Gjest Gjest Skrevet 29. august 2008 #1 Del Skrevet 29. august 2008 Er dette egentlig fint, eller er det bare jeg som er blendet av moten? (Og er det forresten moderne lenger i det hele tatt?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipanpiken Skrevet 29. august 2008 #2 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg mener å huske at det var en egen tråd om nedbrett på støvler i dette forumet for en eller to uker siden, så prøv å bla deg litt bakover og se om du finner det. Personlig synes jeg det er lite stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 29. august 2008 #3 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg gir beng i moten, men synes det er kult. Kjøpte et par sorte, litt flate på Lille Vinkel sko i fjor. Flipper de opp hvis det er ordentlig kaldt på knærne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 29. august 2008 #4 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg synes det er skikkelig fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2008 #5 Del Skrevet 29. august 2008 Personlig liker jeg det ikke. Det gir meg assosiasjoner til sjørøverfilmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. august 2008 #6 Del Skrevet 29. august 2008 Personlig liker jeg det ikke. Det gir meg assosiasjoner til sjørøverfilmer. Og katten med støvlene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 29. august 2008 #7 Del Skrevet 29. august 2008 Det gir meg assosiasjoner til sjørøverfilmer. Du skal ikke se bort fra at det er derfor det også kalles "pirate boots" For øvrig har de vel vært mer eller mindre "med" i ganske mange år nå og det er i hvert fall fire år siden jeg kjøpte et par i en typisk moteforretning og nå på ettersommeren har jeg kjøpt to par til som ble lansert i kategorien "Høstnytt 2008". Nå er vel ikke jeg blant de som følger moten mest slavisk, men jeg synes de kan være stilige til noen typer antrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 29. august 2008 #8 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Jeg får også assosiasjoner til Katten med støvlene. Og etter at jeg har sett Shrek er ikke lenger Katten med støvlene en heltmodig figur, men snarere en latinomacho sutrekopp. Ikke noe å trakte etter. Gi meg heller skikkelige lakkstøvletter. Endret 29. august 2008 av Helen Parr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2008 #9 Del Skrevet 30. august 2008 jimmy choo kom ut med et par i fjor. Sorte, lakk, lekre spenner paa siden og perfekt lav hael. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. august 2008 #10 Del Skrevet 30. august 2008 har kjøpt disse, og er strålende fornøyd. så jeg må vel si at jeg liker nedbrettstøvletter, uansett om noen synes de er ute av mote eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Licota Skrevet 30. august 2008 #11 Del Skrevet 30. august 2008 De var veldig lekre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 30. august 2008 #12 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg vil bare legge til at gårsdagens kjepphøyhet i forhold til slike støvletter nok var et utslag av en litt for god middag. Støvlettene dine var kjempelekre, Aline! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipanpiken Skrevet 30. august 2008 #13 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg mener å huske at det var en egen tråd om nedbrett på støvler i dette forumet for en eller to uker siden, så prøv å bla deg litt bakover og se om du finner det. Personlig synes jeg det er lite stilig. Ojda, litt skumlesing der gitt. Jeg trodde spørsmålet dreide seg om nedbrett på støvler, ikke støvletter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 30. august 2008 #14 Del Skrevet 30. august 2008 I følge KG er forresten slike støvletter veldig med i motebildet ennå... Min erfaring er vel for øvrig at hvis man holder seg unna de mest outrete variantene, så holder det meste i flere sesonger. F.eks. er flate, høye "pirate boots" nærmest en klassiker på linje med "ridestøvlene". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå