moderne lenger i det hele tatt?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener å huske at det var en egen tråd om nedbrett på støvler i dette forumet for en eller to uker siden, så prøv å bla deg litt bakover og se om du finner det.

Personlig synes jeg det er lite stilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir beng i moten, men synes det er kult. Kjøpte et par sorte, litt flate på Lille Vinkel sko i fjor. Flipper de opp hvis det er ordentlig kaldt på knærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Personlig liker jeg det ikke. Det gir meg assosiasjoner til sjørøverfilmer.

Og katten med støvlene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gir meg assosiasjoner til sjørøverfilmer.

Du skal ikke se bort fra at det er derfor det også kalles "pirate boots" ;)

For øvrig har de vel vært mer eller mindre "med" i ganske mange år nå og det er i hvert fall fire år siden jeg kjøpte et par i en typisk moteforretning og nå på ettersommeren har jeg kjøpt to par til som ble lansert i kategorien "Høstnytt 2008".

Nå er vel ikke jeg blant de som følger moten mest slavisk, men jeg synes de kan være stilige til noen typer antrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr

Jeg får også assosiasjoner til Katten med støvlene. Og etter at jeg har sett Shrek er ikke lenger Katten med støvlene en heltmodig figur, men snarere en latinomacho sutrekopp.

Ikke noe å trakte etter.

Gi meg heller skikkelige lakkstøvletter. :pisk:

Endret av Helen Parr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjøpt disse, og er strålende fornøyd. :)

så jeg må vel si at jeg liker nedbrettstøvletter, uansett om noen synes de er ute av mote eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr

Jeg vil bare legge til at gårsdagens kjepphøyhet i forhold til slike støvletter nok var et utslag av en litt for god middag.

Støvlettene dine var kjempelekre, Aline!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å huske at det var en egen tråd om nedbrett på støvler i dette forumet for en eller to uker siden, så prøv å bla deg litt bakover og se om du finner det.

Personlig synes jeg det er lite stilig.

Ojda, litt skumlesing der gitt. Jeg trodde spørsmålet dreide seg om nedbrett på støvler, ikke støvletter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I følge KG er forresten slike støvletter veldig med i motebildet ennå... Min erfaring er vel for øvrig at hvis man holder seg unna de mest outrete variantene, så holder det meste i flere sesonger. F.eks. er flate, høye "pirate boots" nærmest en klassiker på linje med "ridestøvlene".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...